Mja beetje jammer weer. Das dan wel weer een note!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik kon geen mooie blote vinden met piercing
Ja maar die KOP! Daar krijg ik mijn ogen niet vanafquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het ging toch om de tietsels.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb er wel een van mezelf maar die ga ik lekker niet posten nananananaaaaa
Mijn ex was 1.64 en had 75b/70cquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:22 schreef jagga het volgende:
[..]
het gaat ook om proporties denk ik.
Mijn meiske is 1.84 ofzo. dus dan valt het niet zo heel erg op
Dan blijf ik dus tegen het zelfde probleem aanlopen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb er wel een van mezelf maar die ga ik lekker niet posten nananananaaaaa
Dit is KLB. Daar kom ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef marcel-o het volgende:
kent nou niemand deze twee topics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaaaaah toe. Doen we ons kleine "ik stuur mijn tieten rond" clubje. Maar natuurlijk alleen naar elkaar!quote:
heb alleen pics van mn kont binnen handbereikquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaaaah toe. Doen we ons kleine "ik stuur mijn tieten rond" clubje. Maar natuurlijk alleen naar elkaar!
Ook bij jou.. Dat hoofd.. Ik kijk dan niet meer naar je tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Maar ik heb wel dikke tieten![]()
[ afbeelding ]
Ja maar we hebben het hier niet over konten!!!!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb alleen pics van mn kont binnen handbereik
Daaromquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het hier niet over konten!!!!!
Dan krijg je penis-pics...quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef WillFerrell het volgende:
Mag ik ook in de PM-kring worden opgenomen als ik zeg dat ik homo ben?
Nee!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef WillFerrell het volgende:
Mag ik ook in de PM-kring worden opgenomen als ik zeg dat ik homo ben?
Mja. Open er een KLB topic overquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan krijg je penis-pics...
als jij dat lekker vindt schat
Wacht, jullie hebben die film niet gezien met Adam Sandler en die gast uit King of Queens.quote:
Jawelquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wacht, jullie hebben die film niet gezien met Adam Sandler en die gast uit King of Queens.
Nee, dat is te ver in de film. Toen die dikke aan de tietsels van Jessica Biel mocht zitten. Hierzo:quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel
dus jij wil ook een man zoenen voor de rechter?
je mag idd dan wel mee met ons kleren winkelen, maar dan staan we in ondergoed![]()
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef de mevrouw eens netjes en eerlijk antwoord op haar vraag.
aaaahw, heb je nog geen tietje gevoeld?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat is te ver in de film. Toen die dikke aan de tietsels van Jessica Biel mocht zitten. Hierzo:
[ afbeelding ]
Ik lijk wel wanhopig zo hé.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aaaahw, heb je nog geen tietje gevoeld?
nu krijg ik toch wel medelijden
My asspics?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb die van mij al klaarstaan LL
So bring it!
zo wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik lijk wel wanhopig zo hé.
Owh dan ga ik ook even zoeken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik heb die van mij al klaarstaan LL
So bring it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |