wow wat een reislustige types zijn jullie, heerlijk! Hopelijk besluit je ei iets eerder aan de wandel te gaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:52 schreef suuzzz het volgende:
USA is heel erg divers! Wij zijn met de auto naar LA, Vegas, Palm Springs, Flagstaff en San Diego en nog wat tussen liggende plaatsen geweest. Veel te zien en te doen! Was ook vooral heerlijk samen met![]()
Wij gaan er gewoon weer helemaal voor. Zou wel een beetje balen zijn als ei pas over 2 weken komt want dan zit Lief in chili
Kun je gewoon niet voor de zekerheid met hem mee? Chili is ook heul mooi (heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:52 schreef suuzzz het volgende:
USA is heel erg divers! Wij zijn met de auto naar LA, Vegas, Palm Springs, Flagstaff en San Diego en nog wat tussen liggende plaatsen geweest. Veel te zien en te doen! Was ook vooral heerlijk samen met![]()
Wij gaan er gewoon weer helemaal voor. Zou wel een beetje balen zijn als ei pas over 2 weken komt want dan zit Lief in chili
Jullie zijn ook welkom in SC (slowchat) hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Suuz_ het volgende:
<knip>
Jeetje wat gigantisch off topic trouwens...excuus maar moest het ff kwijt!
Oh is er ook een SC variant? Ik ben hier nog niet zo heel erg thuisquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jullie zijn ook welkom in SC (slowchat) hoor!
Variant hmmm, nou het is gewoon de OUD SCquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh is er ook een SC variant? Ik ben hier nog niet zo heel erg thuis
Misschien toch wel een goed idee dan, ik dacht dat ik er juist obsessief van zou worden en dat wil ik niet. Het moet wel leuk blijven nu het nog kanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:13 schreef Boepie het volgende:
Hmm ik gebruik nu een paar dagen die ovu testjes enzo he.. ik ben er meteen veel relaxter onder met dat hele zwanger gedoe.
Oftewel.. het geeft mijn rust, doe smiddags ff testjes en verder eigenlijk niet mee bezig, meerdere die dat zo ervaren?
*nu lekker slapen, hele bed alleenvriendje is naar feestje)
Dat zou kunnen. Vind jij het niet "lastig" dat tempen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij werkt het andersom, ben nu aan het tempen, en op dag 17 nog geen verhoging! Maar goed
misschien heb ik wel een late eisorong
Ik ook 3 maanden getempt moest van huisarts/gyn. Iedere dag om 7 uur ging wekker, erna viel ik altijd lekker in slaapquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Vind jij het niet "lastig" dat tempen?
Vanaf een a twee dagen voor de eisprong ben je op je vruchtbaarst en sperma kan vijf dagen blijven leven.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eerste verhoging!! Gisteravond sex, vandaag is mijn man naar Marseille gegaan en komt morgenavond weer terug.
Dus heb ik het nog wel op tijd gedaan?
Vrijdag ook sex gehad
van fertilityfriend.comquote:The days when conception is possible are the days just before and including the day of ovulation. Based on the MAXIMUM lifespan of human sperm and ova, (five days for sperm and one day for the ovum) this fertile window is at MOST six days. This MAXIMUM window is thus made up of the five days before ovulation and the day of ovulation.
Fijnquote:Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Boepie het volgende:
Giller ik heb dus ook een positieve ovulatie test en kan komende dagen niet seksen![]()
Dat is dan wel weer jammer zeg maar, maargoed was wel verbaasd dat er 2 ovu strepen stonden ( toch wel fijn teken zeg maar, al zegt dat nooit 100% iets natuurlijk, dat besef ik me ook wel.)
Ben tevens ook erg benieuwd of ik deze periode weer een 28 dagen cyclus heb.
Ja is wel vaker enzo.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Fijn
Niet leuk dat je niet in actie kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |