quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik wil er graag twee, lukt dat nog?
Je bent wel veeleisend voor een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hij kan niet normaal praten en het gaat helemaal nergens over.
Ik zal mild zijn. Hij mag blijven zitten waar hij zit, maar laat 'm alstublieft z'n mond houden.
Die zogenaamd grappige 'zelfspot' werkt ook alleen nog maar op Zappelin. Niveau graag.
Hij mag ook wegblijven, dan is het ook goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je bent wel veeleisend voor een vrijdagavond.
en nog van die "leuke" grappen over Marokkanenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Hij mag ook wegblijven, dan is het ook goed.
Andere kern van het verhaal: Johan is echt en daarom is hij cool. Ali B vind ik nep en neem ik niet serieus.
Neuh.. eind april worden de prijzen verdeeld.quote:
Hier word je vrolijker van waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Neuh.. eind april worden de prijzen verdeeld.
25 Maart nog even geschiedenis schrijven.
Het Evangelie van De Snor gaat voor alles.
Twee graag!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ze zijn er weer![]()
[ afbeelding ]
![]()
Wat ik zie, vind ik niet zo slecht hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:50 schreef Zapper het volgende:
Hier word je vrolijker van waarschijnlijk![]()
Volkomen terecht, zoiets moet je ook niet uitnodigenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef J.Herrer het volgende:
Volgens mij nemen ze Ali B niet helemaal serieus
Als 't bier dan nog niet op is, blijf ik hangenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat ik zie, vind ik niet zo slecht hoor.
We pakken De Graafschap in de rechtstreekse confrontatie.
Ontopic: we kijken ook allemaal hierna de uitzending met wedstrijden uit de JL toch?
ECHTE VAN DOBBENSSSSSSSS!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ze zijn verstuurd per PM![]()
eetze
Hoezo zelfs? Hansie is een fucking held ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
Echt he, zelfs Hans Kraaij Jr. kraamt nog minder rotzooi uit dan die Ali-B.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Vraag of Sneijder stond te rijden
ja tuurlijk golddigger hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'Ik ken Yolanthe heel goed'
Hmmm....
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Oké Ratelband sowieso uitnodigen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |