Wie denk er hier serieus, dat als er überhaupt al van dat soort foto's van mij bestonden, dat ik die dan vrijwillig hier zou posten? En dan ook nog zou zeggen dat ik het was?quote:
Ik mag dat, mensen weten waarom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Lamon. het volgende:
Nu krijgt Bp een note, omdat ie het nieuwe topic niet geopend heeft.
Pardon?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij altijd fucking irritant vond eigenlijk!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij altijd fucking irritant vond eigenlijk!
Ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie denk er hier serieus, dat als er überhaupt al van dat soort foto's van mij bestonden, dat ik die dan vrijwillig hier zou posten? En dan ook nog zou zeggen dat ik het was?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Broekpaling het volgende:
JUAH!
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef Snakey het volgende:
BroekpaIing, baggerkloontje, weg.
Ik vind dat zo'n mooi nummer he.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Crack_ het volgende:
En als ik dan een koptelefoon op heb en verder niks hoor behalve dit nummer, dan kan ik daar zo emotioneel van worden, maarja ik zit op schooool.
Jij bent zeker ook zo'n mafketel die geen nieuwe koffie zet als hij het laatste kopje inschenktquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Broekpaling het volgende:
De watermachine is leeg. Ik heb geen zin om die lompte grote fles te vervangen, ik wacht wel tot een ander dat doet.
Ah, ik denk dat ik dat gewoon ben, ik denk dat op het begin gewoon standaardquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pardon?
Hoe kom je daar nu weer bij.
Puikend nummer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:50 schreef Crack_ het volgende:
En als ik dan een koptelefoon op heb en verder niks hoor behalve dit nummer, dan kan ik daar zo emotioneel van worden, maarja ik zit op schooool.
Van heel veel nummers voel ik me echt gelukkig, en dan zit ik in de bus met zo'n stomme glimlach op mn gezicht![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |