11:45 nog bij mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef nyny83 het volgende:
Game on! Nu nog 14 min. te gaan bij mij, hoe ver zit ik achter?
jaja, ijshockey wordt nog hot hier op FOK! en FOK!sportquote:
In ieder geval 0 SIGquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef popolon het volgende:
Holy crap, hoeveel SOG heeft de VS al.
http://www.nbcolympics.co(...)IHM400301/index.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Je hebt daar een mooie statssite voor he? linkje?
Thanks, leuk om te zien. Loopt ook redelijk gelijk met mn nos-streamquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.nbcolympics.co(...)IHM400301/index.html
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:08 schreef popolon het volgende:
Zwitsers gaan stunten als Hiller zo blijft.
nou die had pijn hoor denk ikquote:
Het was al tijd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef NoMercy285 het volgende:
Nou volg ik wel eens wat NHL, maar ik heb echt geen idee zonder commentaar waarom deze niet telt?
Een periode duurt 20 minuten, geen blessuretijd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef VonHinten het volgende:
Waarom wordt die goal van USA afgekeurd?
Hij leek me niet over de lijn tijdens de speeltijd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:26 schreef NoMercy285 het volgende:
Nou volg ik wel eens wat NHL, maar ik heb echt geen idee zonder commentaar waarom deze niet telt?
Edit: dom, tijd was natuurlijk om, snapte al geen ruk drvan
Omdat schaatsen in Nederland commercieel interessanter is. Ik heb wel het idee dat ze na de sporten waarin Nederland meedoet ijshockey toch wel het belangrijkst vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:29 schreef FrankRicard het volgende:
Wat een topsport, waarom zend de nos dit niet uit in plaats van dat suffe schaatsen.
De Amerikaanse commentatoren ook. Ik dacht nog: leuk als USA nu scoort en ze gaan video-reviewen. Dan is het 1-1 ipv 2-0 en gaat iedereen losquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:47 schreef beantherio het volgende:
Die Zwitser knalde hem toch minstens aan de binnenkant van de paal. Ik dacht echt dat het een goal was.
Zeker, maar soms ook best gevaarlijk hoor. Met wat meer mazzel staan ze zo voor of gelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:49 schreef beantherio het volgende:
Een verdomd stug ploegje, die Zwitsers.![]()
Geintje van die Canadezen voor al die hillbillies in het stadionquote:
Omdat de jonge generatie simpelweg beter is dan de oude.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:52 schreef VonHinten het volgende:
Ik hoorde dat de USA met een heel jong team is afgereisd, op keeper Miller na. Waarom?
Ja, dit is zonder meer hun best mogeljke team. Bij Canada waren nog wat discussies, bij Team USA eigenlijk alleen over Backes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef VonHinten het volgende:
Ah oké, ze hebben dus wel hun beste team meegenomen? (Wat voor de Amerikanen niet altijd vanzelfsprekend is.)
Was dat voor of na die tik van Ovechkinquote:
En Callahan had ik ook niet meegenomen.. verder had je nog kunnen twijfelen over Gomez, Gionta, Booth, Pominville, Connolly, Wheeler etc.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, dit is zonder meer hun best mogeljke team. Bij Canada waren nog wat discussies, bij Team USA eigenlijk alleen over Backes.
dat zal ervoor zijn geweest ... of een dag ernaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Was dat voor of na die tik van Ovechkin
Die verdedigers zijn geblesseerd, da's wel zonde ja. Gomez presteert waardeloos. Gionta had meegemogen, Booth is uit vorm, Pominville is wel OK maar ze hebben nu betere right wings meegenomen. Connolly zou kunnen, Wheeler is gewoon niet goed genoeg. Eigenlijk alleen Gionta dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
En Callahan had ik ook niet meegenomen.. verder had je nog kunnen twijfelen over Gomez, Gionta, Booth, Pominville, Connolly, Wheeler etc.
Met Komisarek en Martin missen ze ook wel 2 van hun beste verdedigers.
Booth is niet uit vorm, hij is net terug uit een hele lange blessure na die smerige hit van Mike Richards een paar maanden terug.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Die verdedigers zijn geblesseerd, da's wel zonde ja. Gomez presteert waardeloos. Gionta had meegemogen, Booth is uit vorm, Pominville is wel OK maar ze hebben nu betere right wings meegenomen. Connolly zou kunnen, Wheeler is gewoon niet goed genoeg. Eigenlijk alleen Gionta dus.
Marc, Mark of Dennis?quote:
Pominville is inderdaad beter dan Callahan, maar als je ook Gionta al meeneemt ipv Callahan, wie zou je dan moeten laten afvallen voor Pominville? Backes denk ik, maar die hebben ze meegenomen om de rol van Avery te spelenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:07 schreef Saviola het volgende:
[..]
Booth is niet uit vorm, hij is net terug uit een hele lange blessure na die smerige hit van Mike Richards een paar maanden terug.
Pominville is beter dan Callahan imo. Connolly is 1 van de beste stickhandlers in de hele NHL, heeft echt al zieke goals gescoord, check youtube maar. Alleen is hij erg inconsistent.
Wheeler is categorie Backes, Callahan.
Mwah, gewoon verdiendquote:
Zonder meer, ze hebben het heel goede ijshockeyteams zeer moeilijk kunnen maken. En die Wick mag van mij best de NHL in, net als Zuccarello-Aasen van Noorwegen. Goede spelers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Saviola het volgende:
Dik applaus voor die Zwitsers zeg. Prachtig toernooi gespeeld.
Voor mij (en denk toch dat ik ook voor anderen spreek) DE wedstrijd;quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef VonHinten het volgende:
Welke wedstrijd wordt om half 2 uitgezonden?
Crosby wint dat toch altijd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor mij (en denk toch dat ik ook voor anderen spreek) DE wedstrijd;
Canada - Rusland .. Weer Crosby vs Ovechkin.
Voor mij is de winnaar van deze wedstrijd de winnaar van het toernooi.
Nope, dit jaar niet.. Vorig jaar wel ja..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Crosby wint dat toch altijd?
Omdat Crosby in een beter team speelt meestal. Individueel gezien ontlopen ze elkaar niet zoveel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Crosby wint dat toch altijd?
Wat me dan ook doet denken waarom Duitsland dat niet kan.. die hebben meer NHL'ers dan Zwitserland en toch vergelijkbare competities, maar dat hele Duitsland was echt een afgang dit toernooi.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zonder meer, ze hebben het heel goede ijshockeyteams zeer moeilijk kunnen maken.
Duitsland heeft geen topgoalie, en Duitsland speelde gewoon laf. Waar Zwitserland lef toonde af en toe probeerde Duitsland alleen maar tegen te houden om de schade beperkt te houden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat me dan ook doet denken waarom Duitsland dat niet kan.. die hebben meer NHL'ers dan Zwitserland en toch vergelijkbare competities, maar dat hele Duitsland was echt een afgang dit toernooi.
Zwitserse competitie is beter en ze hebben minder importsquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wat me dan ook doet denken waarom Duitsland dat niet kan.. die hebben meer NHL'ers dan Zwitserland en toch vergelijkbare competities, maar dat hele Duitsland was echt een afgang dit toernooi.
Geen topgoalie? Naja hij speelt nochtans bij de Sharks. En als ik even zn stats bekijk dit seizoen (2.47 GAA en .918 SV%) dan doet ie het wel goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Duitsland heeft geen topgoalie, en Duitsland speelde gewoon laf. Waar Zwitserland lef toonde af en toe probeerde Duitsland alleen maar tegen te houden om de schade beperkt te houden.
Wel aardig, maar als reservegoalie speel je sowieso met een heel andere druk. Bovendien zijn de Sharks over het algemeen de bovenliggende partij waardoor de tegenstander veel minder kwalitatief goede scoringskansen krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:34 schreef Saviola het volgende:
[..]
Geen topgoalie? Naja hij speelt nochtans bij de Sharks. En als ik even zn stats bekijk dit seizoen (2.47 GAA en .918 SV%) dan doet ie het wel goed.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:52 schreef nyny83 het volgende:
Wow, hebben ze alle 10 zijn reddingen gevonden?
Hij hakt er hier ook op de grote plaat op los.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sergei Gonchar ... die kon ook nog wel eens een houtje tijdrijden
Maartenquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sergei Gonchar ... die kon ook nog wel eens een houtje tijdrijden
Popo je had gelijk over de defence van Rusland.quote:
Slow startersquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wauw
Wauw
Waar was dit team Canada het hele toernooi?
Ze groeien in het toernooi blijkbaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wauw
Wauw
Naja tegen USA liepen ze ook aardig te beuken, alleen beuken die evenhard terug. Maar dat doet Rusland dus niet, die laten over zich heen lopenquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wauw
Wauw
Ze hebben geluisterd.quote:
En nu maar hopen dat er iig 80.000+ kijkers zijn in NL.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:07 schreef JJH het volgende:
Wat een pot! Pure reclame voor de sport.
Volgens mij mogen ze blij zijn als er 800 mensen kijken in NLquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat er iig 80.000+ kijkers zijn in NL.
Want veel meer zal het niet zijn op dit tijdstip in Nederland.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat er iig 80.000+ kijkers zijn in NL.
Daarom. jammer dat dit geen 21:00 livewedstrijd is..quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Want veel meer zal het niet zijn op dit tijdstip in Nederland.
Tegen de US keken op een bepaald moment 65% van de bevolking in Canadaquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:09 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze blij zijn als er 800 mensen kijken in NL
Hier is het 19:00quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daarom. jammer dat dit geen 21:00 livewedstrijd is..
Dat valt nog alles mee ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:11 schreef RemcoW23 het volgende:
0231 IJSHOCKEY OS CAN-USA HEREN 1.2 44.9 179.000
0321 IJSHOCKEY OS CAN-USA HEREN 0.8 47.5 120.000
Dit is niet beroerd voor NL hoor.. Dat krijg je bij topwedstrijden..
Wow ja dat is veel meer dan dat ik gedacht had, leeft ijshockey dan toch een beetje in Nederland?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:11 schreef RemcoW23 het volgende:
0231 IJSHOCKEY OS CAN-USA HEREN 1.2 44.9 179.000
0321 IJSHOCKEY OS CAN-USA HEREN 0.8 47.5 120.000
Dit is niet beroerd voor NL hoor.. Dat krijg je bij topwedstrijden..
Ligt iets te ver van Vancouver om er een dagje heen te gaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je nog een dagje Vancouver gedaan om wat live te zien? Of ga je dat nog doen?
Jammer dat Steve Yzerman en Joe Nieuwendyk niet meer spelen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:16 schreef TheZapster het volgende:
Het wordt tijd dat we 20 Canadezen van Nederlandse afkomst optrommelen en gaan knallen met het Nederlands team.Ik wil wel weer eens een Nederlands team op de OS zien
Goed, een weekendje dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ligt iets te ver van Vancouver om er een dagje heen te gaan
3 uur vliegen of 16 uurtjes met de auto (Die 16 uur heb ik een keer geredenquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
ah daar dus, waar is daar in de buurt?
Dat is al stukken realistischer. Moet je alleen mensen in Vancouver kennen, want hotels zitten volquote:
Er zijn er nog veel meer, maar das ook niet zo gek met ongeveer 1.000.000 Canadezen met Nederlandse vooroudersquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:19 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Jammer dat Steve Yzerman en Joe Nieuwendyk niet meer spelen...
Eric Staal, Jordan Staal en Trevor Linden spelen wel in de NHL en hebben Nederlandse voorouders.
Ik dank dat je ongeveer de dag na de bekendmaking jaren geleden moest boeken om nog ruimte te hebben?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:21 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dat is al stukken realistischer. Moet je alleen mensen in Vancouver kennen, want hotels zitten vol
Had gekunt, mijn vriendin kent mensen in Vancouver. Maar jammer genoeg zou niet kunnen vanwege m'n werk, Februari is het einde van het fiscale jaar en ik zit in de financiele wereld - kan/kon dus geen vrij krijgenquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:21 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dat is al stukken realistischer. Moet je alleen mensen in Vancouver kennen, want hotels zitten vol
Bij welke stad die ik ken woon je in de buurt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:21 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
3 uur vliegen of 16 uurtjes met de auto (Die 16 uur heb ik een keer gereden)
Ja veel was al geboekt een jaar of langer geleden. Ik had het geluk dat ik bij familie kon blijven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dank dat je ongeveer de dag na de bekendmaking jaren geleden moest boeken om nog ruimte te hebben?
Dat is wel balen. Ik was op Robson Street na de overwinning op Zwitserland. Die sfeer daar is echt zo super om mee te maken. Kan me alleen maar voorstellen hoe het er nu is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:25 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Had gekunt, mijn vriendin kent mensen in Vancouver. Maar jammer genoeg zou niet kunnen vanwege m'n werk, Februari is het einde van het fiscale jaar en ik zit in de financiele wereld - kan/kon dus geen vrij krijgen.
Ik vrees Calgaryquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij welke stad die ik ken woon je in de buurt?
Ik woon in Regina, precies tussen Calgary en Winnipeg. (7 uur rijden naar het oosten of westen), en 1.5 uur rijden van de grens naar North Dakota of Montana in de US.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij welke stad die ik ken woon je in de buurt?
Lol tevebe, inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:29 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik vrees CalgaryEn die is verre van in de buurt
quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
tientientientientientien
Compleet offtopic. Hoe is de winter daar? Ook te warm?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:31 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Lol tevebe, inderdaad.
#5!!!!
Gewoon lijnwissel is er dan..quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef TheGeneral het volgende:
Moet je als je gescoord hebt er direct af? En zo ja, waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef icebliss het volgende:
Ik had gehoopt op een spannende wedstrijdAchja, slacht ze dan maar helemaal hard af.
Verbijsterend slechte Russische verdediging...quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef popolon het volgende:
Pull the goalie, nee dat gaat helpen.
//offtopic. Nee niet hier hoor, vanochtend stond ik bij -24C op de bus te wachten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef tevebe het volgende:
[..]
Compleet offtopic. Hoe is de winter daar? Ook te warm?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:33 schreef TheZapster het volgende:
Het wordt nog 6-7 hoor
Ze zijn al onderweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verschil. Ik liep vorige week met +16 graden rond in Vancouverquote:Op donderdag 25 februari 2010 02:35 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
//offtopic. Nee niet hier hoor, vanochtend stond ik bij -24C op de bus te wachten.
/offtopic: 40 Graden verschil valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:37 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wat een verschil. Ik liep vorige week met +16 graden rond in Vancouver
Als ze de finale winnen? Ik denk van wel ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 02:40 schreef JJH het volgende:
Levert dit in Canada trouwens net zulke taferelen op als in Amsterdam in de zomer van '88?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |