Mag wel even worden uitgelegd. Ik begrijp het niet. Een enthousiaste Chinees bouwt een boot in Noorwegen met behulp van vrijwilligers en is bereid om die vrijwilligers mee te nemen op avontuur (staat niet in het topic, maar neem maar aan dat dat zo is, het is namelijk zoquote:Op zondag 14 maart 2010 18:01 schreef BrandX het volgende:
This, although it has no commercial input, is also spam, and that's not allowed on FOK!.
Further more, FOK! is a dutch forum, not an English one.
Therefor this topic wil be closed.
Zoals gezegd is dit een Nederlandstalig forum, dat is al een.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mag wel even worden uitgelegd. Ik begrijp het niet. Een enthousiaste Chinees bouwt een boot in Noorwegen met behulp van vrijwilligers en is bereid om die vrijwilligers mee te nemen op avontuur (staat niet in het topic, maar neem maar aan dat dat zo is, het is namelijk zo). Tegenprestatie is dat je hem helpt te bouwen. Dit soort bemanningen bestaat in de regel uit een mengeling van nationaliteiten waarbij Nederland vaak oververtegenwoordigd is. Het lijkt me dus niet zo vreemd om in verschillende landen oproepen te doen. Zou een gelijkwaardige oproep van een Fok!ker met link naar zijn weblog ook als spam worden beschouwd?
Dat noem ik het spam gedeelte idd, en daar slotten we normaal ook op.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Twee dingen:
- Je noemt spam. Ik zie geen spam, of noem je dat linkje naar zijn weblog "spam"?
Ik heb net zitten kijken en zie het inderdaad ook niet staan. Waar mijn reactie vooral vandaan komt is dat we eerder Engelstalige topics in div. fora (die zelden voorkomen overigens) hebben gesloten.quote:- Kun je me even aanwijzen waar in de policy staat dat er op Fok! in het Nederlands moet worden gepost? Ik heb me een ongeluk gezocht maar ik kan het niet vinden.
Jammer, ik denk niet dat die kerel na zo een slotje nog terugkomt en het is echt een heel bijzonder figuur. Hij heeft solozeiltochten gemaakt waar een hoop zeezeilers met bemanning nog niet aan willen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat noem ik het spam gedeelte idd, en daar slotten we normaal ook op.
[..]
Ik lees het wel, ik zou het merkwaardig vinden als Nederlands verplicht wordt gesteld op Fok!.quote:Ik heb net zitten kijken en zie het inderdaad ook niet staan. Waar mijn reactie vooral vandaan komt is dat we eerder Engelstalige topics in div. fora (die zelden voorkomen overigens) hebben gesloten.
Maar ik ga het voor je navragen achter, om zeker te zijn hoe of wat.
Naja, ik zeg het, ik begin te twijfelenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jammer, ik denk niet dat die kerel na zo een slotje nog terugkomt en het is echt een heel bijzonder figuur. Hij heeft solozeiltochten gemaakt waar een hoop zeezeilers met bemanning nog niet aan willen.
[..]
Ik lees het wel, ik zou het merkwaardig vinden als Nederlands verplicht wordt gesteld op Fok!.
Ok danquote:Op maandag 15 maart 2010 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In dat geval moet je hier zijn:
[GC] Feedback
Ik wacht gezellig met je meequote:Op maandag 15 maart 2010 00:38 schreef NotYou het volgende:
Dan wacht ook ik hier maar een reactie af.
Dat Stegeman het voor de schermen sportief oppakt wil niet zeggen dat hetgeen Apebeer deed gewoon fout was. Al helemaal om dat te doen uit naam van FOK!.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:52 schreef henrydg het volgende:
Ik vind het overdreven om hier een heel topic over te maken dus plaats ik het maar even hier dat de moderators en admins en zo het kunnen zien :
http://www.nu.nl/achterkl(...)derland-gehackt.html
Apebeer krijgt een fles wijn. Maar dat's natuurlijk niet belangrijk.
Klopt. Ook het fok logo had hij geplaatst op de site. Terwijl Fok! volgens mij net zo populair begon te worden bij Alberto , ook vanwege die kaartquote:Op maandag 15 maart 2010 09:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat Stegeman het voor de schermen sportief oppakt wil niet zeggen dat hetgeen Apebeer deed gewoon fout was. Al helemaal om dat te doen uit naam van FOK!.
Dit veranderd dus niets aan het geheel hier op FOK!.
Graag gedaanquote:
Jouw rollater is niet gepimptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |