Dan heb ik het over dat ze voor de kleinste dingetjes meteen op hun rem staan of niet in hun eigen baan blijven rijden ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef Trannellius het volgende:
Hoe halen ze je in, als ze niet weten hoe ze moeten rijden?
Of rij je standaard achteruit?
Elke keer als ik jouw naam zie heb ik zin in Donerquote:
Mooi kapselquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral vlotte korte kapsels
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Mooi kapsellekker sportief, ik weet zeker dat deze dame ook veel pit heeft en met beide benen op de grond staat!
Maar af en toe is ze lekker spontaan en doet ze lekker gek met de meidenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Mooi kapsellekker sportief, ik weet zeker dat deze dame ook veel pit heeft en met beide benen op de grond staat!
Ik moest 2x kijken of je Penisbaard was.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Klopt, ik verklaar mensen voor gek wanneer ze zelfs al de gedachte krijgen om zo`n auto te gaan kopen,quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk gaat het dus over mensen met kleine auto's die harder rijden dan jij. Iets zegt me dat ze het nooit goed kunnen doen
Maar ook prettig gestoord en ze houdt van lekker eten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Wat voor vercrackte auto heb je dan? uit de sovjet unie geïmporteerd ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik haal altijd in met 130 want harder kan mijn auto niet
Ik heb een Roverquote:
Welk type? Heeft Rover überhaupt grote auto's gemaakt?quote:
Mini Coopers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind overigens een Mini Cooper nog wel cool, die heeft wel stijl
Lelijke "rijke" vrouwen auto, het origineel had terminte nog charme.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind overigens een Mini Cooper nog wel cool, die heeft wel stijl
Omdat alles met een motor erin hier zo zwaar belast wordt dat je wel héél veel compensatiedrang moet hebben om groter te rijden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:01 schreef Ixnay het volgende:
In Nederland is het om een of andere reden geaccepteerd dat je als man in een wijvenbak rijdt zoals een 206/207 een Corsa, Polo etc.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kan hem zo in de gang zetten
Restecp!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
Bek dicht over kleine auto's. Dit rij ik.
[ afbeelding ]
Heb jij zo'n grote penis, dat jij je durft te vertonen in zo'n ding?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die kerel van Pimp my ride UK? Die gast moet echt dood!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
WESTWOOD HOMIE.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is dat die kerel van Pimp my ride UK? Die gast moet echt dood!
Als Will zegt dat hij dat is, dan is hij datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, die van mij is gewoon fabrieksaf, niets gemodificeerd. Ach en op 50 cm kan er wel 5 cm af.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb jij zo'n grote penis, dat jij je durft te vertonen in zo'n ding?
daar krimpt ie toch meteen 5 cm van
garpje
Dood? HOLLA!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou dan maakt die 5 cm idd niets uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, die van mij is gewoon fabrieksaf, niets gemodificeerd. Ach en op 50 cm kan er wel 5 cm af.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:55 schreef Beauregard het volgende:
En in wat voor fagmobiel rijd je zelf?
De plaats op de weg is ook rechts, en niet links.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef vosss het volgende:
Ik heb ook een kleine auto, maar de meeste halen mij niet in
Op de stoep mag je helemaal niet inhalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef vosss het volgende:
Ik heb ook een kleine auto, maar de meeste halen mij niet in
Dit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De plaats op de weg is ook rechts, en niet links.
Lancia Delta HF Turboquote:
quote:
ah, daarom heeft audi vanaf 1983 geen rally meer gewonnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]! Iedereen weet dat er maar één rallykanon is en dat is de Audi Quattro S1.
Maar het Audi-team had Michelle Mouton.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef vosss het volgende:
Iedereen weet ook dat Lancia maar 1 doel had toen ze de rally instapte en dat was winnen en de Quattro verslaan dat hebben ze vervolgens 6x op rij gedaan
Overigens was de Delta S4 ook wel een bom hoor.
In 2,3 seconden op de 100. Op gravel
En Lancia Henri Toivonen. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar het Audi-team had Michelle Mouton.
Dan doe je iedereen een plezier door zo snel mogelijk in te halen. Van die rondvliegende onderdelen wordt niemand vrolijk.quote:
en dan 20-ers die zich er stoer in voelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rovergeitenwollensokken auto
Geitenwollensokken!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rovergeitenwollensokken auto
Michelle was een chick.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
En Lancia Henri Toivonen. Wat is je punt?
en omdat het een chick is, was het een goede autoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Michelle was een chick.Dat is mijn punt. Maar de S4 was ook wel vet, maar heeft niet voor permanente veranderingen als de S1 gezorgd.
Dat was buiten de auto LL.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en omdat het een chick is, was het een goede auto
meest logische argument ter wereld ja
Ooooooooh okay dan mag hetquote:
geen idee, maar vind je dat echt erg?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef WillFerrell het volgende:
Waarom krijg ik als ik op pitspoes Google dit strakke kontje?
[ afbeelding ]
Ja, ik kan het niet aanraken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, maar vind je dat echt erg?
You've got a point therequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet aanraken.
True dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:17 schreef vosss het volgende:
Lancia had wel als eerste zowel een turbo als een compressor
en jij voelt je aangesproken?quote:
Een Espace.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach, als berijder van een Grand Espacelijkt bijna alles op de nederlandse wegen klein.
Nope, groot gezin.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een Espace.Dat rij je alleen als je incontinent bent.
of 6 kinderen hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een Espace.Dat rij je alleen als je incontinent bent.
Dus ?? Daar zijn toch monteurs voor uitgevonden ??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
en dat zijn echt kutauto's om aan te sleutelen
nog kutter dan alfa zelfs
Corvettequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Zoiets, maar dan in zwart.
[ afbeelding ]
Ik had het over een groot gezin, geen stucadoorsbedrijf....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan kun je beter een VW Transporter 2.5 aanschaffen. Een Espace.
De afgelopen jaren niet opgelet? Amerikaanse auto's gaan nu ook als een strak kutje de bocht om.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
CorvetteIn elkaar geducktaped door een paar jankee's in een schuur. Bij de eerste de beste bocht scheeuwtie als een meisje en neem je de bocht met een bliksemsnelheid van 3 km per jaar.
Maar toch +1 voor Amerikaanse auto's.
Je kunt de Transporter gewoon als Multivan bestellen. En die 2,5 is een beremotor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:31 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik had het over een groot gezin, geen stucadoorsbedrijf....
En ik heb trouwens de 3,5V6 automaat. Lust een slok, maar wel een degelijke nissan motor en rijdt lekker
Moderne auto's kunnen me, met enkele uitzonderingen daargelaten, over het algemeen weinig boeien.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De afgelopen jaren niet opgelet? Amerikaanse auto's gaan nu ook als een strak kutje de bocht om.
Klopt, de multivan is echt een beer van een wagen, maar wel godsgruwelijk duur. Echt veel duurder dan een espace. En je zit wel erg 'op de bok' .quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kunt de Transporter gewoon als Multivan bestellen. En die 2,5 is een beremotor.
Ja, goedkoop is duurkoop hé.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:33 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Klopt, de multivan is echt een beer van een wagen, maar wel godsgruwelijk duur. Echt veel duurder dan een espace. En je zit wel erg 'op de bok' .
Mwah. vind de uitstraling van een Espace wel sportiever dan een multivan.quote:
dus zijn de kosten hoger, aangezien er meer uren in gaan zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:30 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Dus ?? Daar zijn toch monteurs voor uitgevonden ??
Ja en? Wat maakt dat uit? Waarom moet iedereen altijd het goedkoopste hebben? Als hij een Espace het geld waard vindt, wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus zijn de kosten hoger, aangezien er meer uren in gaan zitten
maar goed, als jij een paar honderd meer kwijt wilt zijn aan een simpele reparatie.. be my guest, daar spek je mijn beurs ook wel mee (nja niet jij, de espace rijder die mijn vent belt)
heb jij problemen met lezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt dat uit? Waarom moet iedereen altijd het goedkoopste hebben? Als hij een Espace het geld waard vindt, wat is dan het probleem?
Ja ik heb het gelezen. Jij hint op het feit dat iedereen het goedkoopste moet kiezen. Dat is niet voor iedereen hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb jij problemen met lezen?
ik zeg toch: be my guest... ik word er alleen maar rijker van
quote:maar goed, als jij een paar honderd meer kwijt wilt zijn aan een simpele reparatie..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach, als berijder van een Grand Espacelijkt bijna alles op de nederlandse wegen klein.
Mwah, V6, automaat, DVD navigatie, rearseat entertainment, Bluetooth, Lederen interieur, Xenon, Glazen dak. etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trots zijn op een rijdende zeecontainer. Altijd als ik zo'n ding zie in mijn binnenspiegel denk ik dat er een droevig mongooltje achter me rijdt.
Franse auto's![]()
![]()
Tsja, maar je moet toch iets als je een groot gezin hebt. Waar moet ik dan in gaan rijden ??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus zijn de kosten hoger, aangezien er meer uren in gaan zitten
maar goed, als jij een paar honderd meer kwijt wilt zijn aan een simpele reparatie.. be my guest, daar spek je mijn beurs ook wel mee (nja niet jij, de espace rijder die mijn vent belt)
nee ik zeg alleen dat een reparatie aan de espace duurder zal uitvallen dan die zelfde reparatie aan een ander merk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen. Jij hint op het feit dat iedereen het goedkoopste moet kiezen. Dat is niet voor iedereen hetzelfde.
[..]
ik weet niet of je er miss overheen gelezen hebt, maar ik vind de espace echt een gezinsautoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:53 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Tsja, maar je moet toch iets als je een groot gezin hebt. Waar moet ik dan in gaan rijden ??
Het enige dat past is een Multivan, Viano, Grand Voyager of een Grand Espace...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik weet niet of je er miss overheen gelezen hebt, maar ik vind de espace echt een gezinsauto
dus JIJ mag hem hebben ja
Ben jij even opgelucht hequote:
Mwah, die gaat nog niet weg. Moet zelfs nu als soms met een koffer op m'n dak op vakantie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben jij even opgelucht he
kon je hem bijna inruilen..
gelukkig heb ik nu toestemming gegeven
dat horen we vaker van de 16v, vandaar dat wij toen een 8v gekocht hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Mwah, die gaat nog niet weg. Moet zelfs nu als soms met een koffer op m'n dak op vakantie.
Vroeger wel alfa gereden trouwens 155 2.0 16v, fijne wagen om mee te rijden, wel vaak stuk trouwens.
Ook heel mooi, maar volgens mij minder sportief dan de 155. Mijn 155 had overal problemen mee alleen de motor liep als een zonnetje. Geile wagen was dat !!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat horen we vaker van de 16v, vandaar dat wij toen een 8v gekocht hebben
wij hebben dus nog een 155 2.0 8v stil staan, met meer dan 3 ton op de klok (benzine) maar die motor rijdt als een zonnetje, alleen zijn te veel kleine dingen kapot om ff snel te maken
daarom maar even in de 164 rijden
Dus je draagt ook altijd een petje?quote:
Ja dat snap ik. Dat is ook niet wat ik bedoel, wat ik bedoel is dat, die kosten niet voor iedereen een keuze hoeft te zijn. Het goedkoopste is niet altijd de doelstelling.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik zeg alleen dat een reparatie aan de espace duurder zal uitvallen dan die zelfde reparatie aan een ander merk.
Lezen is en blijft blijkbaar moeilijk
dat zei mijn vriend ook, totdat we de 155 gingen stallen en hij me niet voorbij kwam (ik reed dus in de 164quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:37 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ook heel mooi, maar volgens mij minder sportief dan de 155. Mijn 155 had overal problemen mee alleen de motor liep als een zonnetje. Geile wagen was dat !!
nee prijs-kwaliteit is voor velen de doelstellingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat is ook niet wat ik bedoel, wat ik bedoel is dat, die kosten niet voor iedereen een keuze hoeft te zijn. Het goedkoopste is niet altijd de doelstelling.
En dat heeft met die auto te maken, omdat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dus je draagt ook altijd een petje?
pssst even dit: er zijn ook kleine 5-deurs modellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef john_ven24 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 6000 euro, zelfde kleur met meebespoten kappen en handgrepen.Inmiddels zelf meer dan 120.000 km mee gereden zonder problemen. Rijdt 1 op 20!
Ik lach iedereen uit met z'n veel te grote zuipende auto, waar ze toch altijd maar alleen inzitten. Moet je ergens voor compenseren ofzo?
Zielig ook, het niet pikken als je ingehaald wordt door een kleinere auto.
Auto's met 5 deuren.![]()
Station cars![]()
--> Je gaat toch ook niet op een bakfiets op en neer naar je werk rijden.
Denk je serieus dat mensen 5 deurs auto's kopen om stoer te doen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef john_ven24 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 6000 euro, zelfde kleur met meebespoten kappen en handgrepen.Inmiddels zelf meer dan 120.000 km mee gereden zonder problemen. Rijdt 1 op 20!
Ik lach iedereen uit met z'n veel te grote zuipende auto, waar ze toch altijd maar alleen inzitten. Moet je ergens voor compenseren ofzo?
Station cars![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je serieus dat mensen 5 deurs auto's kopen om stoer te doen ?
Zoiets noemen ze meestal: een gezin
Overrated, die extra deuren maken je auto zwaarder en duurder, je voorste deuren kleiner en door de deurstijl het zicht in je dode hoek minder. Die paar keer dat er mensen achterin moeten gaat de stoel maar naar voren. De meeste kilometers maken auto's met maar 1 of 2 mensen erin.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je serieus dat mensen 5 deurs auto's kopen om stoer te doen ?
Zoiets noemen ze meestal: een gezin
duidelijk dat jij geen gezin hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Overrated, die extra deuren maken je auto zwaarder en duurder, je voorste deuren kleiner en door de deurstijl het zicht in je dode hoek minder. Die paar keer dat er mensen achterin moeten gaat de stoel maar naar voren.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef john_ven24 het volgende:
[ afbeelding ]
Station cars![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:24 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Overrated, die extra deuren maken je auto zwaarder en duurder, je voorste deuren kleiner en door de deurstijl het zicht in je dode hoek minder. Die paar keer dat er mensen achterin moeten gaat de stoel maar naar voren. De meeste kilometers maken auto's met maar 1 of 2 mensen erin.
Stations kunnen anders erg mooi zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef john_ven24 het volgende:
Station cars![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stations kunnen anders erg mooi zijn
Waarbij de bovenste meer voor het model en de lijnen gaat en de onderste ook daadwerkelijk voor de ruimte... ja ik vind ze mooi hoor, het zijn niet allemaal Ford Clippers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oudje:
[ afbeelding ]
Een waardeloos driecilindertje die, als je met het verkeer mee rijdt, echt geen 1 op 20 haalt en lang niet zo comfortabel of prettig rijdt is als een grotere auto.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:13 schreef john_ven24 het volgende:
[ afbeelding ]
Station cars![]()
ik vind de bovenste ook alleen mooiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarbij de bovenste meer voor het model en de lijnen gaat en de onderste ook daadwerkelijk voor de ruimte... ja ik vind ze mooi hoor, het zijn niet allemaal Ford Clippers.
Omdat ik geen 100'en euro's extra per maand wil spenderen aan een belachelijk grote auto om mijn mannelijkheid te bewijzen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]jij bent zeker ook zo'n figuur die thuis de kassabon gaat natellen of ze je misschien niet 5 cent extra hebben laten betalen ?
5 deuren is relaxter als je een gezin hebt, omdat je dan niet constant die voorste stoel naar voren moet klappen.
Oude volvo amazonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik vind de bovenste ook alleen mooi
maar die oude moest ik ff posten
oude auto's zijn
Die 1l 3-cilinder heeft genoeg kracht om mijn auto'tje met mij vlot door het verkeer te trekken en als ik 110 rijd in z'n 5 haal ik die 1 op 20 echt wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een waardeloos driecilindertje die, als je met het verkeer mee rijdt, echt geen 1 op 20 haalt en lang niet zo comfortabel of prettig rijdt is als een grotere auto.
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:36 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Die 1l 3-cilinder heeft genoeg kracht om mijn auto'tje met mij vlot door het verkeer te trekken en als ik 110 rijd in z'n 5 haal ik die 1 op 20 echt wel.
Je zegt dat niemand die nodig heeft ... terwijl sommige mensen dat dus wel nodig hebben....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Omdat ik geen 100'en euro's extra per maand wil spenderen aan een belachelijk grote auto om mijn mannelijkheid te bewijzen?![]()
Ik heb geen kinderen en in de tussentijd heb ik echt geen grotere auto nodig.
honderden per maand?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:34 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Omdat ik geen 100'en euro's extra per maand wil spenderen aan een belachelijk grote auto om mijn mannelijkheid te bewijzen?![]()
Ik heb geen kinderen en in de tussentijd heb ik echt geen grotere auto nodig.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik dus ookmet het voordeel dat ik mij kan uitrekken zonder de ramen te hoeven openen.
OF dat ie dan ineens wel 1 op 10 gaat rijdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of als ik een kratje bier heb gehaald, dat het koffer dan vol is
omdat het kratje het gewicht verdubbeldequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
OF dat ie dan ineens wel 1 op 10 gaat rijden
Jep honderden, extra verbruik, verzekering voor zwaardere auto, hogere wegenbelasting, afschrijving groter (http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=7061) en onderhoud is duurder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
honderden per maand?
wat de hell zie jij dan als grote auto?
Die was eens bij Top Gearquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Deze heb ik![]()
[ afbeelding ]
Ik kan hem zo in de gang zetten
Wauw daar heb ik ook nog in gereden:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik altijd om lachen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:49 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Jep honderden, extra verbruik, verzekering voor zwaardere auto, hogere wegenbelasting, afschrijving groter (http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=7061) en onderhoud is duurder.
Zo1 heb ik ook, privequote:
Ook prive.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zo1 heb ik ook, prive
Ibizia Sport TDI 110pk. 3 CM verlaagd. Heerlijk gebakje
Zie editquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ook prive.
1.8VT Cupra, origineel.
Audi's zijn over het algemeen mooie auto's, helaas word je vrijwel direct door iedereen weggezet als rukker als je in zo'n bak rijd, wat ik ergens wel begrijp als we daadwerkelijk eens kijken wat er gemiddeld in zo'n bak zit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:07 schreef Mopst3r het volgende:
Wat nog erger is, mensen die een citroen c5 of c6 leasenwat een kneus ben je dan, voor dat geld heb je een oodi met ladjes!
Nou, ik hoop dat je een goed beeld over mij hebt, want ik heb vanmiddag nog een testrit in een Q5 gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Audi's zijn over het algemeen mooie auto's, helaas word je vrijwel direct door iedereen weggezet als rukker als je in zo'n bak rijd, wat ik ergens wel begrijp als we daadwerkelijk eens kijken wat er gemiddeld in zo'n bak zit.
Uit dat oogpunt kan het best wenselijk zijn om in iets anders te zitten.
De gemiddelde "stoplichten? voetgangersoversteekplaats? fietsers?" "ik bed god op de weg" lullo zou ik ook geenszins mee geassocieerd willen worden.
Dat vooroordeel klopt wel als ik zo om me heen kijk ja...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Audi's zijn over het algemeen mooie auto's, helaas word je vrijwel direct door iedereen weggezet als rukker als je in zo'n bak rijd, wat ik ergens wel begrijp als we daadwerkelijk eens kijken wat er gemiddeld in zo'n bak zit.
Uit dat oogpunt kan het best wenselijk zijn om in iets anders te zitten.
De gemiddelde "stoplichten? voetgangersoversteekplaats? fietsers?" "ik bed god op de weg" lullo zou ik ook geenszins mee geassocieerd willen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Die foto is al eerder gepost, maar het valt me nu pas op dat dat busje zo lang is, dat hij de hele foto rondgaat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:06 schreef kaasindekoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen voor echte bazen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:09 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Die foto is al eerder gepost, maar het valt me nu pas op dat dat busje zo lang is, dat hij de hele foto rondgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |