Dan heb ik het over dat ze voor de kleinste dingetjes meteen op hun rem staan of niet in hun eigen baan blijven rijden ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Trannellius het volgende:
Hoe halen ze je in, als ze niet weten hoe ze moeten rijden?
Of rij je standaard achteruit?
Elke keer als ik jouw naam zie heb ik zin in Donerquote:
Mooi kapselquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral vlotte korte kapsels
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Mooi kapsellekker sportief, ik weet zeker dat deze dame ook veel pit heeft en met beide benen op de grond staat!
Maar af en toe is ze lekker spontaan en doet ze lekker gek met de meidenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Mooi kapsellekker sportief, ik weet zeker dat deze dame ook veel pit heeft en met beide benen op de grond staat!
Ik moest 2x kijken of je Penisbaard was.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Klopt, ik verklaar mensen voor gek wanneer ze zelfs al de gedachte krijgen om zo`n auto te gaan kopen,quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk gaat het dus over mensen met kleine auto's die harder rijden dan jij. Iets zegt me dat ze het nooit goed kunnen doen
Maar ook prettig gestoord en ze houdt van lekker eten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Wat voor vercrackte auto heb je dan? uit de sovjet unie geïmporteerd ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik haal altijd in met 130 want harder kan mijn auto niet
Ik heb een Roverquote:
Welk type? Heeft Rover überhaupt grote auto's gemaakt?quote:
Mini Coopers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind overigens een Mini Cooper nog wel cool, die heeft wel stijl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |