quote:
quote:Let it go
Ja, en die is fake.quote:
True, maar ik zag jou anders verdacht weinig lachen in dit forum toen je bezig was over je moeder en haar (niet-)kookkunsten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, alsof ik in huize Hitler leef. Mensen die elkaar niet belachelijk kunnen maken zonder er samen om te lachen.![]()
Ja, voorspelbaar trollen. Spannend, man.quote:
M'n vader had de patat voor d'r verstopt zodat ze de aardappels moest snijden, komt hij net met een grijns op zijn harses: "HAHAHA WE HADDEN WEL GEWOON PATAT IN EEN ZAKKIE"quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een keertje huize wd meemaken, wat een comedie show.
quote:
quote:Ik stop er mee guys. Ik vond het erg leuk om PUB te modden, maar helaas heb ik ook een leven en kan ik niet meer de motivatie vinden om nog geregeld mee te lezen hier..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader had de patat voor d'r verstopt zodat ze de aardappels moest snijden, komt hij net met een grijns op zijn harses: "HAHAHA WE HADDEN WEL GEWOON PATAT IN EEN ZAKKIE"
HAHAHA!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader had de patat voor d'r verstopt zodat ze de aardappels moest snijden, komt hij net met een grijns op zijn harses: "HAHAHA WE HADDEN WEL GEWOON PATAT IN EEN ZAKKIE"
Het ging me meer om het feit dat ze geen voedsel gekocht heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
True, maar ik zag jou anders verdacht weinig lachen in dit forum toen je bezig was over je moeder en haar (niet-)kookkunsten.
Dan is het niet 'quote:
Ik had gewoon geen trek meer in PUB modden, kan toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]![]()
Alsof je anders zo druk was met modden.
Wat weet je dat netjes te verwoorden.quote:
En dan zit jij de hele op je trut te niksen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit dat ze geen voedsel gekocht heeft.Dan mag ik haar belachelijk maken.
Ik zeg camera's ophangen, streamen en uitmelkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een keertje huize wd meemaken, wat een comedie show.
Jawelquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit dat ze geen voedsel gekocht heeft.Dan mag ik haar belachelijk maken.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
En m'n ouders lopen te kankeren. M'n moeder moest eten maken vandaag omdat het nooit goed is wat we eten, nu heeft ze niks gekocht en hebben we godverdomme geen avondeten. Armoedig zooitje.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu gaan we patat eten. Nou whoohoo, moet ze zelf nog die patat gaan snijden. Dit wordt helemaal niks he. Dat wordt echt van die ik-krijg-hier-een-slappe-lul-van-patat.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Maisnon het volgende:
Een vrouw op TV net, die had 70 tuinkabouters.
Dat niet alleen, ze haalde ze elke avond binnen en stalde ze elke ochtend weer uit, deed ze 3 kwartier over.
Als het regende of sneeuwde was het te koud voor ze, dus moeten ze ook naar binnen
Tuurlijk kan dat. Hell, had ook niks anders verwacht juist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen trek meer in PUB modden, kan toch?
En er is niet veel te modden, maar wel veel te lezen.
Camera's in wd d'r kamer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zeg camera's ophangen, streamen en uitmelken
Nou en. Je had m'n vader en mij moeten zien lollen met elkaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan zit jij de hele op je trut te niksen.
Gast.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, maar dit kwam op mij over als meer dan belachelijk maken
:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Je had m'n vader en mij moeten zien lollen met elkaar.
Dat laatste snap ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Maisnon het volgende:
Een vrouw op TV net, die had 70 tuinkabouters.
Dat niet alleen, ze haalde ze elke avond binnen en stalde ze elke ochtend weer uit, deed ze 3 kwartier over.
Als het regende of sneeuwde was het te koud voor ze, dus moeten ze ook naar binnen
Bingo!quote:
Jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik
En nee, mijn kinderen lezen niet mee, ze kwam net lagnsgelopen en zag dat plaatje toevallig
Wilde je dan niet iets anders?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen trek meer in PUB modden, kan toch?
En er is niet veel te modden, maar wel veel te lezen.
Jawel, maar dat was er nu even niet. En joah soms wel, soms niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wilde je dan niet iets anders?
Ik dacht altijd dat je het wel leuk vond eigenlijk
4 8 15 16 23 42quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bingo!
0 21 25 45 23
2 21 87 54 87
ONEE SHIT IK MIS ER EEN PAAR, NU EEN LIEDJE ZINGEN
Je moet hem nu zien zitten.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet hem nu zien zitten.
[ afbeelding ]
En naar mij seinen.
Waarom lees ik dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Bragi het volgende:
Als Bt straks weer zwanger is, ga ik haar ook weer aantrekkelijk vinden, denk ik.
Je hebt me nooit niet aantrekkelijk gevonden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:49 schreef Bragi het volgende:
Als Bt straks weer zwart is, ga ik haar ook weer aantrekkelijk vinden, denk ik.
Laat me raden: zelfverzonnen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:50 schreef Lamon. het volgende:
Het leven is net als een schaatswedstrijd van Sven Kramer, je denkt dat alles goed gaat, maar als het einde gekomen is, blijkt alles voor niets geweest te zijn.
WC-tegel wijsheid.
Mm, jammerquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was er nu even niet. En joah soms wel, soms niet.
flats*quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat me raden: zelfverzonnen?
Want het slaat als een stijve pik in een bord brinta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |