abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79624967
Ik raad ten zeerste af IKEA kasten/tafels en spullen met een eletrische schroefboormachine in elkaar te zetten. Gewoon dingen handvast in elkaar zetten, zodat het stevig is - en je het niet kapot draait werkt echt het best

Met hoeveel kracht (Newton meter (Nm)) je iets vast moet zetten verschilt echt enorm bij IKEA spullen. Zo'n accutol is zeker handig, maar niet om IKEA spullen mee in elkaar te zetten

DWM heeft je gewaarschuwd.
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79626300
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef dewintermuis het volgende:
Ik raad ten zeerste af IKEA kasten/tafels en spullen met een eletrische schroefboormachine in elkaar te zetten. Gewoon dingen handvast in elkaar zetten, zodat het stevig is - en je het niet kapot draait werkt echt het best

Met hoeveel kracht (Newton meter (Nm)) je iets vast moet zetten verschilt echt enorm bij IKEA spullen. Zo'n accutol is zeker handig, maar niet om IKEA spullen mee in elkaar te zetten

DWM heeft je gewaarschuwd.
*steunt* Fineerspul met een boormachine loopt niet goed af, tenzij je een goede accuboor hebt die je laag in kan stellen.

Bij gewone houten dingen gaat het wel, ik moet er niet aan denken dat ik Gorm en Albert met de hand in elkaar zou moeten zetten
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_79635806
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt het slot inderdaad draaien, maar als je de cijferwieltjes niet "verdraaid" dan kun je em ook zo weer openen...

Je kunt het cijferslot verstellen door deze op de "los" stand te zetten (bij opbouw is dat 000) Dan moet er aan de zijkant een gat zitten waar een knopje inzit dat je moet indrukken (met een verbogen paperclip bijvoorbeeld), je kunt dan je persoonlijke cijfercode instelllen.
Thnx voor de tip
Ik had via een paperclip een nieuwe code ingesteld.
Daarmee had ik 'm op slot gezet.. maar kon die (hele) slot nog steeds gewoon draaien.
Alsnog die cijferwieltjes 'gedraaid' en het slot kon niet gedraaid geworden

Maar best een vervelend en pijnlijk om telkens het slot te draaien...

[ Bericht 0% gewijzigd door seetjai op 27-03-2010 04:50:48 ]
pi_79635993
hoe zit het met schoonmaken van de hoes van de kramfors bank? staat op niet wassen maar een of andere kneus heeft er n blik redbull overheen gegooid en hij stinkt
en t kussen ook
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_79636335
swarmahoer: de welbekende kramfors met lederen /hoes?

van de productpagina

Onderhoud
Leer
Stofzuigen.
Reinigen met een vochtig doekje.
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_79636755
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:07 schreef dewintermuis het volgende:
swarmahoer: de welbekende kramfors met lederen /hoes?

van de productpagina

Onderhoud
Leer
Stofzuigen.
Reinigen met een vochtig doekje.
nee stoffen, leer weet ik ook wel schoon te maken dat veeg je er zo van af
swarma spam hoer
pi_79637110
Nee ok,

Maar daar was ik eig. al bang voor, laat ik het zo zeggen... wij hadden 2 kussens van IKEA gekocht, daar was door neefje/nichtje chocolade op gekomen. Nadat ze op de hand waren gewassen, vielen ze compleet uit elkaar.

IKEA zet het er niet voor niets op, ik persoonlijk - zou er een hoop water overheen laten lopen... hoes eraf, en spoelen - niet wassen maar goed spoelen, en dan niet meer aankomen totdat het droog is
pi_79638147
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 04:22 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit het met schoonmaken van de hoes van de kramfors bank? staat op niet wassen maar een of andere kneus heeft er n blik redbull overheen gegooid en hij stinkt
en t kussen ook
Ik heb de bekleding van de Kramfors laatst moeten wassen dankzij mijn , die er een pot latex over heen gooide.
De hoes past nog steeds, is weer schoon en is niet verkleurd.

Ik heb hem wel op handwas gewassen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79642021
Niet iedere stof is hetzelfde ; )
pi_79642490
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:28 schreef dewintermuis het volgende:
Niet iedere stof is hetzelfde ; )
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan is
swarma spam hoer
pi_79642597
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

De hele stoffen KRAMFORS serie is uit het assortiment
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79642704
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

Ik heb voor de duidelijkheid de donkergrijze stof gewassen. Myrby ofzoiets heet ie geloof ik?
pi_79643173
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik heb voor de duidelijkheid de donkergrijze stof gewassen. Myrby ofzoiets heet ie geloof ik?
die had ik idd de myrba lichtgrijs

maar er staat op dat je m niet kan wassen?
swarma spam hoer
pi_79648032
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

die had ik idd de myrba lichtgrijs

maar er staat op dat je m niet kan wassen?
Dat klopt, maar als er een plens latex over je bank gaat en je spoelt de hoes af in bad en je ziet dan nog een wazige vlek, dan prop je hem gewoon in de wasmachine op handwas. Hier heeft het goed uitgepakt.
pi_79671827
nah, t is goed opgedroogd, ruikt nog een beetje zoet maar gaat wel over denk ik

waarom kan ik nergens vinden of de ikea duiven open is vandaag
swarma spam hoer
pi_79672793
In de OP staat een lijstje met alle zondagsopeningen de komende tijd. Duiven staat er niet bij vandaag, dus zijn ze niet open
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_79672822
pi_79718719
Ik vind dit echt geniaal, dioder heet het, maar heb je dit ook voor in kledingkasten, net zoals bij je koelkast?

pi_79721523
Leuk DIY projectje..... lampje uit koelkast slopen en HF! ..

you can do it!
pi_79724806
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit echt geniaal, dioder heet het, maar heb je dit ook voor in kledingkasten, net zoals bij je koelkast?

[ afbeelding ]
Bedoel je zoiets?
INLOPP
pi_79724835
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets?
INLOPP
Jaaaaa !!!
pi_79730626
Ik ga even een bezoekje brengen aan de ikea en ik ben heel erg gewend aan mijn "huis"ikea (kan mn weg daar blind vinden ) maar ik moet dus nu naar een nieuwe ikea en weten jullie welke ik beter kan bezoeken? Die in Haarlem of Delft? (want ik neem aan dat ze iets verschillen qua grootte/collectie/winkelplezier ?)
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:28:04 #198
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_79739617
Ik heb klachten over IKEA Utrecht.

We hadden een boodschappenlijst gemaakt om zo snel in het magazijn alles snel te kunnen pakken.
Krijg je een locatie melding dat product X ligt in vak 1.0.... Leuk als je het tenslotte vind in vak 7.1

En waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen. Het lijken wel Duitsers die 's morgens vroeg al een handdoek op een strandstoel draperen om er pas in de middag op te gaan liggen.
Beter toezicht en "Parkeerhulp voor klanten" is daar echt wenselijk.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 maart 2010 @ 11:31:25 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79739724
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb klachten over IKEA Utrecht.

We hadden een boodschappenlijst gemaakt om zo snel in het magazijn alles snel te kunnen pakken.
Krijg je een locatie melding dat product X ligt in vak 1.0.... Leuk als je het tenslotte vind in vak 7.1

En waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen. Het lijken wel Duitsers die 's morgens vroeg al een handdoek op een strandstoel draperen om er pas in de middag op te gaan liggen.
Beter toezicht en "Parkeerhulp voor klanten" is daar echt wenselijk.
waarom dien je die klacht niet in bij de klantenservice in de IKEA aldaar, dan kan men er ook actie op ondernemen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 11:48:11 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_79740257
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom dien je die klacht niet in bij de klantenservice in de IKEA aldaar, dan kan men er ook actie op ondernemen
Dat dus, IKEA Utrecht heeft er zo weinig aan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')