Jij hebt meloenenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb je niet zulke grote boobies?
Ik wel
Nee!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef Dartanion het volgende:
Nog een foto omdat jullie de vorige ook niet onaardig vonden:
[ afbeelding ]
Weer een fail!quote:
Ik heb dat ook. Was een heel klein beetje afgevallen en mijn kont lijkt al meteen weer 10 x zo groot.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben 12 kilo kwijten mijn tieten vallen steeds meer op
Dit vind ik nou geile tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef Dartanion het volgende:
Nog een foto omdat jullie de vorige ook niet onaardig vonden:
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb je niet zulke grote boobies?
Ik wel
Ja ik blijf naar dat gezichtje kijkenquote:
Ook niet via PM?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
maar ze zijn wel mooi, hoor ik vaker
nee, geen pics
Ik ben en blijf een wijf natuurlijk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik blijf naar dat gezichtje kijken
Die uitdrukking.. Hoe ik die moet... uhm noemen.. Kijk ze nou.. zaadvragend.. Kijkt ze nou geil?
WAT WIL ZE MET DIE BLIK
Ze zitten verborgenquote:
Zij 5 op de plek waar ze dat wildequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben 12 kilo kwijten mijn tieten vallen steeds meer op
Hier loopt een KPD topic overquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef pisnicht het volgende:
Ik stel voor dat er vanaf dit moment alleen nog vrouwen mogen posten die ook daadwerkelijk dikke tieten hebben en dat natuurlijk even bevestigen met een pic (van hun tieten).
Het ging toch om de tietsels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik blijf naar dat gezichtje kijken
Die uitdrukking.. Hoe ik die moet... uhm noemen.. Kijk ze nou.. zaadvragend.. Kijkt ze nou geil?
WAT WIL ZE MET DIE BLIK
Ik heb er wel een van mezelf maar die ga ik lekker niet posten nananananaaaaaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik kon geen mooie blote vinden met piercing
Ik durf niequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ook niet via PM?
Dan mag je de mijne ook zien
bek houwe dus, jij bent niet eens een vrouwquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef pisnicht het volgende:
Ik stel voor dat er vanaf dit moment alleen nog vrouwen mogen posten die ook daadwerkelijk dikke tieten hebben en dat natuurlijk even bevestigen met een pic (van hun tieten).
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb er wel een van mezelf maar die ga ik lekker niet posten nananananaaaaa
Die lijken wel aardig..quote:
Maar ik heb wel dikke tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik durf nie
[..]
bek houwe dus, jij bent niet eens een vrouw![]()
En Ik mag hier posten van Tally en BABS
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Maar ik heb wel dikke tieten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |