Mail redactie@3fm.nl dan even. Die kunnen dat fixen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:04 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer wordt die webcam player nou eens gefixt, hij doet al sinds serious request niet switchenen nu nog niet als ik op de "Kale Webcam" wil.
Je zit niet op twitterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Luistert nu naar @gerardekdom op @kxradiodotnl
Wil je Claudia twitteren dat ze vandaag redelijke butmuziek draait?quote:
Wat een bagger, laat dan het origineel maar horen. Waarom denken mensen dat het zo ultiem is om platen zo te verneuken?quote:
Megahit kan ik me niet voorstellen,,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het net als vorige week freak speciaal en megahit isMja, laten we hopen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef Paul-89 het volgende:
Je kan toch ergens op de nieuwe 3FM site zien wat de Dj's op dit moment goede platen vinden ? Kan het nergens vinden ?
Geen idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Sirolf, 3fm laadt soms een pagina niet?!
als je dat aan het doen ben kan je een slecht verbinding hebben jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan het te maken hebben met safari?
Hahahquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
als je dat aan het doen ben kan je een slecht verbinding hebben ja
* naatje_1 hoopt op gramaphonedziequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:55 schreef Bol_Wan het volgende:
bijna Coen en Sander, met nieuwe megahit!
* Bol_Wan hoopt op White Rabbits
Wolfmother is ook een mooie ja.. hockey word te weinig gedraaid.. de rest is weinig aan...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef alors het volgende:
Ik hoop:
*Wolfmother
*Tim Knol
*Hockey
Maar het wordt toch Gabriella Cilmi, John Mayer of Destine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |