Is toch knap dat je dit na een klein stukje tekst kunt bepalenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nu heb jij een etiketje gekregen, jammer voor je!
Want dit is normaal in een relatie waarbij je dus niet bij elkaar past!
Relaties zijn zo vermoeiend gewoon.
Dat het een wonder is dat je iemand ontmoet die wel bij je past..maar na verloop van jaren gaat men zich minder ergeren aan de ander dan krijg je een soort gewenning ofzo?
Sort of a handicap with a handicap?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:24 schreef lenrelic het volgende:
tjah sinds kort heb ik mijn diagnose gekregen: Add. soort adhd, maar zonder hyperactiviteit. bij add heb je minder een stop op je gedachtes, wat concentratie problemen oplevert
vrij beperkt ja, voordat ik onwijs veel onzinnige info ga typen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat ik zo lees (dat is uiteraard hele beperkte info) hebben die discussies niets met je add te maken maar met je vriendin en hoe zij op jou reageert. Ik zou daar ook onzeker over kunnen worden of me er over kunnen opwinden... Bespreken jullie dit ook wel eens met elkaar, deze voorvallen?
Trouwens, ik las adder (alsin slang) in de TT niet add-erErg verwarrend
je hebt gelijkt, gewoon laten gaan. maar ik merk dat ik t moeilijk vind zo een uitgesproken mening een plekje te geven :/ blijf er soms om malenquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:47 schreef Zana het volgende:
Volgens mij heeft iedereen weleens dit soort discussie's, mijn vriend is ook heel eigen in hoe die dingen doet.. als die denkt het beter te weten, goed, ik zeg mijn mening en als die niet wil luisteren, dan toch niet zolang het niet echt heel belangrijke dingen zijn, waar je het gewoon eens moet zijn in een relatie..... van mij mag die gerust maar met een broek op vakantie, maar hij moet niet zeuren als er dan na een dag al een vlek op zit.. gewoon laten gaan, je kunt niet altijd dezelfde mening hebben
Inderdaad! Zo van... what the fuck, ga je lekkerr???quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:45 schreef eleusis het volgende:
Als vrouwen geïrriteerd reageren is er iets (anders) aan de hand. Probeer rustig en casual te blijven en iets te vragen als 'waar kwam dat vandaan' of 'waarom reageer je zo fel' oid. Dikke kans dat ze met iets zit wat ze niet meldt. De kunst is om niet zelf irritant over te komen bij zo'n gesprek.
Zo, kan het nog platter? Een wijfquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Als je je druk maakt om het aantal broeken ben je geen add-er, dan ben je een wijf.
Wijf ja. Dus niet een vrouw. Maar een zeikerig figuur aangevuld met een aantal vrouwelijke trekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zo, kan het nog platter? Een wijf![]()
Ontopic: onzekerheid kan eraan bijdragen dat je niet weet waar je een duidelijke mening moet plaatsen. Ik snap de reactie van je vriendin ook niet helemaal trouwens. Jij zegt niks over haar ene broek, maar zij wel over jouw drie broeken?
Oud wijf/zeikwijf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wijf ja. Dus niet een vrouw. Maar een zeikerig figuur aangevuld met een aantal vrouwelijke trekjes.
Cursus diagnostiek atmquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:47 schreef DeepChord het volgende:
[..]
je bent al aan het oefenen in het geven van psychologische diagnoses?
Ondanks dat ik het zelf ook wel herken als iets dat mogelijk wijst op iemand die (veel/)teveel piekert, kan het ook gewoon teveel met onnozele dingen bezig zijn die standaard in een relatie wel kunnen voorvallen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cursus diagnostiek atm
Maar zonder dollen... Op het eerste gezicht lees ik in het verhaal van de TS vooral malende gedachten en zorgen in hoeverre het zijn relatie beïnvloedt. Ik weet niet veel van ADD en of dit bij het beeld past, maar ik weet wel veel van gegeneraliseerde angst (aka piekerstoornis) en wat ik tot nu toe heb gelezen past het bij het beeld.
Ik heb natuurlijk veel te weinig info maar dit is het eerste dat bij mij naar boven kwam
True... Maar hij wijt het aan zijn ADD, en in dat perspectief zou ik ook denken aan een piekerstoornis, als differentiaaldiagnose.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:03 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het zelf ook wel herken als iets dat mogelijk wijst op iemand die (veel/)teveel piekert, kan het ook gewoon teveel met onnozele dingen bezig zijn die standaard in een relatie wel kunnen voorvallen.
Dan is het misschien enigszins overdreven om met piekerstoornissen te strooien, al snap ik dat jij natuurlijk wat praktijkervaring wilt opdoen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |