Het is (m.i.) een ouwelullenbak voor artsen, saaie advocaten en apothekers.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind een V70 een betere status hebbenEn past veel beter bij mijn karakter
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:04 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Want als je 180 rijdt klap je vanzelf op zo'n manier op een boom?quote:
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is (m.i.) een ouwelullenbak voor artsen, saaie advocaten en apothekers.
Dat laatste is zeker belangrijk. Maar een auto met een negatief ( tokkie) imago zou ik niet zo snel kopenquote:Auto moet je overigens niet kopen voor status. Het moet lekker rijden!
Jawel. Iig is het zo dat het niet bij mij past.quote:
Zal mij werkelijk jeuken wat anderen van mij denken.quote:Dat laatste is zeker belangrijk. Maar een auto met een negatief ( tokkie) imago zou ik niet zo snel kopen
Dan moet je een fatsoenlijke auto kopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef Dastan het volgende:
En levensgevaarlijk om met zulkse snelheden nog een foto te maken ook.
He dat in je UI. Zo deed ik dat ook altijd met GTA2.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:02 schreef S2Madness het volgende:
Dat iemand een foto maakt van zijn topsnelheid vind ik niet triest, ieder zo zijn ding. En om nou te zeggen dat het mensen zijn die iets moeten compenseren slaat al helemaal nergens op_!
Met mijn auto op topsnelheid is een foto maken echt niet veilig... En ik denk toch dat ik een fatsoenlijke auto heb.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef Revolution-NL het volgende:
Dan moet je een fatsoenlijke auto kopen.
Met een beetje moderne middenklasser rijd je heerlijk relaxxed 200 in zijn 6 met je rechter arm op de midden armsteun en een rustig muziekje op. De tijden dat je twee handen aan het stuur nodig had om je auto op hoge snelheid in het rechte spoor te houden zijn al een tijdje voorbij.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zit met 1.3 tellen op 120 km/u, met m'n getunede Bugatti Veyron (1400 pk).
Haha, das iig beter dan 90 met je Aprillia met meer geluid dan een Veyron @ 400quote:Op woensdag 14 april 2010 17:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb een kaart tussen mijn spaken, nu maakt mijn fiets een leuk geluidje als ik fiets, en als ik chicks tegenkom ga ik extra hard trappen, dan hoor je zoo ratteketak, heel hard
Daar had je ook genoeg domme Amerikaanse agenten die daar in trapten!quote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
He dat in je UI. Zo deed ik dat ook altijd met GTA2.
Jij wilt toch goed voor de dag komenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel. Iig is het zo dat het niet bij mij past.
[..]
Zal mij werkelijk jeuken wat anderen van mij denken.
Ik ben ontzettend ijdel, kan ook lang voor de spiegel staan, geef extreem veel geld uit aan kleding.... maar dat doe ik wel voor mijzelf. Wat andere vinden interesseert mij dus niet. De mening van mijn vrouw wel, maar de gemiddelde hollander zonder enig gevoel voor stijl: nee.quote:
Tsja, die 500E van mij wordt door velen gezien als "pauperbak" (uit onwetendheid). See if I care.quote:Echt waar, ik hou wel degelijk rekening mee of een auto een goed imago heeft. Ik let altijd op wat voor types in bepaalde auto's rondrijden.
Zo'n V70 heeft gewoon stijl.Deze past beter bij mij dan BMW, Mercedes of Audi
Hmmm, het lijkt mij toch prettig als je een (zaken) relatie bezoekt, dat je de plank niet misslaatquote:Op donderdag 15 april 2010 12:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend ijdel, kan ook lang voor de spiegel staan, geef extreem veel geld uit aan kleding.... maar dat doe ik wel voor mijzelf. Wat andere vinden interesseert mij dus niet. De mening van mijn vrouw wel, maar de gemiddelde hollander zonder enig gevoel voor stijl: nee.
[..]
Die 500e is mooie bak hoor. Inderdaad onterecht als ze het een "pauperbak" vinden.quote:Tsja, die 500E van mij wordt door velen gezien als "pauperbak" (uit onwetendheid). See if I care.
Als een cliënt problemen heeft met mijn auto mag hij naar een ander stappen. Ik hoef gelukkig niet te bedelen.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Hmmm, het lijkt mij toch prettig als je een (zaken) relatie bezoekt, dat je de plank niet misslaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |