Zodra het door jouw brievenbus is gegooid wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef Erasmo het volgende:
Je mag die brieven niet eens openmaken
Nope. Briefgeheim enzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zodra het door jouw brievenbus is gegooid wel.
En dan niet vergeten een tegenvordering van 4185 euro in te dienen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:ze een briefje sturen dat je de dagvaarding graag tegemoet ziet en tzt een gezellig dagje rechtbank waar de deurwaarder lachend de deur gewezen wordt.
Nice try, dat wel
Zolang het niet aan jou geadresseerd is nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Zolang het niet aan jou geadresseerd is niet
Waarom zou je in godsnaam al die moeite doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef rub3n het volgende:
Toch vind ik het sterk dat de vriend van de TS brieven krijgt van een incassobureau maar geen retouradres kan achterhalen? Hij weet blijkbaar dat het een incassobureau is, kwestie van Googlen en retour sturen.
Ik vermoed dan ook dat een incassobedrijf (/deurwaarders bedrijf-iets in de naam) bij de vriend van TS een ludieke poging doet om geld te vangen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam al die moeite doen![]()
Een gerechtsdeurwaarder kan in het GBA kijken wie er op welk adres staat ongeschreven. Je mag toch verwachten dat hij dat doet voordat ze ergens een huisbezoekje gaan afleggen. En anders doet hij het achteraf maar hoe dan ook, jij hebt er als nieuwe bewoner helemaal niks mee te maken.
Een incassobureaumedewerker die geen gerechtsdeurwaarder is kan niet in het GBA kijken maar die mag ook niet je huis binnenkomen en je spullen innemen. Dus die kan je gewoon de deur in het gezicht gooien en hoef je niet 50 minuten bij te gaan wachten.
Nope. Je mag post die duidelijk bestemd is voor een ander niet openen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Moet je een adres hebben dan.? Ik zette altijd een grote kras door het adres en zette er gewoon bij onbekend op dit adres. En zo weer de brievenbus in.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef rub3n het volgende:
Toch vind ik het sterk dat de vriend van de TS brieven krijgt van een incassobureau maar geen retouradres kan achterhalen? Hij weet blijkbaar dat het een incassobureau is, kwestie van Googlen en retour sturen.
Maar afgezien daarvan hebben die lui geen poot om op te staan en je kunt ze gewoon hard in hun gezicht uitlachen en je kunt inderdaad best geld vragen voor alle tijd die het hem gekost heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |