ik ook, ik ben verliefd denk ik. maar ik ben getrouwd en oud. haha. en zo rustig kunnen slapen nu he. jippie!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:28 schreef Robar het volgende:
[..]Ik moet even zeggen dat ik dit echt briljant vind
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Het gaat hierom: http://player.omroep.nl/?aflID=10675932&silverlight=true
Vanaf 11.12
Dan zou het één van deze twee moeten zijn:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:20 schreef steve-urkel het volgende:
Nope,
al gekeken.. het ging echt in een promo over met stukje van 10 seconden per nummer.. dat overging in de megahit deze week... kon niets echt goed verstaan, maar het klonk al wel veelbelovend.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:14 schreef 1517 het volgende:
Een jaar of twee geleden was er op de televisie een reclame van het multiple sclerose fonds of research.
In deze reclame danst een vader met zijn dochter. De dochter staat op de voeten van haar vader.
Ten eerste ben ik opzoek naar het nummer wat onder deze reclamespot zat.
Een linkje naar de desbetreffende commercial zou helemaal geweldig zijn
Is 't toevallig deze:quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:14] schreef 1517 het volgende:
Een jaar of twee geleden was er op de televisie een reclame van het multiple sclerose fonds of research.
In deze reclame danst een vader met zijn dochter. De dochter staat op de voeten van haar vader.
Ten eerste ben ik opzoek naar het nummer wat onder deze reclamespot zat.
Een linkje naar de desbetreffende commercial zou helemaal geweldig zijn
Nee, volgens mij is het van een bekende gitarist.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:29 schreef wwwever het volgende:
[..]
Is 't toevallig deze:
(volgens http://www.mega-media.nl/mvtr-item.php?mid=622 gebruikt in een reclame van MS Research)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:27 schreef kaalschaap het volgende:
ik zoek trouwens ook een ander liedje
ik weet alleen nog dat er in word gezongen "i'm in love with your sister" maar eht is neit van chingo blingo ofzo, want dat is het enigste wat ik akn vinden, het is een beetje een soort rock liedje
twas btw moss - i apologise...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan zou het één van deze twee moeten zijn:
Was het niet Eric Clapton?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:10 schreef 1517 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het van een bekende gitarist.
Weet bijna zeker dat het deze niet is.
Heb tevens MS Research gemaild of zij het antwoord weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |