Alsof er niets boven de 300 uitkomtquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Socios het volgende:
Royal Sadness inderdaad.
Sowieso hard autorijden!![]()
De ICE is met 300 km/u toch sneller.
kijk op autofora ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nog nooit gezien dat mensen dat doen.
Fotoboek van Houzerquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Geef is een voorbeeld dan?
Met een Nissan Micra de 400.000 km passeren is wel fotowaardigquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef -Willempie- het volgende:
Die heb ik ook!![]()
Alleen de snelheid is dan maar 130 ofzo, maar het gaat om het feit dat ik met mijn Nissan Micra (R.I.P.) de 400000km passeerde.
Op je fietsje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:57 schreef Jahr00n het volgende:
Haha ik blaas 400km/u over de snelweg met m'n Veyron.
Ik ben alleen niet zo sad om er een foto van te maken.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
"Kiek, um goan"quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Guuskeee het volgende:
Haroldquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft jouw fiets geen naam dan
Ik hoop dat het met je familie gebeurd. Vind ik ook leuker. Mafketel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:10 schreef boskameel het volgende:
Te triest inderdaad. Leuker is als die mensen zich netjes om een boom heen vouwen
.
fotoshopquote:
Volgens je digitale teller ga je wel 199,1 km/wquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Guuskeee het volgende:
Arme Staalin, ik merk ook steeds meer rare blikken richting mijn Harold, waarom vraag ik je? Wat hebben ze ons misdaan?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Staalin![]()
Ondanks zijn sociale karakter wordt hij niet echt gewaardeerd door zijn omgeving
Pure afgunst van die snelheidsmeterregistratieterroristenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Arme Staalin, ik merk ook steeds meer rare blikken richting mijn Harold, waarom vraag ik je? Wat hebben ze ons misdaan?!
Ik zit met 1.3 tellen op 120 km/u, met m'n getunede Bugatti Veyron (1400 pk).quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je mag in Nederland toch maar maximaal 120.!
Oké.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit met 1.3 tellen op 120 km/u, met m'n getunede Bugatti Veyron (1400 pk).
HA! ik kan nog langzamer tellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
"digitale teller", ook bekend onder de naam "dagteller". Dus geen snelheidsmeter maar een kilometerteller.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:42 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Volgens je digitale teller ga je wel 199,1 km/w
de winnaar voor het sneuste commentaar is gevonden! "mijn vriendin reed", en "in een bmw voelt dat niet zo snel". Kwatsert.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef hamkaastosti het volgende:
mijn vriendin reed laatst wel 240 in duitsland maar da's niet echt fotowaardig ofzo. In een bmw voelt dat niet zo snel
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het wel echt een Veyron was.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:53 schreef Disavowed het volgende:
[..].
Mijn ex-baas had er een in smurfblauw. Knap wagentje.
oeh ik heb beetquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de winnaar voor het sneuste commentaar is gevonden! "mijn vriendin reed", en "in een bmw voelt dat niet zo snel". Kwatsert.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het wel echt een Veyron was.
De sociale werkplaats een kantoor noemen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef Disavowed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet. De auto stond gestald op het kantoor waar ik destijds werkte.
Dat is niet de werkgever die in november mijn contract niet verlengdequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De sociale werkplaats een kantoor noemen.
Geen contractverlenging krijgen bij de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:27 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Dat is niet de werkgever die in november mijn contract niet verlengde.
Wauw wat een klassequote:Op donderdag 25 februari 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen contractverlenging krijgen bij de sociale werkplaats.Het wordt steeds mooier. Dikke D4FF0D1LL3 voor je posts.
[ afbeelding ]
quote:
Opmerkelijk feit dat de velg nog heel lijkt te zijn..quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef distation het volgende:
Als je wilt kan ik u een snelheidsmeter maken met 1000 km/u op, er zijn natuurlijk altijd mensen die sportief rijden
Opscheppen dat je in een marokkanenbak rijdt. Fail.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef hamkaastosti het volgende:
mijn vriendin reed laatst wel 240 in duitsland maar da's niet echt fotowaardig ofzo. In een bmw voelt dat niet zo snel
Omdat er wel eens een mocro in zit is het een mocro bak. Die opmerking is pas fail, het is een type auto dat uit Duitsland komt en hij ziet er vet uit en is vaak ook nog erg snel. Maar rijd jij maar lekker in je Ford Ka of Renault Clio of andere kneuzen auto.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:25 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Opscheppen dat je in een marokkanenbak rijdt. Fail.
Ook triest is zoiets zien en er dan over klagen op internet...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:48 schreef TNA het volgende:
Op internet zijn veel trieste fenomenen te vinden. Maar één van de meest trieste vind ik toch wel mensen die op vakantie in Duitsland op een lege snelweg 180 rijden, een foto van hun snelheidsmeter maken en hier volgens stoer mee gaan doen op internet
open er een topic overquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook triest is zoiets zien en er dan over klagen op internet...
Nee, want dat is triest.quote:
dankje, morgen kom ik in wat anders langsquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Maikuuul het volgende:
Toenstraks kwam een F430 scuderia cabrio langsgeredentering wat een dikke bak en dat geluid
=quote:
Yep.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Dan voelen de mannen zich tenminste nog echt mán hè, want in dat stadse leven van ons tegenwoordig kun je nou eenmaal niet meer zo snel een bizon met je blote knuisten doodstompen.
Inderdaad. Of als je een vrouw neerknuppeld en aan haar haren naar je grot sleept krijg je ook allemaal van die afkeurende blikken.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Dan voelen de mannen zich tenminste nog echt mán hè, want in dat stadse leven van ons tegenwoordig kun je nou eenmaal niet meer zo snel een bizon met je blote knuisten doodstompen.
Laat maar, dat was dus dit Topic.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier was ooit al een keer een Topic over, toen snapte ik pas wat je bedoelde.
Idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
Mr.Cooper moet er echt weer ff in komen hè, na die lange ban.
Ik weet vrijwel zeker dat het niet alleen vrouwen zijn die dit doen...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is ook supertriest. Het zijn mensen met gebrek aan piemol.
Ik had ook moeten zeggen: gebrek aan "hoeveelheid" piemolquote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat het niet alleen vrouwen zijn die dit doen...
Je kunt 't wel proberen bij de plaatselijke kinderboerderij met zo'n Q-koorts geitquote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Ach, ook dan was het geen slimme, laat staan originele, opmerking geweest.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik had ook moeten zeggen: gebrek aan "hoeveelheid" piemol
Ik sluit toch niet uit dat korte pikkies niet vaker snelheidsovertredingen maken. Zelf niet dat het mogelijk is dat de gemiddelde piemollengte van Porsche-rijders ook kleiner is.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, ook dan was het geen slimme, laat staan originele, opmerking geweest.
Omdat het kan ( in Nederland/Duitsland/Belgenland )quote:Op woensdag 14 april 2010 17:19 schreef Pas259 het volgende:
Sommige mensen gaan dan ook echt speciaal een camera meenemen en dan een ritje maken alleen maar zodat zo een foto kunnen maken en dan op een forum zetten.
WAAROM???
Je kan het niet uitsluiten. Net zoals je niet kan uitsluiten dat het precies andersom is. Dat zou zelfs meer in de rede liggen, aangezien het aanmaken van meer testosteron dan gemiddeld, gemiddeld een grotere penis voort brengt en eveneens gemiddeld meer neiging tot risicovol gedrag , hetgeen in het verkeer leidt tot (onder meer) hogere snelheden.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik sluit toch niet uit dat korte pikkies niet vaker snelheidsovertredingen maken. Zelf niet dat het mogelijk is dat de gemiddelde piemollengte van Porsche-rijders ook kleiner is.
Dat zou ook kunnen. Er kan ook sprake zijn van compensatie gedrag. En beide mechanisme kunnne natuurlikj opspelen. Mooi dissertatie onderwerpquote:Op woensdag 14 april 2010 17:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je kan het niet uitsluiten. Net zoals je niet kan uitsluiten dat het precies andersom is. Dat zou zelfs meer in de rede liggen, aangezien het aanmaken van meer testosteron dan gemiddeld, gemiddeld een grotere penis voort brengt en eveneens gemiddeld meer neiging tot risicovol gedrag , hetgeen in het verkeer leidt tot (onder meer) hogere snelheden.
Dat laatste wel. Mijn smaak is wat breder, ik ben de laatste tijd wel gecharmeerd van een Volvo V70II (2000-2007). Maar eigenlijk ietwat groot. Maar stijlvol.quote:Een verband tussen Porschebezit en lengte kan ik niet beredeneren en ik vermoed ook dat het gewoon niet bestaat. Wel heeft een Porscherijder gemiddeld gezien natuurlijk veel meer smaak!
Maar het blijft een zielige vergelijking... Ingegeven door het feit dat veel mannen natuurlijk onzeker worden van zo'n discussie, maar ook dat is tamelijk sneu.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat zou ook kunnen. Er kan ook sprake zijn van compensatie gedrag. En beide mechanisme kunnne natuurlikj opspelen. Mooi dissertatie onderwerp![]()
Koop nou gewoon een W124!quote:Dat laatste wel. Mijn smaak is wat breder, ik ben de laatste tijd wel gecharmeerd van een Volvo V70II (2000-2007). Maar eigenlijk ietwat groot. Maar stijlvol.
Ach, mij interesseert wat mensen beweegt. Misschien dat TNA om dezelfde reden dit topic heeft geopendquote:Op woensdag 14 april 2010 17:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar het blijft een zielige vergelijking... Ingegeven door het feit dat veel mannen natuurlijk onzeker worden van zo'n discussie, maar ook dat is tamelijk sneu.
[..]
Ik weet 't niet.....quote:Koop nou gewoon een W124!
Ik heb een kaart tussen mijn spaken, nu maakt mijn fiets een leuk geluidje als ik fiets, en als ik chicks tegenkom ga ik extra hard trappen, dan hoor je zoo ratteketak, heel hardquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het is (m.i.) een ouwelullenbak voor artsen, saaie advocaten en apothekers.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind een V70 een betere status hebbenEn past veel beter bij mijn karakter
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Guuskeee het volgende:
Want als je 180 rijdt klap je vanzelf op zo'n manier op een boom?quote:
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is (m.i.) een ouwelullenbak voor artsen, saaie advocaten en apothekers.
Dat laatste is zeker belangrijk. Maar een auto met een negatief ( tokkie) imago zou ik niet zo snel kopenquote:Auto moet je overigens niet kopen voor status. Het moet lekker rijden!
Jawel. Iig is het zo dat het niet bij mij past.quote:
Zal mij werkelijk jeuken wat anderen van mij denken.quote:Dat laatste is zeker belangrijk. Maar een auto met een negatief ( tokkie) imago zou ik niet zo snel kopen
Dan moet je een fatsoenlijke auto kopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef Dastan het volgende:
En levensgevaarlijk om met zulkse snelheden nog een foto te maken ook.
He dat in je UI. Zo deed ik dat ook altijd met GTA2.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef S2Madness het volgende:
Dat iemand een foto maakt van zijn topsnelheid vind ik niet triest, ieder zo zijn ding. En om nou te zeggen dat het mensen zijn die iets moeten compenseren slaat al helemaal nergens op_!
Met mijn auto op topsnelheid is een foto maken echt niet veilig... En ik denk toch dat ik een fatsoenlijke auto heb.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Dan moet je een fatsoenlijke auto kopen.
Met een beetje moderne middenklasser rijd je heerlijk relaxxed 200 in zijn 6 met je rechter arm op de midden armsteun en een rustig muziekje op. De tijden dat je twee handen aan het stuur nodig had om je auto op hoge snelheid in het rechte spoor te houden zijn al een tijdje voorbij.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Haha, das iig beter dan 90 met je Aprillia met meer geluid dan een Veyron @ 400quote:Op woensdag 14 april 2010 17:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb een kaart tussen mijn spaken, nu maakt mijn fiets een leuk geluidje als ik fiets, en als ik chicks tegenkom ga ik extra hard trappen, dan hoor je zoo ratteketak, heel hard
Daar had je ook genoeg domme Amerikaanse agenten die daar in trapten!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
He dat in je UI. Zo deed ik dat ook altijd met GTA2.
Jij wilt toch goed voor de dag komenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel. Iig is het zo dat het niet bij mij past.
[..]
Zal mij werkelijk jeuken wat anderen van mij denken.
Ik ben ontzettend ijdel, kan ook lang voor de spiegel staan, geef extreem veel geld uit aan kleding.... maar dat doe ik wel voor mijzelf. Wat andere vinden interesseert mij dus niet. De mening van mijn vrouw wel, maar de gemiddelde hollander zonder enig gevoel voor stijl: nee.quote:
Tsja, die 500E van mij wordt door velen gezien als "pauperbak" (uit onwetendheid). See if I care.quote:Echt waar, ik hou wel degelijk rekening mee of een auto een goed imago heeft. Ik let altijd op wat voor types in bepaalde auto's rondrijden.
Zo'n V70 heeft gewoon stijl.Deze past beter bij mij dan BMW, Mercedes of Audi
Hmmm, het lijkt mij toch prettig als je een (zaken) relatie bezoekt, dat je de plank niet misslaatquote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend ijdel, kan ook lang voor de spiegel staan, geef extreem veel geld uit aan kleding.... maar dat doe ik wel voor mijzelf. Wat andere vinden interesseert mij dus niet. De mening van mijn vrouw wel, maar de gemiddelde hollander zonder enig gevoel voor stijl: nee.
[..]
Die 500e is mooie bak hoor. Inderdaad onterecht als ze het een "pauperbak" vinden.quote:Tsja, die 500E van mij wordt door velen gezien als "pauperbak" (uit onwetendheid). See if I care.
Als een cliënt problemen heeft met mijn auto mag hij naar een ander stappen. Ik hoef gelukkig niet te bedelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Hmmm, het lijkt mij toch prettig als je een (zaken) relatie bezoekt, dat je de plank niet misslaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |