Wie denk er hier serieus, dat als er überhaupt al van dat soort foto's van mij bestonden, dat ik die dan vrijwillig hier zou posten? En dan ook nog zou zeggen dat ik het was?quote:
Ik mag dat, mensen weten waarom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Lamon. het volgende:
Nu krijgt Bp een note, omdat ie het nieuwe topic niet geopend heeft.
Pardon?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij altijd fucking irritant vond eigenlijk!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij altijd fucking irritant vond eigenlijk!
Ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie denk er hier serieus, dat als er überhaupt al van dat soort foto's van mij bestonden, dat ik die dan vrijwillig hier zou posten? En dan ook nog zou zeggen dat ik het was?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Broekpaling het volgende:
JUAH!
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef Snakey het volgende:
BroekpaIing, baggerkloontje, weg.
Ik vind dat zo'n mooi nummer he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Crack_ het volgende:
En als ik dan een koptelefoon op heb en verder niks hoor behalve dit nummer, dan kan ik daar zo emotioneel van worden, maarja ik zit op schooool.
Jij bent zeker ook zo'n mafketel die geen nieuwe koffie zet als hij het laatste kopje inschenktquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Broekpaling het volgende:
De watermachine is leeg. Ik heb geen zin om die lompte grote fles te vervangen, ik wacht wel tot een ander dat doet.
Ah, ik denk dat ik dat gewoon ben, ik denk dat op het begin gewoon standaardquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kom je daar nu weer bij.
Puikend nummer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Crack_ het volgende:
En als ik dan een koptelefoon op heb en verder niks hoor behalve dit nummer, dan kan ik daar zo emotioneel van worden, maarja ik zit op schooool.
Van heel veel nummers voel ik me echt gelukkig, en dan zit ik in de bus met zo'n stomme glimlach op mn gezicht![]()
.
quote:
Ja, mijngodquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooi nummer he.
Ja ik en ik heb er heel veel. Van startlijsten voor wedstrijden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Lamon. het volgende:
Heeft iemand zijn echte naam wel eens bij Wie oh Wie ingetikt?
Ik heb 0 hits.
Wij hebben hier een versmaalmachine, pleur er bonen in en je bent klaar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n mafketel die geen nieuwe koffie zet als hij het laatste kopje inschenkt
wut? Nee man, er zijn maar weinig users op FOK die ik irritant vind. En die zitten in ieder geval niet in de SC.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik dat gewoon ben, ik denk dat op het begin gewoon standaard.
Het ziet er volgens mij zo dom uit hequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Puikend nummer.![]()
Die grijns heb ik ook, maar vooral omdat ik veel bootlegs luister van shows waar ik ben geweest.
Bij McFearless zijn ze dat serieus een keer vergeten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Ik denk dat hij vergeten is mij te bannen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wut? Nee man, er zijn maar weinig users op FOK die ik irritant vind. En die zitten in ieder geval niet in de SC.
Die vul jij vast niet aanquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hebben hier een versmaalmachine, pleur er bonen in en je bent klaar.
Haha, een beetje wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ziet er volgens mij zo dom uit he![]()
.
Misschien bedoel je Bob-B. Daar werd ik wel vaker meer verward.quote:
Wat een openbaringquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wut? Nee man, er zijn maar weinig users op FOK die ik irritant vind. En die zitten in ieder geval niet in de SC.
Haha, goeie leugen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liever lui dan moequote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, want die zijn niet zwaar.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij McFearless zijn ze dat serieus een keer vergeten.
Oh, dat is niet zo erg. Ik vind het alleen wel cool dat ik er echt nul heb, zelfs bij het telefoonboek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik en ik heb er heel veel. Van startlijsten voor wedstrijden.
Er zijn wel users in de SC die ik minder leuk vind. Ik noem geen namen verder, hoor Jitzzze.quote:
Ik heb 1 hit. Van m'n oude school.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik en ik heb er heel veel. Van startlijsten voor wedstrijden.
Zo dromerig, ik denk dat ik er dan heel gelukkig uit zie als ik glimlachquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, een beetje wel.Maar het is wel grappig om te zien dat andere dat soms ook hebben, het is om de een of andere reden een hele andere grijns dan een "normale" grijns.
even een mailtje naar Remlof sturen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Ik denk dat hij vergeten is mij te bannen.
Maar dan wel zelf met de eer strijken zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duh.Je moet werk doen naar je status, dus ik laat mijn werk doen.
Hurrderpderpderp.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn wel users in de SC die ik minder leuk vind. Ik noem geen namen verder, hoor Jitzzze.
Duh, je bent een proleet of je bent het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan wel zelf met de eer strijken zeker
Moet ik nu happen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn wel users in de SC die ik minder leuk vind. Ik noem geen namen verder, hoor Jitzzze.
quote:
Precies, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duh, je bent een proleet of je bent het niet.
Hmm, zou best kunnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Bob-B. Daar werd ik wel vaker meer verward.
Moment, komt eraanquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je doet niet anders, dus ja.
Waar het hart vol van is...quote:
Die tieten van haar zijn mooi in een BH, daaruit is het niks en gaat het teveel hangen.quote:
full monty?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Naar deze musical ben ik geweest voor CKV.![]()
Plus zie je dat de een groter is dan de ander.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die tieten van haar zijn mooi in een BH, daaruit is het niks en gaat het teveel hangen.
Hey Lamon! Ouwe geilpijp! Wil het hosselen van jonge chickies nog lukken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind deze cover van Pearl Jame trouwens nog mooier, maar dat komt omdat ik de film gezien heb denk ik.
Een goede set tieten is ook nooit gelijke grootte.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Plus zie je dat de een groter is dan de ander.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hey Lamon! Ouwe geilpijp! Wil het hosselen van jonge chickies nog lukken?
Nee, nee nee neequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Goh, naaktheid bij een musical die The Full Monty heet, hoe gekquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beetje flauw soms, maar voor een musical wel ok.
En op het eind waren ze naakt.
Zeg, doe eens centraal doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goh, naaktheid bij een musical die The Full Monty heet, hoe gek
Maar bij haar zie je het heel goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een goede set tieten is ook nooit gelijke grootte.
Dus jij erop stampenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Broekpaling het volgende:
Iemand die voor me reed gaf mij een middelvinger.!!
Ik denk meer dat ze bedoelt: "Nee, niet weer he? Niet doen! Af!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heet jij Lamon? Of ben jij gehosseld door Lamon
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelt: "Nee, niet weer he? Niet doen! Af!"
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
De proleet Mohammed
[ afbeelding ]
Ja, maar iemand had tegen mij gezegd dat je niets zou zien. En je zag ook bijna niets door het tegenlicht alleen wel iets.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goh, naaktheid bij een musical die The Full Monty heet, hoe gek
Het gaspedaal ja.quote:
Oh nee, stel je voorquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar iemand had tegen mij gezegd dat je niets zou zien. En je zag ook bijna niets door het tegenlicht alleen wel iets.
Zij wordt gehosseld door Lamon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heet jij Lamon? Of ben jij gehosseld door Lamon
En nu is je stoel vies?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het gaspedaal ja.![]()
Die kutteef zat d'r make-up te doen, dus gingen we 70 waar honderd en je kon er niet langs, dus ik zat best te drukken.
Met zijn kromme pikkiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zij wordt gehosseld door Lamon.
Ben blij dat het lukt. Ik vond het namelijk verschrikkelijk toen je zo sexueel gefrustreerd wasquote:
Dat zeiden ze bij de stripclub waar ik laatst was ook. Leugenaars waren het.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar iemand had tegen mij gezegd dat je niets zou zien. En je zag ook bijna niets door het tegenlicht alleen wel iets.
Dan zoek je het ook wel een beetje op, of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen lag zijn swansch ineens in je nekquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij de stripclub waar ik laatst was ook. Leugenaars waren het.
Ik had eigenlijk niet verwacht van jou dat je zo zou doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:05 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zij wordt gehosseld door Lamon.
Je hebt nieuw werk?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Poging tot humor is gefaald. Jammer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |