Dat is het. Zo kan je fok admin worden.quote:A near-death experience, or NDE, is a common pattern of events that many persons experience when they are seriously ill or come close to death. Although NDEs vary from one person to another, they often include such features as the following:
...
* a sense of having access to unlimited knowledge
Ian stevenson...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alstu: http://www.healthsystem.virginia.edu/internet/personalitystudies/
Ow fuck, jullie geloven ook niks hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ware het niet dat dat geen raam is maar een schilderij frame met foto's
Wat toevallig ook in elk trip-report staat van de drug DMT, die aangemaakt wordt in je pijnappelklier,quote:* a sense of having access to unlimited knowledge
Doet die drug al deze rest ook? Doe mij er dan maar eenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat toevallig ook in elk trip-report staat van de drug DMT, die aangemaakt wordt in je pijnappelklier,
en waarvan ze vermoeden dat die gereleased wordt als je doodgaat.
quote:* feeling very comfortable and free of pain
* a sensation of leaving the body, sometimes being able to see the physical body while floating above it
* the mind functioning more clearly and more rapidly than usual
* a sensation of being drawn into a tunnel or darkness
* a brilliant light, sometimes at the end of the tunnel
* a sense of overwhelming peace, well-being, or absolute, unconditional love
* a sense of having access to unlimited knowledge
* a "life review," or recall of important events in the past
* a preview of future events yet to come
* encounters with deceased loved ones, or with other beings that may be identified as religious figures
quote:Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.
Nou zie ik dat dagelijks op fok, dus dat is niets nieuws.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef _Led_ het volgende:
Have fun : http://www.uitjebol.net/dmt.htm
Klein voorproefje :
je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren
ja en ik baseer dat net als jij op een afstand aangezien we beide niet bij hem zijn geweest ,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:40 schreef Amos_ het volgende:
Bij het overlijden verlies je uiteraard gewicht, want je spieren zullen ontspannen en ontlasting zal je lichaam dan verlaten.
Maar Summers, jij staat echt achter die verklaring voor die foto's op die manier? Sorry dat ik het zeg, maar dan hebben bedriegers dus vrij spel in de wereld van de paragnosten en paranormale zaken. Eigenlijk betekent het dat je hem enkel en alleen gelooft op basis van gevoel, ondanks dat er aantoonbaar is gemaakt dat het gewoon trucage-foto's zijn.
blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .quote:En dan te bedenken dat dat soort mensen hier geld mee verdienen.
en die kosmische dans van wezentjes word met de dag ongeloofwaardigerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou zie ik dat dagelijks op fok, dus dat is niets nieuws.
Mensen die geloven in de paranormale gaven van Robbert van den Broeke hoeven en kunnen niet eens meer hun hersencellen wegzuipenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .
Als het paranormale zich moet uiten in uitgeknipte figuurtjes die 1 op 1 exact zijn, dan hoeft het voor mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
[..]
ja en ik baseer dat net als jij op een afstand aangezien we beide niet bij hem zijn geweest ,
ik ben niet bang voor bedriegers in die wereld , die heb je overal , gewoon bij jezelf blijven en niet alles geloven wat men zegt ,ook niet de gebruikelijke oplichter roepers .
Voor mij bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij oprecht is , het paranormale kent nou eenmaal geen grenzen en werkt op zijn eigen manier die zich individueel openbaart .
Rare vergelijking natuurlijk, want van dat laatste merk je 100% zeker iets en is niet te linken met het paranormale.quote:blijkbaar geven mensen daar graag hun geld aan uit , weer iemand anders gaat liever zijn hersencellen wegzuipen , dat moet iedereen voor zich zelf weten , het is maar waar je waarde aan hecht en gelukkig van word en wat je interesse is .
beide geloven we maar wat , elk " grappig " argument kan net zo goed voor jou gelden .quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mensen die geloven in de paranormale gaven van Robbert van den Broeke hoeven en kunnen niet eens meer hun hersencellen wegzuipen.
het uit zich op ontelbare manieren , je gaat me toch niet vertellen dat het bij Robbert zich alleen maar uit in figuurtjes op camera .quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als het paranormale zich moet uiten in uitgeknipte figuurtjes die 1 op 1 exact zijn, dan hoeft het voor mij niet
[..]
daar gaat het niet om , we hebben allemaal onze eigen voorkeur waar we ons geld aan uitgeven ,quote:Rare vergelijking natuurlijk, want van dat laatste merk je 100% zeker iets en is niet te linken met het paranormale.
Dat klinkt al anders. Ik dacht dat je hem op zijn woord geloofde, maar ik begrijp nu dat je beide opties openlaat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:12 schreef Summers het volgende:
Voor mij bestaat nog steeds de mogelijkheid dat hij oprecht is , het paranormale kent nou eenmaal geen grenzen en werkt op zijn eigen manier die zich individueel openbaart .
Nee, haar overtuiging zegt daar niks over.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Summers het volgende:
[..]
beide geloven we maar wat , elk " grappig " argument kan net zo goed voor jou gelden .
Dat jij nou er van overtuigt bent dat het niet kan bestaan , zegt natuurlijks niks over of het echt niet bestaat .
Dat begrijp ik inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef Flammie het volgende:
Hoe kun je zo iemand nou nog op zijn woord geloven nadat hij eerder glashard heeft lopen te liegen man
"Bewijs maar eens dat hij gelogen heeft! Stelletje skeptische bullebakken! Jullie willen niet inzien dat er zoveel meer, maar Robbert heeft het bewezen en daar staan jullie niet voor open!"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef _Led_ het volgende:
"Omdat ie niet gelogen heeft ! Die GEEST haalde de informatie van internet, en die GEESTEN hebben een plaatje uit een National Geographic boek geknipt en op de foto geplakt ! Kom op zeg, dat snap je toch wel ???"
yep , nu zijn we allemaal om , stel je toch eens voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Michielos het volgende:
ik weet wel wat aannemelijker is..
en heel denkend Nederland met mij
Dat denkt hij niet, dat is een feit. Als je na zou denken, geloofde je niet in deze onzinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Summers het volgende:
[..]
yep , nu zijn we allemaal om , stel je toch eens voor
dat jij vind dat we niet nadenken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |