Aangezien de lapo nog geen volgend deel had gemaakt, heb ik snel deel 2 gemaakt.quote:
Had ik het spel daar nu ook maar gekocht. Nu betaal ik 6 euro meer en moet ik langer wachtenquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ToysXL. Special Edition voor 60
Woeps sorry.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Personan het volgende:
[..]
Aangezien de lapo nog geen volgend deel had gemaakt, heb ik snel deel 2 gemaakt.
Ik maak morgen wel een OP tenzij iemand anders het wil doen
Dat boekje zat er bij mij niet bij, terwijl hij toch echt gesealed was?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik ga 'm niet eens meer spelen vanavondquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Personan het volgende:
[..]
Had ik het spel daar nu ook maar gekocht. Nu betaal ik 6 euro meer en moet ik langer wachten
Domme vraag misschien maar heb je de SE?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Woeps sorry.
Vette game nogmaals.
Bij gamemania 29,99 als je 2 ps3 games inleverd.
[..]
Dat boekje zat er bij mij niet bij, terwijl hij toch echt gesealed was?
Ben helemaal addicted aan deze game
Ja uiteraardquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:53 schreef Personan het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar heb je de SE?
29,95 is dan wel erg goedkoopquote:
Die heb ik dus ook, geen uitklap boekje-foldertjequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De SE hier is iets anders lijkt wel. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
65 euro is de standaard prijs voor zowel de normale als de SEquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef Personan het volgende:
[..]
29,95 is dan wel erg goedkoop
Ik voel mij opgelicht door intertoys die het deed voorkomen of 66 euro goedkoop was voor de CE![]()
Of zit er nog een verschil tussen de SE en CE?
Stuntman ignition was tof ja!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb ingeleverd wall-e en stuntman ignition, beide goedkope geflopte games, topdeal dus
Ja, aangezien er gratis dlc bij zit en een dynamic ps3 theme, waar ik heel blij mee benquote:Op donderdag 25 februari 2010 00:53 schreef solidslayer het volgende:
Wordt het spel nou echt leuker met een SE of een LE?
Doosje gaat toch de kast in..
Hmmm... ik ben benieuwd of de Engelse versie die wel heeft. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
Die heb ik dus ook, geen uitklap boekje-foldertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |