WTF ik ga toch geen gebakken gehaktballen in koken water smijten?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
kan je ze niet in kokend water mieteren?
Nou ja, ik zou ze koken in een dunne jus, maar aangezien jij het in je hoofd haalt om gehaktballen in de magnetron te gooien, was ik er vanuit gegaan dat je geen jus kan maken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF ik ga toch geen gebakken gehaktballen in koken water smijten?!
Hallo, ik heb hier gewoon een potje staan, wat water, eetlepel van dat poeier erin en presto, overheerlijke jus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou ze koken in een dunne jus, maar aangezien jij het in je hoofd haalt om gehaktballen in de magnetron te gooien, was ik er vanuit gegaan dat je geen jus kan maken.
Ik een plastic bakje met doorzichtig plastic eroverheen. Zegmaar hetzelde als gewoon gehakt is het verpakt en dan met 8 tegelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:06 schreef Peter het volgende:
Zitten de ballen in blik, los of in vacuüm plastic?
Rauw gehakt dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik een plastic bakje met doorzichtig plastic eroverheen. Zegmaar hetzelde als gewoon gehakt is het verpakt en dan met 8 tegelijk
waarom heb je ze dan gekocht, godverdomme?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:13 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, kunnen jullie niet lezen? Ze zijn EN gebakken, EN mij micro is stuk!
Ja jong, omdat ze er keilekker uitzagenquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:13 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
waarom heb je ze dan gekocht, godverdomme?!
Hoe lager en hoe langer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:17 schreef Peter het volgende:
lagere temp. langer in de oven...
Ja hallo, dat weet ik allemaal niet wat dat is hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:17 schreef Peter het volgende:
Of in (stevig)plastic in de waterkoker au-bain-marie warm maken
Probeer watquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe lager en hoe langer?
En anders zit er niks anders op dan in kleine stukjes snijden denk ik
dat komt wel goed denk ik jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:22 schreef Desmonkey het volgende:
Gewoon gehaktballen in een overschaal leggen en in een voorverwarmde oven 160 graden 20-30 minuten doen. Ik denk dat je met een koekenpan eigenlijk veel sneller klaar bent, maar je moet hierbij ook meer handelingen gaan doen. Gehaktballen in een magnetron opwarmen is overigens best goor.
dit dus. werkt iig prima met die kleine gehaktballetjes. al houd ik daar 10 minuten aan ipv 30.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:22 schreef Desmonkey het volgende:
Gewoon gehaktballen in een overschaal leggen en in een voorverwarmde oven 160 graden 20-30 minuten doen. Ik denk dat je met een koekenpan eigenlijk veel sneller klaar bent, maar je moet hierbij ook meer handelingen gaan doen. Gehaktballen in een magnetron opwarmen is overigens best goor.
Of gewoon koud als borrelsnack. Je hebt van die bakjesquote:Op woensdag 2 september 2015 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind gehaktballen op kamertemp eigenlijk lekkerder dan vers gebakken
In warm water leggen. Met zak en al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:13 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, kunnen jullie niet lezen? Ze zijn EN gebakken EN mijn micro is stuk!
Hij had zijn ballen 5 jaar geleden al opquote:Op woensdag 2 september 2015 22:23 schreef agter het volgende:
[..]
In warm water leggen. Met zak en al.
Haha! Ik zie het, ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had zijn ballen 5 jaar geleden al op
Je kan dat ook opvatten als 'Al het vlees dat er in zit is rundvlees', dus niet dat de bal enkel uit vlees bestaat.quote:Op donderdag 3 september 2015 00:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er staat toch 100% rundvlees!
Dat spul van de ap met 30% soja is pas niet te doenbeetje de argeloze klant pesten.
Dat lijkt me iets voor de RCC als dat het geval zou zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 12:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Je kan dat ook opvatten als 'Al het vlees dat er in zit is rundvlees', dus niet dat de bal enkel uit vlees bestaat.
Denk ook eigenlijk niet dat het zo is hoor.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets voor de RCC als dat het geval zou zijn
wow het duurde toch nog vijf jaar voordat iemand met zo'n reactie kwam. normaal gesproken hakken binnen vijf minuten de culinaire snobs hier je kop eraf dat iemand zulks prefab spul koopt.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:11 schreef gelestipjes het volgende:
Weggooien, die kant en klare voorgebraden gehaktballen zijn niet te eten
Ik ben geen culisnob en eet genoeg kant en klaar spul, dus dat is het probleem niet, maar die kant en klare dingen in plastic bakje zijn net stuiterballen.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
wow het duurde toch nog vijf jaar voordat iemand met zo'n reactie kwam. normaal gesproken hakken binnen vijf minuten de culinaire snobs hier je kop eraf dat iemand zulks prefab spul koopt.
chapeau.
Bedankt voor dit advies! Ik ga ermee aan de slag!quote:Op donderdag 3 september 2015 15:08 schreef Stompzinnig het volgende:
En vosss/Geralt, zet hier even neer hoe je het dit keer gedaan hebt dan, anders weet je dat ook niet meer over 5 jaar.
Heb je inmiddels nog geen airfryer?quote:Op woensdag 18 januari 2017 01:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bedankt voor dit advies! Ik ga ermee aan de slag!
Jawel, maar die gebruik ik nooitsquote:Op woensdag 18 januari 2017 01:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb je inmiddels nog geen airfryer?
Waarom zeg je dat tegen mij? Geerd heeft gehaktballen; ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 01:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die gehaktballen gaat prima op 150 graden.
Als tip wanneer je ze weer keer haalt.quote:Op woensdag 18 januari 2017 01:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat tegen mij? Geerd heeft gehaktballen; ik niet.
Waarom niet? Prachtdingquote:
anderhalf jaar verder...quote:Op woensdag 18 januari 2017 01:26 schreef Geerd het volgende:
Ook 2 gehaktballen gekocht, in de magnetron is altijd goor man, ik doe ze ff 15 min in de oven !
Nog drie en een half jaar wachtenquote:
Zelf gehaktballen draaien en bakken. Niet kant en klare gehaktballen kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef vosss het volgende:
Smijten nog wel! Jij durft want ik zou ze er gewoon in leggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan gaat het ook nog niet eens over hoe je de lekkerste gehaktballen maakt, maar hoe je van die prefab dingen op moet warmenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:59 schreef Jordy-B het volgende:
Blijft toch vreemd dat een gehaktballentopic steeds zulke kicks weet te krijgen...
Heb je ze nou nog niet opgewwarmd?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dan gaat het ook nog niet eens over hoe je de lekkerste gehaktballen maakt, maar hoe je van die prefab dingen op moet warmen
Sjit ja ik zie het nu pasquote:Op woensdag 25 januari 2017 10:37 schreef Pap89 het volgende:
Al die reacties op berichten van 7 jaar geleden 😐
Nee helaas. Omdat ik te als kind te ver van een school woonde heb ik dat nooit geleerd. Gelukkig is er tegenwoordig tekst naar spraak. En spraak naar tekst software wat je kunt gebruiken op een pc. Toch lief dat je het even vraagt. Je hoeft niet schelden verder. Doe dat lekker buiten op straat en hou en hou het internet schoon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:13 schreef vosss het volgende:
Godverdomme, kunnen jullie niet lezen? Ze zijn EN gebakken EN mijn micro is stuk!
Na het werk ff 2 ballen in de oven met een klodder mostert en paar halve liters niks mis mee !!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dan gaat het ook nog niet eens over hoe je de lekkerste gehaktballen maakt, maar hoe je van die prefab dingen op moet warmen
Je reageert op een bericht uit 2010, maar ik denk dat vosss het wel ter harte zal nemen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:13 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Nee helaas. Omdat ik te als kind te ver van een school woonde heb ik dat nooit geleerd. Gelukkig is er tegenwoordig tekst naar spraak. En spraak naar tekst software wat je kunt gebruiken op een pc. Toch lief dat je het even vraagt. Je hoeft niet schelden verder. Doe dat lekker buiten op straat en hou en hou het internet schoon.
Zekersquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:01 schreef Jordy-B het volgende:
Je reageert op een bericht uit 2010, maar ik denk dat vosss het wel ter harte zal nemen.
ik mis vosss...quote:
ach.. topic loopt pas 7 jaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:53 schreef Jordy-B het volgende:
Daarom verwarmen in de jus. Dan zijn ze mals en sappig.
(echt hè... vijfmaandenkick)
Goed topic wel.quote:
Graag....quote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:47 schreef Geralt het volgende:
Ik zou toch eens in dit topic moeten posten hoe lang ik ze in de oven verwarm.
Ik heb er nu een hele dikke in de pan liggen, maar dat werkt niet.
Als ik er aan denk zal ik straks nog even posten hoe lang hij nou en op welke temperatuur in de oven heb gelegen.
Met gehaktballen uit 2010 zou ik dat nu niet meer doen...quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:36 schreef Queenshore het volgende:
Ik zou idd in alufolie in de oven, drogen ze mindee uit. En ik hoop dat dat van die jus sarcasme was😂
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:36 schreef Queenshore het volgende:
Ik zou idd in alufolie in de oven, drogen ze mindee uit. En ik hoop dat dat van die jus sarcasme was😂
En? Vertelquote:Op vrijdag 19 mei 2017 12:47 schreef Geralt het volgende:
Ik zou toch eens in dit topic moeten posten hoe lang ik ze in de oven verwarm.
Ik heb er nu een hele dikke in de pan liggen, maar dat werkt niet.
Als ik er aan denk zal ik straks nog even posten hoe lang hij nou en op welke temperatuur in de oven heb gelegen.
quote:
Kutzooi man. Ik ben het vergeten te postenquote:
van die jus zonder smaakquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Hallo, ik heb hier gewoon een potje staan, wat water, eetlepel van dat poeier erin en presto, overheerlijke jus!
Gewoon uitbroeden Butthead!quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:14 schreef Beavis het volgende:
Ik heb twee gehaktballen in de koelkast.
Straks maar even zien hoe ik ze warm maak. Er staan hier voldoende tips!
welke gehaktballen koop je nu?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:30 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik heb vanmiddag kant en klare gehaktballen gekocht die er keilekker uit zien.
Ze zijn al gebakken zo te zien, dus een paar tellen in de micro zou voldoende moeten zijn.
Nu is echter mijn micro stuk en ik denk dat het opwarmen in een koekepan erg lang gaat duren, want het zijn best wel flinke ballen zegmaar.
Kan ik dat niet gewoon in de oven mieteren? Dan hoef ik ook niet om de haverklap te draaien dus dat scheelt dan weer.
Of branden ze dan helemaal aan aan de buitenkant en is de binnenkant dan nog koud/lauw?
En als dat kan, hoe heet moet die oven dan ongeveer staan?
Al even niks meer gekocht. Want ik doe geen boodschappen. Vriendin regelt dat; dus ik heb geen ideequote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Al even niks meer gekocht. Want ik doe geen boodschappen. Vriendin regelt dat; dus ik heb geen idee
Klopt. Je moest eens weten wat voor meuk ze bij die sportkantines in het vet gooien. Komt geen hand aan te pas. Wordt elke dinsdag in bevroren dozen aangeleverd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:23 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een guily pleasure voor die fabrieksdingen, toen ik een kleuter was kwam ik in sportkantine waar ze die dingen verkochten. Heerlijke herinneringen: TANTE MIEN IS HET VET AL WARM.
Ziet er heerlijk uit, maar niets kan tippen aan gehaktballen uit de airfryer.quote:
zijn ze dan niet droog?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, maar niets kan tippen aan gehaktballen uit de airfryer.
Hub Holland Hub, laat de leeuw niet in zijn hembie staan?quote:
Hup... Hoppa...quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 14:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hub Holland Hub, laat de leeuw niet in zijn hembie staan?
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |