Je zit niet op twitterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Luistert nu naar @gerardekdom op @kxradiodotnl
Wil je Claudia twitteren dat ze vandaag redelijke butmuziek draait?quote:
Wat een bagger, laat dan het origineel maar horen. Waarom denken mensen dat het zo ultiem is om platen zo te verneuken?quote:
Megahit kan ik me niet voorstellen,,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het net als vorige week freak speciaal en megahit isMja, laten we hopen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
Je kan toch ergens op de nieuwe 3FM site zien wat de Dj's op dit moment goede platen vinden ? Kan het nergens vinden ?
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf, 3fm laadt soms een pagina niet?!
als je dat aan het doen ben kan je een slecht verbinding hebben jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan het te maken hebben met safari?
Hahahquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als je dat aan het doen ben kan je een slecht verbinding hebben ja
* naatje_1 hoopt op gramaphonedziequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:55 schreef Bol_Wan het volgende:
bijna Coen en Sander, met nieuwe megahit!
* Bol_Wan hoopt op White Rabbits
Wolfmother is ook een mooie ja.. hockey word te weinig gedraaid.. de rest is weinig aan...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef alors het volgende:
Ik hoop:
*Wolfmother
*Tim Knol
*Hockey
Maar het wordt toch Gabriella Cilmi, John Mayer of Destine.
alsjeblieft niet zeg, ik was hem al zat voordat hij MH was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:19 schreef Bol_Wan het volgende:
deze ben ik ook nog niet zat, verleng maar een weekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |