*steunt* Fineerspul met een boormachine loopt niet goed af, tenzij je een goede accuboor hebt die je laag in kan stellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef dewintermuis het volgende:
Ik raad ten zeerste af IKEA kasten/tafels en spullen met een eletrische schroefboormachine in elkaar te zetten. Gewoon dingen handvast in elkaar zetten, zodat het stevig is - en je het niet kapot draait werkt echt het best
Met hoeveel kracht (Newton meter (Nm)) je iets vast moet zetten verschilt echt enorm bij IKEA spullen. Zo'n accutol is zeker handig, maar niet om IKEA spullen mee in elkaar te zetten
DWM heeft je gewaarschuwd.
Thnx voor de tipquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt het slot inderdaad draaien, maar als je de cijferwieltjes niet "verdraaid" dan kun je em ook zo weer openen...
Je kunt het cijferslot verstellen door deze op de "los" stand te zetten (bij opbouw is dat 000) Dan moet er aan de zijkant een gat zitten waar een knopje inzit dat je moet indrukken (met een verbogen paperclip bijvoorbeeld), je kunt dan je persoonlijke cijfercode instelllen.
nee stoffen, leer weet ik ook wel schoon te makenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:07 schreef dewintermuis het volgende:
swarmahoer: de welbekende kramfors met lederen /hoes?
van de productpagina
Onderhoud
Leer
Stofzuigen.
Reinigen met een vochtig doekje.
Ik heb de bekleding van de Kramfors laatst moeten wassen dankzij mijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 04:22 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit het met schoonmaken van de hoes van de kramfors bank? staat op niet wassen maar een of andere kneus heeft er n blik redbull overheen gegooid en hij stinkt
en t kussen ook
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan isquote:
De hele stoffen KRAMFORS serie is uit het assortimentquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan is
Ik heb voor de duidelijkheid de donkergrijze stof gewassen. Myrby ofzoiets heet ie geloof ik?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het is degene die onlangs uit t assortiment gegaan is
die had ik iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb voor de duidelijkheid de donkergrijze stof gewassen. Myrby ofzoiets heet ie geloof ik?
Dat klopt, maar als er een plens latex over je bank gaat en je spoelt de hoes af in bad en je ziet dan nog een wazige vlek, dan prop je hem gewoon in de wasmachine op handwas. Hier heeft het goed uitgepakt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die had ik iddde myrba lichtgrijs
maar er staat op dat je m niet kan wassen?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:43 schreef P.F het volgende:
Ik vind dit echt geniaal, dioder heet het, maar heb je dit ook voor in kledingkasten, net zoals bij je koelkast?
[ afbeelding ]
waarom dien je die klacht niet in bij de klantenservice in de IKEA aldaar, dan kan men er ook actie op ondernemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb klachten over IKEA Utrecht.
We hadden een boodschappenlijst gemaakt om zo snel in het magazijn alles snel te kunnen pakken.
Krijg je een locatie melding dat product X ligt in vak 1.0.... Leuk als je het tenslotte vind in vak 7.1![]()
En waar we ons mega over irriteerden was het feit dat er klanten zijn die "Van te voren hun auto's gewoon parkeren op het inlaad-perron en DAN PAS gaan winkelen.Het lijken wel Duitsers die 's morgens vroeg al een handdoek op een strandstoel draperen om er pas in de middag op te gaan liggen.
Beter toezicht en "Parkeerhulp voor klanten" is daar echt wenselijk.
Dat dus, IKEA Utrecht heeft er zo weinig aanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom dien je die klacht niet in bij de klantenservice in de IKEA aldaar, dan kan men er ook actie op ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |