Joh, bestel er gewoon een paar dan zie je vanzelf wel of je ze echt zo leuk vindt.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:21 schreef versteegrob het volgende:
Wow, leuke vis zeg ! Hoe is het gedrag en foto's
Hehe, kan moeilijk alles kopen wat ik leuk vind hequote:Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Joh, bestel er gewoon een paar dan zie je vanzelf wel of je ze echt zo leuk vindt..
Gedrag: Schuwe visjes, die vaak in holen (en/of andere verstopplekjes) zitten. Als je de tijd hebt, kun je voor het aquarium gaan zitten -doodstil-, en als je geluk hebt zie je er dan zo nu en dan 1 voorbij komen. Dit zijn nachtdiertjes, als het licht uitgaat komen ze tevoorschijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:21 schreef versteegrob het volgende:
Wow, leuke vis zeg ! Hoe is het gedrag en foto's
Heb ze net gezien in de LFS, en wat zijn ze super super gaaf!quote:Op maandag 8 maart 2010 02:21 schreef Faithfulness het volgende:
Ik ben een nachtmensDus voor ik naar bed ga gooi ik een paar vipachips in het aquarium. Dat is van dat voer dat naar de bodem zakt
![]()
Heel soms komen ze ook tevoorschijn tijdens het 'overdag' voederen, maar ze blijven heel duidelijk op bodem niveau. Ze komen (helaas) niet zoals de mollies lekker bij het wateroppervlak eten
Verder moge het duidelijk zijn; Ik ben dol op deze visjes![]()
[ afbeelding ]
De witte randjes aan hun vinnen komen echt supermooi uit bij (led)maanlicht ook! Oke, genoeg lofzang over de Petri's
Waarom ben ik daar nooit opgekomen?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Met water verversen heb ik daar geen last van (2 panty's op de slang heen, dan zuigt ie ze me niet op, en ik hang em zo hoog mogelijk in de bak, dus minder kans op garnalen vangst haha
Ligt eraan welke regio, ik heb wel interessequote:Op maandag 8 maart 2010 16:05 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar nooit opgekomen?![]()
(ik heb er nog geen opgezogen hoor, ben tot nu toe heel voorzichtig geweest)
Ik denk dat ik binnenkort toch wel eens wat garnalen moet gaan aanbieden, ik heb nu zo'n 50 tot 75 in een 20 liter bakje zitten (veel baby garnaaltjes), is hier interesse in?
Moet je er nog wat voor hebben?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef Woesteling het volgende:
Ik woon in Otterlo. Natuurlijk moeten ze eerst nog groeien, speldenknopjes zijn niet veel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |