abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79740619
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen.
Doe ik ook altijd als ik met een karretje aankom. Vind dat ook heel normaal. Daar moet je je niet aan ergeren. Doe het gewoon zelf ook en klaar.

En als je gezeur krijgt is het toch niet te bewijzen dat je daar al een half uur staat. Zeg je gewoon dat je in de rij aan het wachten was om iets op te halen. Werkt altijd prima.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:59:56 #202
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79740714
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd als ik met een karretje aankom. Vind dat ook heel normaal. Daar moet je je niet aan ergeren. Doe het gewoon zelf ook en klaar.

En als je gezeur krijgt is het toch niet te bewijzen dat je daar al een half uur staat. Zeg je gewoon dat je in de rij aan het wachten was om iets op te halen. Werkt altijd prima.
Asociaal gedrag vind ik dat sorry.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 maart 2010 @ 12:01:51 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79740779
dat is idd gedrag wat ik niet normaal vind
wat ik overigens wel lastig vind is die blokken dat je met wagentjes niet verder komt. gedachte erachter begrijp ik goed, maar met een kinderwagen kom je er dan ook niet door
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 12:46:05 #204
155227 crew  Guppy
dus
pi_79742303
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:01 schreef Ynske het volgende:
dat is idd gedrag wat ik niet normaal vind
wat ik overigens wel lastig vind is die blokken dat je met wagentjes niet verder komt. gedachte erachter begrijp ik goed, maar met een kinderwagen kom je er dan ook niet door
Dat is ook geen normaal gedrag inderdaad, en daar zouden ze wat mij betreft best iets aan mogen doen.

En dat met die blokken is ook een beetje gek. Je moet de kinderwagen natuurlijk nog wel bij de ballenbak kunnen droppen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79749578
voor mensen met een kinderwagen zijn er familieplekken waar ook iedereen maar gaat staan.

de ikea moet eens parkeerplekken voor mensen met aanhangwagens maken, zal er ook minder misbruik van de schaarse ruimte gemaakt worden. Maar iedereen weet wat er met parkeerregelaars van de ikea kan gebeuren... denk dat er weinig animo is om daar in een oranje of geel vestje te gaan staan en mensen te vertellen dat ze ng eens 10 rondjes moeten rijden en te hopen op een plekje.
pi_79758580
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Jaaaaa !!!
INLOPP ftw

In de handleiding stond alleen dat je dat lipje eraf moest knippen Zo werkt het prima. Wel even opletten hoe je de stekker fatsoenlijk de kast uit krijgt. En anders een tang en een kroonsteentje
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_79759806
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb klachten over IKEA Utrecht.

We hadden een boodschappenlijst gemaakt om zo snel in het magazijn alles snel te kunnen pakken.
Krijg je een locatie melding dat product X ligt in vak 1.0.... Leuk als je het tenslotte vind in vak 7.1

En waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen. Het lijken wel Duitsers die 's morgens vroeg al een handdoek op een strandstoel draperen om er pas in de middag op te gaan liggen.
Beter toezicht en "Parkeerhulp voor klanten" is daar echt wenselijk.
geloof me daar is soms weinig van te maken, ik heb er weleens gestaan en mensen weggestuurd maar wat je dan allemaal naar je hoofd krijgt, sommige mensen zijn echt asociaal en lui maar na de verbouwing word ook dat beter en ik zal de klacht mee nemen ter behandeling , wenst u nog een koffiebon?
pi_79761972
koffiebon? een echte ikea klant haalt gratis koffie
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:21:44 #209
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_79763922
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597
En hij is heel fijn! We gebruiken deze op het werk zelf ook en zijn er heul tevreden over. Vooral goeie prijs/kwaliteitverhouding...

Op je werk? Wat voor werk doen ze er mee dan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_79764010
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef loecje het volgende:
inderdaad. En dan stiekem daarna vullen met cola

ik lijk wel een hele aso als ik zo teruglees hoe ik me bij de ikea gedraag. Zal ik maar niet vertellen dat ik als vader van 2 kinderen ook voor mijzelf altijd kindermenut'jes haal en stiekem 2 keer het softijsje vul... als ze nu ook nog de ouderwetse ballenbak nog hadden... maarja, als man tussen de spelende kinderen in een ballenbak wordt nu gelijk gezien als een pedotrekje en niet als jeudsentiment.

Gaan de ikea medewerkers nog weleens in de ballenbak trouwens? Als ik daar zou werken...
pi_79764545
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ik lijk wel een hele aso als ik zo teruglees hoe ik me bij de ikea gedraag. Zal ik maar niet vertellen dat ik als vader van 2 kinderen ook voor mijzelf altijd kindermenut'jes haal en stiekem 2 keer het softijsje vul... als ze nu ook nog de ouderwetse ballenbak nog hadden... maarja, als man tussen de spelende kinderen in een ballenbak wordt nu gelijk gezien als een pedotrekje en niet als jeudsentiment.

Gaan de ikea medewerkers nog weleens in de ballenbak trouwens? Als ik daar zou werken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:43:07 #212
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_79765093
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

geloof me daar is soms weinig van te maken, ik heb er weleens gestaan en mensen weggestuurd maar wat je dan allemaal naar je hoofd krijgt, sommige mensen zijn echt asociaal en lui maar na de verbouwing word ook dat beter en ik zal de klacht mee nemen ter behandeling , wenst u nog een koffiebon?
lekkel koffie....

Ik snap wel wat je bedoeld met het "wat je naar je kop krijgt." Sommige mensen zijn op dat moment erg zwak sociaal.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_79768545
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:23 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Als je daar zou werken zou je weten hoe vaak die ballenbak ondergekotst,. gescheten en gezeikt wordt en zou je er net als ik, heel ver vandaan blijven
quote:
bon voor koffie met appelgebak natuurlijk he
pi_79768629
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Als je daar zou werken zou je weten hoe vaak die ballenbak ondergekotst,. gescheten en gezeikt wordt en zou je er net als ik, heel ver vandaan blijven

pi_79769891
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 1 april 2010 @ 15:50:59 #216
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_79833575
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60140597
En hij is heel fijn! We gebruiken deze op het werk zelf ook en zijn er heul tevreden over. Vooral goeie prijs/kwaliteitverhouding...

dat andere dingetje is volgens mij zo'n kleinig schroefdingetje toch? Dat is niet echt wat, maar dat zijn ze allemaal (zelfde dingen in de markt) niet...
Staan er toevallig op het apparaat zelf ook de Mn waarde (koppel ofzo?) om te kunnen vergelijken met andere accuschroefmachines? Hoe lang gaat die accu mee? Laadt ie weer snel op? Volgens mij verkopen ze geen losse accu's erbij. Tenzij die boren ook nog onder een andere naam worden geproduceerd?

Was een Makita aan het overwegen, maar da's misschien een beetje overkill voor mij.

Mijn 10 jaar oude Agojama ( ) heeft een lamme accu en is dus afgeschreven. Heb toen per abuis zo'n B&D miniding gekocht, maar da's alleen bruikbaar voor schroeven in voorgeboorde gaten, zoals bij ikea kasten enzo, maar even een schroef in een plankje hout jassen is er niet bij

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_79833618
Het is leuk om in de vakantie op woensdagmiddag naar de ikea te gaan als je zelf niet echt iets nodig hebt.. die mensen !!
  donderdag 1 april 2010 @ 16:30:01 #218
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_79834992
quote:
Precies
pi_79842695
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik gniffel daar altijd om want vaak trap ik dan een deukje in zo'n aso zijn auto, die kop van zulke gasten als ze naar buiten komen lopen is geweldig
pi_79847992
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Het is leuk om in de vakantie op woensdagmiddag naar de ikea te gaan als je zelf niet echt iets nodig hebt.. die mensen !!
In het kader van, je moet alles een keer gedaan hebben: op tweede paasdag naar de IKEA. Wil iemand goed voor Billy zorgen als ik niet levend terugkom
  vrijdag 2 april 2010 @ 02:06:57 #221
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_79857319
Santo Domingo, mooie stad, enorme IKEA.
tvp
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 13:52:20 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_79900470
Net in Duiven deze SOLIG lampjes gehaald:

Er zou ook blauw moeten zijn, maar die was er niet meer. Dus dacht ik, even kijken naar de status op de site. Maar ze staan er helemaal niet op, alleen die grote staat erop.

Weet iemand hier dus of ze nog komen?

En deze vind ik ook zo leuk!

Maar ik moet eerst even checken of ik die fatsoenlijk kan bevestigen aan m'n balkon.

Oh en ik eis nu zon, dat snappen jullie

[ Bericht 7% gewijzigd door Guppy op 03-04-2010 14:06:49 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79900573
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Net in Duiven deze SOLIG lampjes gehaald:

[ afbeelding ]

Er zou ook blauw moeten zijn, maar die was er niet meer. Dus dacht ik, even kijken naar de status op de site. Maar ze staan er helemaal niet op, alleen die grote staat erop.

Weet iemand hier dus of ze nog komen?

En deze vind ik ook zo leuk! Maar ik moet eerst even checken of ik die fatsoenlijk kan bevestigen aan m'n balkon.

Oh en ik eis nu zon, dat snappen jullie
Tuinassortiment wordt 1-malig geleverd. Dus alle voorraad ligt normaal gesproken in de winkel.
(volgens mij leg je ze toch los op tafel? Ipv monteren aan je balkon?)
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 14:07:44 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_79900989
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tuinassortiment wordt 1-malig geleverd. Dus alle voorraad ligt normaal gesproken in de winkel.
(volgens mij leg je ze toch los op tafel? Ipv monteren aan je balkon?)
Ja, klopt, je legt ze los neer. Ik zag dat ik nog een plaatje was vergeten te plaatsen Die lampionnetjes dus.

Maar goed, die blauwe SOLIG lampjes kan ik op m'n buik schrijven dus? Jammer, het leek me leuk om alle kleuren te hebben
pi_79901085
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, klopt, je legt ze los neer. Ik zag dat ik nog een plaatje was vergeten te plaatsen Die lampionnetjes dus.

Maar goed, die blauwe SOLIG lampjes kan ik op m'n buik schrijven dus? Jammer, het leek me leuk om alle kleuren te hebben
Ik ben bang van wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')