quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Eet nu Sürme Aşk-ı Memnu en kom er achter hoe het met Behlül afloopt.'
Ik weet alleen dat het die blonde Turk is in de dizi, niet dat ik het volg ofzo hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:55 schreef IHVK het volgende:
Ik weet niet wie Behlül is en nog een naam, en nu loop ik blijkbaar achter volgens mij nichtjes.
Ja er posten wel meer mensen die niet Turks zijn hier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:55 schreef Moozzie het volgende:
Hoi ik ben geen turk mag ik hier ook posten?
Je kunt je nog altijd naturaliseren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:55 schreef Moozzie het volgende:
Hoi ik ben geen turk mag ik hier ook posten?
Klinkt zo droog.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
Ik volg nietsvroeger keek ik wel eens naar die serie met die griek en en was er nog een met zo'n aga die niet kon praten enzo
Omgggggggggggg Aynali Tahir is een van de weinige dizi's die ik ooit gevolgd heb.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt zo droog.![]()
Ik keek alleen Kurtlar Vadisi (de eerste) voor een tijdje. Yabanci Damat heb ik wel bijna alles van gezien.
En o ja, lang geleden keek ik ook Aynali Tahir.Zullen de kleintjes hier niet kennen.
Ik kende de serie wel hoor. Ik heb het alleen niet gekeken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
Trouwens TM in Ikinci Bahar speelden Sener Sen en Turkan Soray de hoofdrol he. Om even duidelijk te maken dat het een goede serie was. Kwalitatief ook veel hoogstaander dan de huidige meuk.
Ja sorryquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klinkt zo droog.![]()
Ik keek alleen Kurtlar Vadisi (de eerste) voor een tijdje. Yabanci Damat heb ik wel bijna alles van gezien.
En o ja, lang geleden keek ik ook Aynali Tahir.Zullen de kleintjes hier niet kennen.
Oh ok, ik dacht al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kende de serie wel hoor. Ik heb het alleen niet gekeken.
Memoliquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
En cicek taksi keek ik ook wel
en er was ook nog zo'n politieserie
hmm hoe heettie die ook al weer..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Çocuklar Duymasin was, destijds, ook best leuk.
Ohja met wortel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Çocuklar Duymasin was (destijds) ook best leuk.
O ja, Çiçek Taksi, die was ook leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
En cicek taksi keek ik ook wel
en er was ook nog zo'n politieserie
hmm hoe heettie die ook al weer..
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Çocuklar Duymasin was (destijds) ook best leuk.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Olacak okadar keek ik trouwens ook.
Die begintune...quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omgggggggggggg Aynali Tahir is een van de weinige dizi's die ik ooit gevolgd heb.
Met zo'n typetje met een bijl door z'n hoofd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
Olacak okadar keek ik trouwens ook.
Whehequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met zo'n typetje met een bijl door z'n hoofd.
Toen jij Aynali Tahir zei moest ik hier meteen aan denken.quote:
Of ''Annah!''.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
En dan die vader! Babababababa...
Nee, zo heette Alisan in de serie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:07 schreef IHVK het volgende:
Aynali Tahir, nooit gekeken, maar mijn buurjongen bleef er maar over doorzeuren.
Gaat het over spiegels?
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, keken jullie ook sidika?
Er was een tijd dat ik dat echt vaak zei.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:05 schreef Julis het volgende:
[..]
En dan die vader! Babababababa...
Bedoel je Küçük Ibo de zanger?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef IHVK het volgende:
TM ken je Aysecik en Küçük Ibo nog?
Dat was pas echt bagger.
Bontkraagje!quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je Küçük Ibo de zanger?![]()
[ afbeelding ]
Bij ons ook. Mijn zusje en ik spraken elkaar dan zo lomp aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik dat echt vaak zei.![]()
Hij had ook een tv serie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedoel je Küçük Ibo de zanger?![]()
[ afbeelding ]
De herhaling draaiden ze heel vaak in de zomerquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt geweldig was dat.Net als Cennet Mahallesi.
Cennet Mahallesi, dat kijk ik altijd in Turkije. Elke dag een paar uur op Show TV.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt geweldig was dat.Net als Cennet Mahallesi.
Ik keek dat uit principe niet, omdat zij zich zo lomp gedroeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, keken jullie ook sidika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |