Maar dan wel zelf met de eer strijken zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duh.Je moet werk doen naar je status, dus ik laat mijn werk doen.
Hurrderpderpderp.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn wel users in de SC die ik minder leuk vind. Ik noem geen namen verder, hoor Jitzzze.
Duh, je bent een proleet of je bent het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan wel zelf met de eer strijken zeker
Moet ik nu happen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn wel users in de SC die ik minder leuk vind. Ik noem geen namen verder, hoor Jitzzze.
quote:
Precies, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duh, je bent een proleet of je bent het niet.
Hmm, zou best kunnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Bob-B. Daar werd ik wel vaker meer verward.
Moment, komt eraanquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je doet niet anders, dus ja.
Waar het hart vol van is...quote:
Die tieten van haar zijn mooi in een BH, daaruit is het niks en gaat het teveel hangen.quote:
full monty?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:56 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Naar deze musical ben ik geweest voor CKV.![]()
Plus zie je dat de een groter is dan de ander.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die tieten van haar zijn mooi in een BH, daaruit is het niks en gaat het teveel hangen.
Hey Lamon! Ouwe geilpijp! Wil het hosselen van jonge chickies nog lukken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind deze cover van Pearl Jame trouwens nog mooier, maar dat komt omdat ik de film gezien heb denk ik.
Een goede set tieten is ook nooit gelijke grootte.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Plus zie je dat de een groter is dan de ander.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hey Lamon! Ouwe geilpijp! Wil het hosselen van jonge chickies nog lukken?
Nee, nee nee neequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:00 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hey Lamon! Ouwe geilpijp! Wil het hosselen van jonge chickies nog lukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |