Ik heb wel z'n nummer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeee want hij was gister jarig en ik moet hem even iets leuks sturen.
Ja!quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik maak je eerste sluittopic, goed?
JAaa gewoon zo'n kuttopic sluitenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat kan ik nu jaMoet ik maar een topic sluiten?
Nee, want jij bent een modje, een geen FA.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik je dan direct uit de droom helpen?
Oh ja dan krijg ik offlinebericht. Maar zag het net. Hij is bezig, drukte per ongeluk op iTunes en dan gaat mijn computer half dood.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:07 schreef Jotcha het volgende:
Noor, ik heb je aangesproken, waar ben je?
DIE HEB IK AL GEMAAKT.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik maak je eerste sluittopic, goed?
Als je nou straks nog niets terug hebt dan vraag ik het morgen wel voor je oké?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had lieke ge PMt maar heb nog niets terug.
Thuis kon ik sowieso wel op mn Alexxxxx accountquote:
zeg het maarquote:
Oh ja dat was hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Thuis kon ik sowieso wel op mn Alexxxxx accountAlleen opt werk niet, du daar ff gedangelt
Maar ik heb m weer ja
Rotturdammmmquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg het maarwaar woon je?
Hai.quote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Thuis kon ik sowieso wel op mn Alexxxxx accountAlleen opt werk niet, du daar ff gedangelt
Maar ik heb m weer ja
we hebben een nieuwe baasquote:
Nee garpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ojaa!quote:
Uhuh.quote:
Dat merk ik ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef TwyLight het volgende:
En bovendien rel ik ook gewoon tegen crew als de situatie er naar vraagt, dus no worries
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee garpje
Hoe heb je dat geflikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |