Dat is hier gebeurd denk ik:quote:Op maandag 22 februari 2010 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uitgenodigd door Johan D, want dat is zijn grootste fan. Toch? Of niet misschien?
Ik denk dat het zomaar een interessante uitzending gaat worden.quote:
"hahahaha, weet je wel...doet ie dat, weet je wel".quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:08 schreef MB23 het volgende:
"Jamaar Ali, Ali, Ali, hey Ali luister nou effe, weet je wat het is, die Manolev he..."
Alstie zn bek houdt jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef Confetti het volgende:
Ali B is meestal wel een prima gast hoor. Ik denk dat Gijp en Ali B. elkaar wel kunnen vinden
Ik kan niet wachten eigenlijk. Lijkt me hilarisch om die twee (JD en AB) naast elkaar te zien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ali B is een irritante gast, hoop dat hij flink de mond wordt gesnoerd door Johan of Genee.
Kom op Paultjuhhh, is nu al weken zoquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Biiterballen gaan nu de vetvijver in
En nu er weer uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Biiterballen gaan nu de vetvijver in
Bied je het aan, of vraag je het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
En nu er weer uit![]()
![]()
Dat wordt smullen![]()
![]()
Mosterd iemand
Dus je biedt een klodder mosterd aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jij dacht dat ik geen mosterd in huis heb
![]()
Ik bied het aan
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dus je biedt een klodder mosterd aan
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Doe die Marokkaan maar een stoel in het publiek na de reclame.
Ik wil er graag twee, lukt dat nog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
met een lekkere bitterbal van van dobben eronder
![]()
Mot je nou of nietze zijn alweer bijna op
kan die niet ondertiteld worden ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Doe die Marokkaan maar een stoel in het publiek na de reclame.
Hij kan niet normaal praten en het gaat helemaal nergens over.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik wil er graag twee, lukt dat nog?
Je bent wel veeleisend voor een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij kan niet normaal praten en het gaat helemaal nergens over.
Ik zal mild zijn. Hij mag blijven zitten waar hij zit, maar laat 'm alstublieft z'n mond houden.
Die zogenaamd grappige 'zelfspot' werkt ook alleen nog maar op Zappelin. Niveau graag.
Hij mag ook wegblijven, dan is het ook goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent wel veeleisend voor een vrijdagavond.
en nog van die "leuke" grappen over Marokkanenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hij mag ook wegblijven, dan is het ook goed.
Andere kern van het verhaal: Johan is echt en daarom is hij cool. Ali B vind ik nep en neem ik niet serieus.
Neuh.. eind april worden de prijzen verdeeld.quote:
Hier word je vrolijker van waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Neuh.. eind april worden de prijzen verdeeld.
25 Maart nog even geschiedenis schrijven.
Het Evangelie van De Snor gaat voor alles.
Twee graag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ze zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wat ik zie, vind ik niet zo slecht hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:50 schreef Zapper het volgende:
Hier word je vrolijker van waarschijnlijk![]()
Volkomen terecht, zoiets moet je ook niet uitnodigenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij nemen ze Ali B niet helemaal serieus
Als 't bier dan nog niet op is, blijf ik hangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat ik zie, vind ik niet zo slecht hoor.
We pakken De Graafschap in de rechtstreekse confrontatie.
Ontopic: we kijken ook allemaal hierna de uitzending met wedstrijden uit de JL toch?
ECHTE VAN DOBBENSSSSSSSS!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ze zijn verstuurd per PM![]()
eetze
Hoezo zelfs? Hansie is een fucking held ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
Echt he, zelfs Hans Kraaij Jr. kraamt nog minder rotzooi uit dan die Ali-B.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Vraag of Sneijder stond te rijden
ja tuurlijk golddigger hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'Ik ken Yolanthe heel goed'
Hmmm....
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Oké Ratelband sowieso uitnodigen dus.
Echt hèquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:51 schreef J.Herrer het volgende:
van der vaart is te dik, hij eet teveel taart
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sauerbreij goed bezig.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:20 schreef dnzl het volgende:
En dat is dan de geestelijk leider van Marokkaans Nederland
Missie gefaald dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef dnzl het volgende:
Ali B werd dan ook gedomineerd door Johan en Co en wilde over de rug van de band nog wat respect verdienen
Dat is z'n core thingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:56 schreef SwitSok het volgende:
Ze hadden hem alleen niet moeten laten rappen want dat kan ie niet.
Niet zo gek hoor, want met de Gouden Sauerbrij, de ploegenachtervolging en X Factor was er aardig wat concurrentie voor VI.quote:
Inderdaad, ik zat ook de olympische spelen te kijken. Helemaal omdat VI echt 5 minuten na de uitzending op rtlgemist.nl staat.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:32 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor, want met de Gouden Sauerbrij, de ploegenachtervolging en X Factor was er aardig wat concurrentie voor VI.
Dit dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:50 schreef Sj0rs het volgende:
Tja ik vind het prima dat ze gasten uitnodigen, maar laat het dan ook over voetbal gaan. Teveel randzaken die geen flikker met het spelletje te maken hebben. Even een gebbetje is prima maar uitgebreid lullen over Sneijders priveleven....who cares.
Staat zo te zien nog niet op de Eredivisie-site. Webmaster is weer eens te traag voor dit niveau. Hopen dat het er nog op komt. Eredivisie Live boeit me weinig, maar Doordekken is altijd wel leuk.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heb vanmiddag nog wel eentje voorbij zien komen... van vrijdag. Kan dat?
Nog steeds niet online. Jammer, want inmiddels is het natuurlijk weer achterhaalde lulkoek wat Johan daar allemaal verkondigde en kletsen de mensen zich van leedvermaak op de dijen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Staat zo te zien nog niet op de Eredivisie-site. Webmaster is weer eens te traag voor dit niveau. Hopen dat het er nog op komt. Eredivisie Live boeit me weinig, maar Doordekken is altijd wel leuk.
Zal wel weer mooi wordenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond dus weer om 20.30 uurmet Hansie
Hij staat er inmiddels op. Maar goed, vanavond gaat de pret pas echt beginnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nog steeds niet online. Jammer, want inmiddels is het natuurlijk weer achterhaalde lulkoek wat Johan daar allemaal verkondigde en kletsen de mensen zich van leedvermaak op de dijen.
Ach, dat wisten we toch allangquote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
"Ajax is de zon waar alle andere clubs om draaien"
Hoe heet die fucking held op die barkruk?
Ja.. we hebben onze opvolger.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Potentiële Johan Derksen dan. Matige voetballer, duidelijke mening.
Inderdaad. Johan valt iedereen aan maar mensen met een grotere reputatie blijft ie vanaf. Hanegem en Gijpquote:Op maandag 1 maart 2010 21:38 schreef Zapper het volgende:
Goed punt van Hans, dat 'ie Gijp en Genee als de twee noemt die om hun eigen grappen lachen, terwijl Johan natuurlijk duidelijk op hem doelt. Maar Gijp doet 't dus ook enorm, maar Johan durft hem niet aan te vallen.
Laatste schaaltje en dan op naar CQCquote:
Paar keer in theater gezien, daar is hij absoluut top.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Viggo Waas. Is dat nog net B-categorie?
CQCquote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Laatste schaaltje en dan op naar CQC
[ afbeelding ]
quote:
Ook beste Cruijff-imitator van Nederland imo, maar verder... kom op.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Paar keer in theater gezien, daar is hij absoluut top.
Mwoah. Het is pas aan het eind van het seizoen hè. Laten we wel wezen, een jaar geleden zou je Lazovic niet aan de straatstenen kwijt raken en was het een vervelende vent. Nu doet hij het lekker en kun je miljoenen aan hem verdienen, terwijl je je maar kunt afvragen of hij in vorm blijft en niet weer vervelend wordt, want dan zit je er een tijdlang mee opgescheept. Je zou toch gek zijn om het niet te doen? Gewoon goed zakendoen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Zapper het volgende:
Maar het is toch te achterlijk dat Derksen vindt dat Lazovic maar pleite moet? Dat zou dag dag kampioenschap PSV betekenen en dat weet hij ook. Zijn trots staat hem in de weg dat toe te geven en dat valt me tegen
In de aflevering van vrijdag met Ali B haalde hij anders even verkapt flink uit naar van Hanegem. Dit was na de vraag van Ali of hij ook vrienden heeft. Zijn antwoord kwam erop neer dat Derksen van Hanegem als een vriend zag, maar na reactie van Willem op de kritiek van Johan was ie toch flink teleurgesteld in hem.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Inderdaad. Johan valt iedereen aan maar mensen met een grotere reputatie blijft ie vanaf. Hanegem en Gijp
Nee dat is het dus niet, het is per directquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Vasilevski het volgende:
Mwoah. Het is pas aan het eind van het seizoen hè.
Ja, na die kritiek (Van Hanegem liet z'n assistenten min of meer ontslaan, en moest kort daarna zelf het veld ruimen en door het hek vluchten voor de pers - geen wonder dat de Johan Derksens van deze wereld daar kritisch op zijn) kreeg Johan te horen dat Willem niks meer met hem te maken wilde hebben. Sneu, maar ja, het is het enige wat Derksen kon doen om geloofwaardig te blijven. Het leverde gelukkig wel een leuke column op. Ook in het interview met Fons de Poel kwam hij er op terug.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef erkel het volgende:
[..]
In de aflevering van vrijdag met Ali B haalde hij anders even verkapt flink uit naar van Hanegem. Dit was na de vraag van Ali of hij ook vrienden heeft. Zijn antwoord kwam erop neer dat Derksen van Hanegem als een vriend zag, maar na reactie van Willem op de kritiek van Johan was ie toch flink teleurgesteld in hem.
Leuke uitzending was dat trouwens met Ali.
quote:
Die vrouwelijke fan die handtekening bij Kuyt kwam vragenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja, na die kritiek (Van Hanegem liet z'n assistenten min of meer ontslaan, en moest kort daarna zelf het veld ruimen en door het hek vluchten voor de pers - geen wonder dat de Johan Derksens van deze wereld daar kritisch op zijn) kreeg Johan te horen dat Willem niks meer met hem te maken wilde hebben. Sneu, maar ja, het is het enige wat Derksen kon doen om geloofwaardig te blijven. Het leverde gelukkig wel een leuke column op. Ook in het interview met Fons de Poel kwam hij er op terug.
[..]
Engels voetbal blijft leuk. Begrijpelijk dat ze het er bij VI niet zo vaak over hebben, maar toch jammer. René zou zich vast vermaakt hebben met die wedstrijd van Burnley afgelopen weekend (tenminste, dacht dat dat 'm was, met die mislukte terugspeelbal die tot een penal leidde).
Hij heeft best kijk op het spelletje. Vindt het leuker als ze een BN er uitnodigen die er een beetje verstand van heeft, met bijbehorende mening dan een door mediatraining compleet verkrampte speler uitnodigenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ook beste Cruijff-imitator van Nederland imo, maar verder... kom op.
Hij heeft ook nog in het 2e van Ajax gespeeld, dat zal ook nog wel ter sprake komen.
Is net iets onder het gemiddelde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef Paul-89 het volgende:
Is dat hoog/laag tegenover het gemiddelde ?
Wat boeit dat nouquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Zapper het volgende:
428.000 kijkers
Geen idee of het boeit, ik vind 't interessant en ik zal vast niet de enige zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef Parafernalia het volgende:
Wat boeit dat nouIs iedereen hier ineens kijkcijferverslaafd?
Te lage cijfers=exit VI. Enigzins van belang is het wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat boeit dat nouIs iedereen hier ineens kijkcijferverslaafd? (op de fp wekelijkse updates over de kijkcijfers, en of 538 of radio 3 de grootste zender is
)
Ja maar waarom dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geen idee of het boeit, ik vind 't interessant en ik zal vast niet de enige zijn
Ach dat zal zo'n vaart niet lopen. Hoe lang loopt dat programma nou al? En een afzonderlijke aflevering zal niet zoveel uitmaken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Te lage cijfers=exit VI. Enigzins van belang is het wel.
Omdat ik het interessant vind welke programma's scoren en welke niet. Zijn de cijfers tekekend voor de kwaliteit van een programma? Aan de hand van de cijfers van VI en SV lijkt het me niet het gevalquote:
Wat scoort in Nederland is laagdrempelig, generiek en met een vleugje humor en dat is Voetbal International in principe niet genoeg. Maar ik denk dat kijkcijfers van rond de 500.000 prima zijn voor een praatprogramma over voetbal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat ik het interessant vind welke programma's scoren en welke niet. Zijn de cijfers tekekend voor de kwaliteit van een programma? Aan de hand van de cijfers van VI en SV lijkt het me niet het geval
Kan bijvoorbeeld ook niet begrijpen dat een programma als Ik hou van Holland zo goed scoort, zo'n simpel bij elkaar gejat programma.
Vaag he
Hij heeft niet eens een zus. Heeft met humor te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
@ 2.26 Wie weet wat er met Hansie zijn zus aan de hand is
Labiel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kraay is ook een labiele idioot. Daar houdt Koning Johan niet zo van.
Logisch...als ie alles gasten belachelijk gaat maken komt er niemand meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef DrDentz het volgende:
Het meest pijnlijke voor Kraaij lijkt me niet wat er op maandag gebeurt, maar op vrijdag.. dan gaat Johan heel serieus in op alles wat Ali B en Johnny de Mol zeggen en doet hij alsof ze louter verstandige taal uitslaan.
De Jong is een debielquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Nigel de Jong heeft niets te zoeken in Oranje
Dit soort idiote acties maakt ie weleens vakerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De Jong maakt een fout, maar hij heeft ook goede wedstrijden gespeeld.
Licht overdreven in mijn ogen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
Hij krijgt er flink van langs nu...
Mhaw, volledig terecht wat mij betreftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Licht overdreven in mijn ogen.
Daar hebben we het in een ander topic wel een keer overquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nee, want als hij z'n been iedere keer terugtrekt is het ook niet goed.
Dit was niet goed, maar hij voegt wel wat toe door zijn felheid. Wil je dan half wijf Schaars die nog nooit een tackle gemaakt heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |