Dan heb ik het over dat ze voor de kleinste dingetjes meteen op hun rem staan of niet in hun eigen baan blijven rijden ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Trannellius het volgende:
Hoe halen ze je in, als ze niet weten hoe ze moeten rijden?
Of rij je standaard achteruit?
Elke keer als ik jouw naam zie heb ik zin in Donerquote:
Mooi kapselquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral vlotte korte kapsels
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Mooi kapsellekker sportief, ik weet zeker dat deze dame ook veel pit heeft en met beide benen op de grond staat!
Maar af en toe is ze lekker spontaan en doet ze lekker gek met de meidenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Mooi kapsellekker sportief, ik weet zeker dat deze dame ook veel pit heeft en met beide benen op de grond staat!
Ik moest 2x kijken of je Penisbaard was.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Klopt, ik verklaar mensen voor gek wanneer ze zelfs al de gedachte krijgen om zo`n auto te gaan kopen,quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk gaat het dus over mensen met kleine auto's die harder rijden dan jij. Iets zegt me dat ze het nooit goed kunnen doen
Maar ook prettig gestoord en ze houdt van lekker eten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Wat voor vercrackte auto heb je dan? uit de sovjet unie geïmporteerd ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik haal altijd in met 130 want harder kan mijn auto niet
Ik heb een Roverquote:
Welk type? Heeft Rover überhaupt grote auto's gemaakt?quote:
Mini Coopers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind overigens een Mini Cooper nog wel cool, die heeft wel stijl
Lelijke "rijke" vrouwen auto, het origineel had terminte nog charme.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind overigens een Mini Cooper nog wel cool, die heeft wel stijl
Omdat alles met een motor erin hier zo zwaar belast wordt dat je wel héél veel compensatiedrang moet hebben om groter te rijden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:01 schreef Ixnay het volgende:
In Nederland is het om een of andere reden geaccepteerd dat je als man in een wijvenbak rijdt zoals een 206/207 een Corsa, Polo etc.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kan hem zo in de gang zetten
Restecp!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
Bek dicht over kleine auto's. Dit rij ik.
[ afbeelding ]
Heb jij zo'n grote penis, dat jij je durft te vertonen in zo'n ding?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die kerel van Pimp my ride UK? Die gast moet echt dood!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
WESTWOOD HOMIE.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is dat die kerel van Pimp my ride UK? Die gast moet echt dood!
Als Will zegt dat hij dat is, dan is hij datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, die van mij is gewoon fabrieksaf, niets gemodificeerd. Ach en op 50 cm kan er wel 5 cm af.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij zo'n grote penis, dat jij je durft te vertonen in zo'n ding?
daar krimpt ie toch meteen 5 cm van
garpje
Dood? HOLLA!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou dan maakt die 5 cm idd niets uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, die van mij is gewoon fabrieksaf, niets gemodificeerd. Ach en op 50 cm kan er wel 5 cm af.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:55 schreef Beauregard het volgende:
En in wat voor fagmobiel rijd je zelf?
De plaats op de weg is ook rechts, en niet links.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef vosss het volgende:
Ik heb ook een kleine auto, maar de meeste halen mij niet in
Op de stoep mag je helemaal niet inhalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef vosss het volgende:
Ik heb ook een kleine auto, maar de meeste halen mij niet in
Dit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De plaats op de weg is ook rechts, en niet links.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |