waarschijnlijk vanaf 15 maart, net zoals de rest van het tuinassortimentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Hopey het volgende:
Vraag, wanneer komt dit ding in het NL assortiment?
[ afbeelding ]
Knutstorp
Hij lijkt me echt heerlijk voor op balkon
Nja rond april in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:51 schreef Hopey het volgende:
Vraag, wanneer komt dit ding in het NL assortiment?
[ afbeelding ]
Knutstorp
Hij lijkt me echt heerlijk voor op balkon
Edit: nog een andere vraag, ik heb binnenkort een nieuw huisje met vloerverwarming. Kan de kliklaminaat van Ikea ook met vloerverwarming? Het is wel hoofdverwarming, ik heb geen radiatoren. Dus in combi met zo'n speciale ondervloer voor vloerverwarming. Thx!
Ik kan morgen wel even voor je nakijken of er uberhaubt een hendel aan hoort te zitten. (denk het niet)quote:Op zondag 14 maart 2010 12:21 schreef Wepeel2 het volgende:
Gisteren bij de Ikea Haarlem geweest. We waren eigenljk niet echt specifiek op zoek naar een stoel, maar kwamen de Karlstad Draaifauteuil tegen en die zag er toch wel erg comfortabel uit. Dus besloten om die stoel maar gewoon meteen mee te nemen.
Enfin, we liepen op het einde nog even door de koopjeshoek en daar stond een showroommodel van dezelfde stoel voor de helft van het geld. Na een korte inspectie besloten dat hij er nog prima uitzag dus meegenomen. Wij uiteraard helemaal happy. Maarrrr (ja er zat een maar aan te komen) thuis aangekomen lijkt het erop dat er een hendeltje ontbreekt, waardoor de kantelfunctie niet 'geblokkeerd' kan worden.
het gaat om deze stoel: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40118724
Op het kaartje stond niet dat het een schadestoel was of dat er dingen ontbraken. Normaal gesproken doen ze dat wel in dit soort gevallen.
Heeft iemand hier misschien dezelfde stoel en kan die bevestigen dat er inderdaad zo'n hendeltje bij hoort te zitten? En als iemand een onderdeelnummer heeft dan zou het helemaal fantastisch zijn, want dan kan ik het via de website proberen aan te vragen.
Verder zit de stoel overigens perfect.
ik lees toch :quote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kan morgen wel even voor je nakijken of er uberhaubt een hendel aan hoort te zitten. (denk het niet)
lijkt me dat er wel een hendel hoort te zitten.quote:PRODUCTINFORMATIE
Belangrijkste voordelen:
De schommelfunctie kan naar behoefte worden ingesteld; hendel onder de zitting.
Nja d'r zit een knop onder de zitting waarmee je de "tegendruk" kunt instellen. Volgens mij verstaan ze dat onder die hendel...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:28 schreef loecje het volgende:
[..]
ik lees toch :
[..]
lijkt me dat er wel een hendel hoort te zitten.
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iets mis mee is of ontbreekt vermelden ze dat normaal gesproken altijd wel. Ik neem dus sowieso wel even contact op met de klantenservice.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel even voor je nakijken of er uberhaubt een hendel aan hoort te zitten. (denk het niet)
Maar als er een hendel aan hoort te zitten zul je daarvoor naar de klantenservice van IKEA moeten gaan om het onderdeel daar te bestellen (indien het te bestellen is uberhaubt). Je krijgt het onderdeel niet zondermeer opgestuurd omdat het een artikel uit de koopjeshoek is. Die koop je zoals het daar staat...
'schommelfunctie' kan ik niet veel anders interpreteren dan kantelen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja d'r zit een knop onder de zitting waarmee je de "tegendruk" kunt instellen. Volgens mij verstaan ze dat onder die hendel...
Maar daarmee kun je het kantelen niet vast zetten...
Als de stoel die je thuis hebt te makkelijk naar achter "schommelt" dan kun je dat dus instellen met die knop onder de zitting. Die kun je bijdraaien zodat de tegendruk groter wordt; je moet dan meer kracht zetten om de stoel te laten schommelen...quote:Op zondag 14 maart 2010 14:35 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, maar als er iets mis mee is of ontbreekt vermelden ze dat normaal gesproken altijd wel. Ik neem dus sowieso wel even contact op met de klantenservice.
Ik heb ook niet goed op het demo-model in de winkel gelet, maar ik weet wel dat die stoel niet zo snel naar achteren 'klapte' als ons exemplaar uit de koopjeshoek. En de beschrijving op de website lijkt wel aan te geven dat er een hendel bij hoort te ziten.
Ah op zo'n manier. Maar goed, dat ding doet niets. Ik rijd morgen na mijn werk wel gewoon even langs de Ikea om te vragen/checken.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als de stoel die je thuis hebt te makkelijk naar achter "schommelt" dan kun je dat dus instellen met die knop onder de zitting. Die kun je bijdraaien zodat de tegendruk groter wordt; je moet dan meer kracht zetten om de stoel te laten schommelen...
Zit de sticker met het artikelnummer nog op de pan?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een aantal weken geleden deze pan gekocht, maar hij is toch wel erg grootHij is nog niet gebruikt, maar de verpakking is er wel af (zat van dat doorzichtige plastic omheen)
Kan ik deze pan nog terugbrengen dan en het kleine broertje halen? Anders blijft hij maar in de kast staan als soep/stamppot/veel bezoekpan.
Nee, ook niet eerder gezien. Dan zal vriendinlief die er wel afgehaald hebben..quote:Op maandag 15 maart 2010 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit de sticker met het artikelnummer nog op de pan?
Zo ja dan gewoon met de pan en de kassabon terug gaan naar de winkel, kans is groot dat we em gewoon terug nemen...
Als zakelijke klant kan het (beperkt).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:45 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom kun je bij Ikea niet online shoppen
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef nelen het volgende:
Na lang surfen op de Ikea-site twijfel tussen twee banken, de Knihult en de Lillberg (3-zits slaapbankversie).
Maar op de site kan ik de Knihult niet meer vinden, is deze uit het assortiment?
En de Lillberg (berken met witte gräsbo hoezen) is al een hele tijd niet op voorraad in Amsterdam. Weet iemand misschien of deze binnenkort weer te verkrijgen is?
Vanaf 15 maartquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Zijn de tuinsets alweer in de winkels?
Ik heb hem in de tuin staan (bootlak eroverheen en klaar is kees).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef nelen het volgende:
[..]
Leonietje; bedankt voor je reactie! Ik ben bekend met 'de Lillberg in gebruik', wil gewoon een niet te dure bank. Heb wat aanpassingen in gedachten....
Iemand nog antwoord op mijn vragen????
Ik heb deze kast notebene gekocht vanwege het veiligheidsglas omdat ik 2 jonge kinderen heb.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Ik zit alweer te wachten op de Liatorp vitrinedeuren....een paar was al beschadigd bij het uitpakken en een gemonteerde deur kwam na een paar weken bij het openen spontaan naar beneden zetten in meerdere delen.
cool! Heb me net al even zitten vergapen op de sitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |