quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Elkafila het volgende:
Ik zoek het liedje dat bij de gouden plak compilatie van Nicolien Sauerbreij werd gebruikt tijdens het interview met Dione de Graaf.
iets met 'she comes around' als ik het me niet vergis, maar kan er ook helemaal naast zitten.
Het liedje is van een rockband. De opening is met een gitaar. Verder is er niet echt heel veel tekst in het liedje te horen. Althans, de hele tijd dezelfde zin...
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:06 schreef Elkafila het volgende:
Ik zoek het liedje dat bij de gouden plak compilatie van Nicolien Sauerbreij werd gebruikt tijdens het interview met Dione de Graaf.
iets met 'she comes around' als ik het me niet vergis, maar kan er ook helemaal naast zitten.
Het liedje is van een rockband. De opening is met een gitaar. Verder is er niet echt heel veel tekst in het liedje te horen. Althans, de hele tijd dezelfde zin...
Alvast bedankt!
quote:'t is midden in de nacht.
Ik weet niet waar ik heen zal gaan.
Naar de kroeg, of naar huis?
Of zal ik blijven staan?
Maar 1 ding is zeker,
en 1 ding is echt:
Er is nu niemand die tegen me zegt;
'kom nou schat, laten we gaan!
Gezellig naar huis,
ik steek een kaarsje aan...
Oh, was ik, maar een klein beetje standaard.
Dan zei ik wel tegen jou,
dat ik gewoon wel van je hou,
was ik, maar een beetje zoals haar.
Dan deed ik niet zo moeilijk,
En bleven we bij elkaar.
Was ik maar een beetje stabiel.
Lekker simpel of seniel.
Verliefd, verloofd, getrouwd.
Gelukkig en tevree.
Is altijd goed, is met de massa mee.
Ik race van de bergen naar de dalen.
Je word er moe van als je 't ziet.
Niemand die het echt kan volgen,
want ik begrijp het zelf ook niet..!
En niemand die voor mij kan bepalen,
hoeveel zin in ik vandaag weer in het leven heb.
En niemand die mij hoeft te vertellen,
Dat ik op deze manier alleen mezelf zit kwellen!
dat ik gewoon wel van je hou,
was ik, maar een beetje zoals haar.
Dan deed ik niet zo moeilijk,
En bleven we bij elkaar.
Lekker simpel of seniel.
Gelukkig en tevree.
Is altijd goed, is met de massa mee...
Was ik, maar een beetje zoals hen...
Maar daar doe je toch ook niets aan want:
Ik ben zoals ik ben..!
Lekker simpel of seniel.
Gelukkig en tevree.
Is altijd goed, is met de massa mee.
Is altijd goed...
Is met de massa mee...
Lees de OP nog eens.quote:Op maandag 1 maart 2010 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien een beetje moeilijk.
maar ik zoek de ingezongen versie van deze tekst.
De zangers is een oud leerares van mij die helaas niet meer onder ons is.
Als iemand de ingezogen versie nog ergens heeft ?
[..]
Doet me denken aan bruce hornsby and the range - that's just the way it is. Ik kan alleen maar (meerdendeels foute) covers vinden, deze is redelijk, hoor je de piano ook goed. Bedoel je deze?quote:Op maandag 1 maart 2010 05:48 schreef RuuddieBoy het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer met een piano/keyboard stukje dat precies klinkt als dit:
http://van-strijp.nl/Toto_99_Piano.mp3
Dit stukje komt uit Toto - 99.
In het liedje dat ik zoek spelen ze dit deuntje een paar keer achter elkaar. Elke keer als ik 99 langs hoor komen denk ik "potverdomme waarbij is dat nu dat ze dit pianostukje een paar keer achter elkaar spelen".
Misschien ben ik gek en is het toevallig bij een of andere live versie van 99, maar ik weet bijna zeker dat er een liedje is waar ze deze sample een paar keer achter elkaar spelen. Misschien door Toto zelf of door een andere band. Misschien wel in een heel ander nummer dan 99.
Alvast bedankt!
Heb je ook al gekeken op de statistiekenpagina van 3FMfan.nl? Misschien vind je het daar?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:25 schreef Melvinv het volgende:
Edit : ik heb al gekeken op de site van 3FM en daar staat hij niet op.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een liedje dat eindigt met 'L.O.V.E', wat ze dan zegt als EL OOO VIEEE IEEEEE.
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:22 schreef Marrije het volgende:
Ik zoek een liedje dat eindigt met 'L.O.V.E', wat ze dan zegt als EL OOO VIEEE IEEEEE.
Volgens mij eind jaren '80 of begin jaren '90 en als ik het me goed herinner een donkere zangeres.
Iemand die weet welk liedje dat is?
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ja!!1 The message is love inderdaad!!Superbedankt, ook namens mijn nachtrust!
Nee helaas dat is m niet, toch bedankt!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Doet me denken aan bruce hornsby and the range - that's just the way it is. Ik kan alleen maar (meerdendeels foute) covers vinden, deze is redelijk, hoor je de piano ook goed. Bedoel je deze?
Lijkt me heel sterk maar mij deed het hoe toevallig ook aan Africa van Toto denken maar dat zal hem vast niet zijn.(of het nu komt door de drums of het piano stukje weet ik niet,quote:Op maandag 1 maart 2010 15:39 schreef RuuddieBoy het volgende:
[..]
Nee helaas dat is m niet, toch bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |