daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:13 schreef sp3c het volgende:
daar heb ik absoluut niet genoeg bier voor in huis
Zolang dat niet in doorzichtige outfits gespeeld worden zal ik niet kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyFinale en troostfinale.
Een Fok team verslaat de Olympisch kampioen met 12-2quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
daar heb je nooit genoeg bier voor in huis. Vanavond wel vrouwen-ijshockeyFinale en troostfinale.
kan er niets over vindenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Finland-Zweden is net in overtime geëindigd, om half 1 (dacht ik) is de finale Canada-VSquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan er niets over vinden
enig idee hoe laat dat is?
is er nog wat bezig nu, nos live weet van nix iig
Daar zullen ze wel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:28 schreef Szura het volgende:
En afgelopen, goud voor Canada
Nu de mannen nog!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel blij mee zijn.
quote:
en verrast!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel blij mee zijn.
Aldus de Telegraafquote:Bier en sigaren voor ijshockeyvrouwen
Van onze Telesportredactie
VANCOUVER - Sigaarrokend en bierdrinkend hebben de Canadese ijshockeyvrouwen donderdag (lokale tijd) beslag gelegd op de olympische gouden medaille.
De Canadese ijshockeysters vierden de olympische titel met bier en sigaren. Nadat de Verenigde Staten met 2-0 waren verslagen gingen alle remmen los en werd er champagne, bier en rookwaar aangerukt.
Een van de speelsters probeerde zelfs met een dweilmachine weg te rijden, maar het bleef bij wat rebels geclaxoneer. In totaal vierden de uitzinnige dames zo'n half uur feest op het ijs. Tegen het einde lag een aantal dames rokend en drinkend uit te puffen.
Toch vrees ik dat ik m'n wekker ga zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Pff Canada is om half 4 vannacht?Lekker hoor, hou vooral rekening met de Europese kijkers.
Ik wou al zeggen: is het echt nodig om dit live te gaan bekijken? Mogen we iets anders verwachten dan twee walk-overs?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef Saviola het volgende:
Ik niet hoor, ga 'm wel opnemen en dan morgen proberen de uitslagen te vermijden..
Gewoon vroeg naar bed, kun je er eerder uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Pff Canada is om half 4 vannacht?Lekker hoor, hou vooral rekening met de Europese kijkers.
Jazeker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:17 schreef beantherio het volgende:
Mogen we iets anders verwachten dan twee walk-overs?
4 jaar geleden hielden ze ook geen rekening met de Amerikaanse kijkers hoor....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Saviola het volgende:
Wat dacht je van Beijing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef Leatherface het volgende:
Dat is absoluut zo. Winterspelen in Azie moeten al helemaal ongunstig zijn voor Noord-Amerikaanse fans. Of ze willen tot vrij laat in de nacht blijven kijken.
Yep, een stuk gunstiger voor Europa dan voor de VS..... waar het ergens tussen 12:00 en 15:00 begint, afhankelijk van je tijdzone.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:42 schreef nyny83 het volgende:
Finland - USA daarentegen gewoon om 21.00 uur
Winterspelen in Alaska zijn pas erg vervelend voor Europeanen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat dacht je van Beijing.
Het viel voor de vroege evenementen dan ook wel mee trouwens.... evenementen die om 09:00 Beijing-time begonnen, kwamen om 18:00 PST / 21:00 EST live op de buis, dus daar kon je nog wel wat van meepakken.... maar de eindresultaten waren vaak uren later, en dus bleef ik inderdaad vaak op tot 02:00 of zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |