abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78487641
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:52 schreef suuzzz het volgende:
USA is heel erg divers! Wij zijn met de auto naar LA, Vegas, Palm Springs, Flagstaff en San Diego en nog wat tussen liggende plaatsen geweest. Veel te zien en te doen! Was ook vooral heerlijk samen met

Wij gaan er gewoon weer helemaal voor. Zou wel een beetje balen zijn als ei pas over 2 weken komt want dan zit Lief in chili
wow wat een reislustige types zijn jullie, heerlijk! Hopelijk besluit je ei iets eerder aan de wandel te gaan
pi_78493195
Welkom terug suuzzz
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:23:01 #78
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78493369
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:52 schreef suuzzz het volgende:
USA is heel erg divers! Wij zijn met de auto naar LA, Vegas, Palm Springs, Flagstaff en San Diego en nog wat tussen liggende plaatsen geweest. Veel te zien en te doen! Was ook vooral heerlijk samen met

Wij gaan er gewoon weer helemaal voor. Zou wel een beetje balen zijn als ei pas over 2 weken komt want dan zit Lief in chili
Kun je gewoon niet voor de zekerheid met hem mee? Chili is ook heul mooi (heb ik van horen zeggen ), en prachtige plek om een kindje te verwekken. Noem je hem Santiago of haar Chilienne
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78497453
Oh god, deze muts zit weer eens ongegeneerd te janken bij X factor. Niet dat ik daar altijd bij moet janken. Maar er doet een meiske mee die een hersentumor heeft en is opgegeven...pff daar wordt ik dus écht stil van he...Ik jank zowiezo om alles (nee niet de laatste tijd maar gewoon altijd) Ik noem mezelf dan ook emotioneel incontinent

Maar als ik dan zo'n meisje zie op tv met zo'n grote donkere wolk boven haar hoofd. Die toch zó positief is en meedoet aan dit programma. Wauw wat een levens spirit. Daar krijg ik ook spirit van!

Jeetje wat gigantisch off topic trouwens...excuus maar moest het ff kwijt!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:57:35 #80
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78498333
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Suuz_ het volgende:
<knip>

Jeetje wat gigantisch off topic trouwens...excuus maar moest het ff kwijt!
Jullie zijn ook welkom in SC (slowchat) hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78498434
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Jullie zijn ook welkom in SC (slowchat) hoor!
Oh is er ook een SC variant? Ik ben hier nog niet zo heel erg thuis
  vrijdag 26 februari 2010 @ 22:24:39 #82
190853 RockabeIIa
pi_78499800
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Oh is er ook een SC variant? Ik ben hier nog niet zo heel erg thuis
Variant hmmm, nou het is gewoon de OUD SC
[OUD SC] Feestje! wil je taart of iets te drinken?
pi_78500297
@Rocka: volgens mij is het wel handig om het verzoek om nieuwe NOD's vetgedrukt te plaatsen, even vetgedrukt in de OP te zetten zodat nieuwelingen dat ook gelijk door hebben.

zaterdag 27 februari 2010 @ 00:17:36 #84
190853 RockabeIIa
pi_78506551
Ik had het al wel gelezen hoor maar ik denk dat goed voorbeeld wel doet volgen, Kolonia
Maar het staat er nu bij hoor!
pi_78508694
Hmm ik gebruik nu een paar dagen die ovu testjes enzo he.. ik ben er meteen veel relaxter onder met dat hele zwanger gedoe.
Oftewel.. het geeft mijn rust, doe smiddags ff testjes en verder eigenlijk niet mee bezig, meerdere die dat zo ervaren?
*nu lekker slapen, hele bed alleen vriendje is naar feestje)
pi_78513189
Bij mij werkt het andersom, ben nu aan het tempen, en op dag 17 nog geen verhoging! Maar goed
misschien heb ik wel een late eisorong
pi_78513389
Taffie, vandaag je NOD, hoe is het bij jou?
pi_78515609
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 01:13 schreef Boepie het volgende:
Hmm ik gebruik nu een paar dagen die ovu testjes enzo he.. ik ben er meteen veel relaxter onder met dat hele zwanger gedoe.
Oftewel.. het geeft mijn rust, doe smiddags ff testjes en verder eigenlijk niet mee bezig, meerdere die dat zo ervaren?
*nu lekker slapen, hele bed alleen vriendje is naar feestje)
Misschien toch wel een goed idee dan, ik dacht dat ik er juist obsessief van zou worden en dat wil ik niet. Het moet wel leuk blijven nu het nog kan

Maar ga ze binnenkort toch eens halen denk ik. Zo'n iphone app is ook niet alles!
pi_78515652
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
Bij mij werkt het andersom, ben nu aan het tempen, en op dag 17 nog geen verhoging! Maar goed
misschien heb ik wel een late eisorong
Dat zou kunnen. Vind jij het niet "lastig" dat tempen?
pi_78515876
Nee het went, na het tempen ga ik lekker weer slapen
pi_78517942
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:18 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Vind jij het niet "lastig" dat tempen?
Ik ook 3 maanden getempt moest van huisarts/gyn. Iedere dag om 7 uur ging wekker, erna viel ik altijd lekker in slaap
maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Ben blij dat niet meer hoeft.. ZzzzZzzz

suuzzz gaat zijn reis naar Chili nog door nu na tsunami

[ Bericht 5% gewijzigd door Ciscostar op 27-02-2010 18:03:06 ]
pi_78544987
Vandaag eerste verhoging!! Gisteravond sex, vandaag is mijn man naar Marseille gegaan en komt morgenavond weer terug.

Dus heb ik het nog wel op tijd gedaan?

Vrijdag ook sex gehad

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2010 09:05:30 ]
pi_78545240
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eerste verhoging!! Gisteravond sex, vandaag is mijn man naar Marseille gegaan en komt morgenavond weer terug.

Dus heb ik het nog wel op tijd gedaan?

Vrijdag ook sex gehad
Vanaf een a twee dagen voor de eisprong ben je op je vruchtbaarst en sperma kan vijf dagen blijven leven.
Prima timing dus.
quote:
The days when conception is possible are the days just before and including the day of ovulation. Based on the MAXIMUM lifespan of human sperm and ova, (five days for sperm and one day for the ovum) this fertile window is at MOST six days. This MAXIMUM window is thus made up of the five days before ovulation and the day of ovulation.
van fertilityfriend.com
  zondag 28 februari 2010 @ 13:37:06 #94
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78550174
Bleg, heb nog steeds last van buikpijn. Al bijna 3 weken af en aan, niet leuk....
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78552879
boepie----> ik vind het ook het ook heel fijn om die testjes te gebruiken! Geeft mij ook veel rust ookal klopt het bij mij niet altijd!

Nieuwtje:
gistere weer begonnen met ovulatietestjes na de vakantie. gistere beetje verbaast want al best een donker streepje....vandaag echt gewoon een super dikke vette streep die echt veel donker is dan de controlestreep!!! Verder niet echt vruchtbaar slijm, maar volgens mijn vriend ben ik wel warm en zijn mijn borsten groot! Hij zegt aan mijn lijf te kunnen zien en voelen wanneer ik vruchtbaar ben

Na mijn miskraam is het tot nu toe allemaal nogal verwarrend gelopen dus ik heb even een lijstje gemaakt;

*Miskraam rond 23 dec 2009 met 9 weken.
*Positieve ovulatietest op 28 en 29 jan 2010
* Negatieve zwangerschaptest op 14 en 18 feb 2010 en ook niet ongesteld
*Positieve ovulatietest 28 feb 2010 (vandaag)

gelukkig voor de zekerheid én voor de lekker gistere avond geklust!
Wel toevallig dat die positieve test exact een maand later is dan de eerste.
Hopelijk gaat mijn ei nu wel echt springen en is het geen vals alarm zoals de eerste!
  zondag 28 februari 2010 @ 15:17:21 #96
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78553397
Nou ja, een positieve ovulatietest betekent natuurlijk niet dat het dan ook raak is. Volgens mij was de kans om zwanger te raken iedere keer 10-20% ofzo? Maar een het is sowieso leuk een positieve test te zien, al is het een ovulatietest.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78560378
Giller ik heb dus ook een positieve ovulatie test en kan komende dagen niet seksen
Dat is dan wel weer jammer zeg maar, maargoed was wel verbaasd dat er 2 ovu strepen stonden ( toch wel fijn teken zeg maar, al zegt dat nooit 100% iets natuurlijk, dat besef ik me ook wel.)
Ben tevens ook erg benieuwd of ik deze periode weer een 28 dagen cyclus heb.
pi_78562831
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Boepie het volgende:
Giller ik heb dus ook een positieve ovulatie test en kan komende dagen niet seksen
Dat is dan wel weer jammer zeg maar, maargoed was wel verbaasd dat er 2 ovu strepen stonden ( toch wel fijn teken zeg maar, al zegt dat nooit 100% iets natuurlijk, dat besef ik me ook wel.)
Ben tevens ook erg benieuwd of ik deze periode weer een 28 dagen cyclus heb.
Fijn
Niet leuk dat je niet in actie kan komen
pi_78563107
Boepie---> Wat toevallig! en beetje balen dat je er geen gebruik van kan maken zeg maar!

ik had voor mijn mk een cyclus van 43 dagen en nu dus afwachten hoe of wat...
Ben wel blij met me ei (te veel paaseitjes op denk ik )
pi_78565915
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Fijn
Niet leuk dat je niet in actie kan komen
Ja is wel vaker enzo.
Krijg nu toch wel een beetje inzicht wanneer eisprong periode ongeveer is, dus als ik nu op de signalen let, leer ik er wel van, en dat is ook weer handig in de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')