Ik vind het echt cool. maar schijn hier een beetje alleen in te staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef franklop het volgende:
Giro start in 2012 in Washington
Toch echt te gek voor woorden dit
Alhoewel Washington best een mooie stad is
Het is niet alleen de jetlag, maar ook de lange vliegreis terug.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik vind het echt cool. maar schijn hier een beetje alleen in te staanDe Tour of California wordt steeds populairder dus het is goed mogelijk dat dit juist een gouden greep is om het wielervirus ook in de VS flink aan te wakkeren.
Ze zullen ook vast wel wat bedenken om met het tijdsverschil om te gaan. Lijkt me dat hun ook wel snappen dat ze het niet kunnen maken om renners met een jetlag de weg op te sturen.
Njah, ze zullen niet voor het hele peloton businessclass seats reserveren, vermoed ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is niet alleen de jetlag, maar ook de lange vliegreis terug.
Zelfs met businessclass zit je toch een flink aantal uren in zo'n vliegtuig. Da's niet goed voor het herstel. En echt uitrusten is er ook niet bij in een vliegtuig. Dat is dus al een rustdag die geen rustdag is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Njah, ze zullen niet voor het hele peloton businessclass seats reserveren, vermoed ik.
Da's waar, maar ze zitten dan aanzienlijk comfortabeler dan in de economy class.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zelfs met businessclass zit je toch een flink aantal uren in zo'n vliegtuig. Da's niet goed voor het herstel. En echt uitrusten is er ook niet bij in een vliegtuig. Dat is dus al een rustdag die geen rustdag is.
Dan nog. jetlag + lange reis. Om daar goed van te herstellen hebben veel mensen meer dan een dag nodig. Sommigen hebben er geen last van, maar veel zullen er wel last van hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Da's waar, maar ze zitten dan aanzienlijk comfortabeler dan in de economy class.
Ze zullen vast wel een extra rustdag inplannen na aankomst in Italie.
Fuck wielrennen, ze krijgen er bakken geld voor, net zoals voor elk vertrek/aankomst in het buitenland en dat is uiteraard het enige wat teltquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Wombcat het volgende:
Wielrennen is al zwaar genoeg zonder dit soort grappen.
met zes uur tijdsverschil is de aankomst tussen 10 en 11 savens. Ideaal wmbquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef kawotski het volgende:
Een weekje Giro door Noord Amerika via New York naar de Niagara is wel grappig en dan in het eerstvolgende wekend terug naar Italie.
Ik vraag me af wat dat in kijkersaantallen gaat doen.. zit Europa wel achter de buis gezien het tijdsverschil, het is tenslotte geen Tour.
Met start in Qatar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kunnen ze beter een 4e grote ronde maken, en die door Noord Amerika laten gaan.
De Vuelta in Nederland vond ik nog best te doen. Met name omdat de sfeer zo mooi was, en zo ver vliegen is het niet. Maar wat hebben die Yanks nou met wielrennen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Mee eens.
Al vind ik dat een Tourstart in Nederland nog net kan: Proloog + eerste etappe in Nederland, 1 etappe Belgie en dan weer naar Frankrijk.
Giro + Vuelta in Nederland vond ik al idioot, Giro in Washington is echt absurd.
Armstrongquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Vuelta in Nederland vond ik nog best te doen. Met name omdat de sfeer zo mooi was, en zo ver vliegen is het niet. Maar wat hebben die Yanks nou met wielrennen?
Even Little Italy aandoen in New York.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef kawotski het volgende:
Een weekje Giro door Noord Amerika via New York naar de Niagara is wel grappig en dan in het eerstvolgende wekend terug naar Italie.
www.wielerflits.nlquote:Ruta del Sol (2.1)
Etappe 5: Torrox - Antequera (166 km)
1. Francisco Ventoso (Spa/Carmiooro-NGC) 4u20m05s
2. Simon Gerrans (Aus/Team Sky) z.t.
3. Michael Rogers (Aus/Columbia-HTC) +2s
4. Bauke Mollema (Ned/Rabobank) z.t.
5. Jens Voigt (Dui/Saxo Bank)
6. Simon Geschke (Dui/Skil-Shimano)
7. Sergio Pardilla (Spa/Carmiooro-NGC)
8. Manuel Vázquez (Spa/Andalucía-CajaSur)
9. Jurgen Van den Broeck (Bel/Omega Pharma-Lotto)
10. Johnny Hoogerland (Ned/Vacansoleil)
Eindklassement
1. Michael Rogers (Aus/Columbia-HTC)
2. Jurgen Van den Broeck (Bel/Omega Pharma-Lotto) +19s
3. Sergio Pardilla (Spa/Carmiooro-NGC) +30s
4. Jens Voigt (Dui/Saxo Bank) +31s
5. Bauke Mollema (Ned/Rabobank) +35s
6. Maxime Monfort (Bel/Columbia) +38s
7. Gustav Larsson (Zwe/Saxo Bank) +44s
8. Manuel Vázquez (Spa/Andalucía-CajaSur) +46s
9. Linus Gerdemann (Dui/Milram) +46s
10. Thomas Löfkvist (Zwe/Sky) +50s
bron: l1.nlquote:De Hel van het Mergelland zal komend jaar een andere route volgen. De coureurs rijden op zaterdag 3 april drie vaste ronden van elk 60 kilometer over hoofdzakelijk Nederlands grondgebied. De lange lus in Wallonië is uit het parcours gehaald. Start en finish blijven in Eijsden.
De organisatie doet dat om lange vergunningprocedures in België te voorkomen. Daarnaast biedt de nieuwe route meer commerciële mogelijkheden.
Volgens organisator Emiel Frambach is het parcours zelfs zwaarder geworden: 'De renners moeten 27 beklimmingen trotseren, waaronder de Loorberg en Bergenhuizen'.
Tot nu toe heeft de organisatie drie Protour-ploegen weten te strikken, Saxo, Columbia en Rabobank. Mogelijk komt er nog een vierde Protour-ploeg bij.
www.wielerflits.nlquote:'Handvol renners met verdachte bloedwaarden'
De mogelijkheid bestaat dat er binnenkort opnieuw enkele dopinggevallen aan het licht komen. UCI-voorzitter Pat McQuaid heeft aan het persagentschap Bloomberg namelijk laten weten dat er bij "een handvol renners" abnormale waarden zijn vastgesteld op het biologisch paspoort.
"Met wat we op dit moment weten, kunnen we voorlopig niet anders dan te besluiten dat de oorzaak van de verdachte waarden doping is", stelt een voorzichtige McQuaid. "Maar we kennen natuurlijk niet de volledige medische achtergrond van alle renners. Daarom krijgen de renners in kwestie 30 dagen de tijd om voor een geldige uitleg te zorgen."
Vorig jaar werden op basis van het biologisch paspoort al vijf renners betrapt op het gebruik van verboden middelen. Het ging om de Spanjaarden Igor Astarloa, Rubén Lobato en Ricardo Serrano en de Italianen Pietro Caucchioli en Francesco De Bonis.
dit vind ik altijd zo'n bullshit. Vertel het dan pas als die 30 dagen reactietijd voorbij zijn. Nu kan de pers weer lekker gaan gissen enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |