Ja, dan is het maar goed dat ik (nog) geen mod ben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:21 schreef Tally het volgende:
Jaha. Maar wie geef je die note he. Das de vraag!
Kijk eens wat mooi:quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ookWat een fail topic huh?
Vind je het gek...quote:
Ik zie nu pas dat je een MOD bentquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Uw wint een voetreis naar Rome.
Dat vind ik inderdaad een mooi exemplaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kijk eens wat mooi:
[ afbeelding ]
Leg eens uit?quote:
Waarom zou ik je noten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een MOD bent![]()
Kom maar met die note
serieus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad een mooi exemplaar
[..]
Leg eens uit?
Nice tittiesquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Kijk eens wat mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
serieus?
okay, dat je een topwijf bent misschien?
Dacht dat het hartje genoeg zei
En er dan geen pics bij posten. Ik zou er bijna een KLB topic over openen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het zal me echt een worst wezen waar mannen naar kijken. Ik vind het allemaal best.
Heb er geen moeite mee. Mijn tieten en benen mogen gezien worden
[..]
Ik ben jaloersquote:
Geeft nietquote:
Ik had ze staan in mijn fotoboekquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En er dan geen pics bij posten. Ik zou er bijna een KLB topic over openen.
en dit dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:55 schreef gateway het volgende:
Vrouwen die dikke tieten misbruiken![]()
maar handig is het wel(maakt mijn vriendin ook nog wel eens gebruik van
![]()
Kweenie waarom maar ik blijf naar dr handen kijkenquote:
Ik ben 12 kilo kwijtquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
en dit dus![]()
En zo blij is ze er nou ook weer niet mee, ze krijgt er de verkeerde aandacht mee vindt ze![]()
ze is nou aan t afvallen om ze kleiner te krijgen.
Het lukt dr nog ook
Ik ben niet lief geweest in dit topicquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zou ik je noten?
Weheheh ik zei noten
Ik blijf naar die tieten kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie waarom maar ik blijf naar dr handen kijken
Terwijl het ook best een stel goeie tieten zijn.
Het zal me echt mijn reet oxideren!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ben niet lief geweest in dit topic
Ik niet. Dus ik vind dat je een ander plaatje voor me moet zoeken met lekkere tieten waar ik wel naar blijf kijken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik blijf naar die tieten kijken.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef Tally het volgende:
Ik niet. Dus ik vind dat je een ander plaatje voor me moet zoeken met lekkere tieten waar ik wel naar blijf kijken!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Het zal me echt mijn reet oxideren!
[..]
Ik niet. Dus ik vind dat je een ander plaatje voor me moet zoeken met lekkere tieten waar ik wel naar blijf kijken!
Jij hebt meloenenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb je niet zulke grote boobies?
Ik wel
Nee!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef Dartanion het volgende:
Nog een foto omdat jullie de vorige ook niet onaardig vonden:
[ afbeelding ]
Weer een fail!quote:
Ik heb dat ook. Was een heel klein beetje afgevallen en mijn kont lijkt al meteen weer 10 x zo groot.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben 12 kilo kwijten mijn tieten vallen steeds meer op
Dit vind ik nou geile tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef Dartanion het volgende:
Nog een foto omdat jullie de vorige ook niet onaardig vonden:
[ afbeelding ]
neequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Heb je niet zulke grote boobies?
Ik wel
Ja ik blijf naar dat gezichtje kijkenquote:
Ook niet via PM?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
maar ze zijn wel mooi, hoor ik vaker
nee, geen pics
Ik ben en blijf een wijf natuurlijk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik blijf naar dat gezichtje kijken
Die uitdrukking.. Hoe ik die moet... uhm noemen.. Kijk ze nou.. zaadvragend.. Kijkt ze nou geil?
WAT WIL ZE MET DIE BLIK
Ze zitten verborgenquote:
Zij 5 op de plek waar ze dat wildequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben 12 kilo kwijten mijn tieten vallen steeds meer op
Hier loopt een KPD topic overquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef pisnicht het volgende:
Ik stel voor dat er vanaf dit moment alleen nog vrouwen mogen posten die ook daadwerkelijk dikke tieten hebben en dat natuurlijk even bevestigen met een pic (van hun tieten).
Het ging toch om de tietsels.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik blijf naar dat gezichtje kijken
Die uitdrukking.. Hoe ik die moet... uhm noemen.. Kijk ze nou.. zaadvragend.. Kijkt ze nou geil?
WAT WIL ZE MET DIE BLIK
Ik heb er wel een van mezelf maar die ga ik lekker niet posten nananananaaaaaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:37 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik kon geen mooie blote vinden met piercing
Ik durf niequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ook niet via PM?
Dan mag je de mijne ook zien
bek houwe dus, jij bent niet eens een vrouwquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef pisnicht het volgende:
Ik stel voor dat er vanaf dit moment alleen nog vrouwen mogen posten die ook daadwerkelijk dikke tieten hebben en dat natuurlijk even bevestigen met een pic (van hun tieten).
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb er wel een van mezelf maar die ga ik lekker niet posten nananananaaaaa
Die lijken wel aardig..quote:
Maar ik heb wel dikke tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik durf nie
[..]
bek houwe dus, jij bent niet eens een vrouw![]()
En Ik mag hier posten van Tally en BABS
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Maar ik heb wel dikke tieten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |