quote:
quote:Let it go
Ja, en die is fake.quote:
True, maar ik zag jou anders verdacht weinig lachen in dit forum toen je bezig was over je moeder en haar (niet-)kookkunsten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, alsof ik in huize Hitler leef. Mensen die elkaar niet belachelijk kunnen maken zonder er samen om te lachen.![]()
Ja, voorspelbaar trollen. Spannend, man.quote:
M'n vader had de patat voor d'r verstopt zodat ze de aardappels moest snijden, komt hij net met een grijns op zijn harses: "HAHAHA WE HADDEN WEL GEWOON PATAT IN EEN ZAKKIE"quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een keertje huize wd meemaken, wat een comedie show.
quote:
quote:Ik stop er mee guys. Ik vond het erg leuk om PUB te modden, maar helaas heb ik ook een leven en kan ik niet meer de motivatie vinden om nog geregeld mee te lezen hier..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader had de patat voor d'r verstopt zodat ze de aardappels moest snijden, komt hij net met een grijns op zijn harses: "HAHAHA WE HADDEN WEL GEWOON PATAT IN EEN ZAKKIE"
HAHAHA!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader had de patat voor d'r verstopt zodat ze de aardappels moest snijden, komt hij net met een grijns op zijn harses: "HAHAHA WE HADDEN WEL GEWOON PATAT IN EEN ZAKKIE"
Het ging me meer om het feit dat ze geen voedsel gekocht heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
True, maar ik zag jou anders verdacht weinig lachen in dit forum toen je bezig was over je moeder en haar (niet-)kookkunsten.
Dan is het niet 'quote:
Ik had gewoon geen trek meer in PUB modden, kan toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]![]()
Alsof je anders zo druk was met modden.
Wat weet je dat netjes te verwoorden.quote:
En dan zit jij de hele op je trut te niksen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit dat ze geen voedsel gekocht heeft.Dan mag ik haar belachelijk maken.
Ik zeg camera's ophangen, streamen en uitmelkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil een keertje huize wd meemaken, wat een comedie show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |