Nee, ik kijk mee maar zit tegelijk aan een update te schrijven.quote:
Dat lijkt me rijkelijk veelquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef beequeen het volgende:
Huh? Waarom heeft je het over 1 april als deadline qua Pcextreme?
4000 euro per maand aan stroomkosten? Laat me niet lachen.
Dat is niet ok van haar, maar ik vind het persoonlijk ook veels te lang duren, ik kijk meestal tussen half zeven en acht uur, max half negen. Dan ben ik er echt wel klaar mee, langer kan ik er niet naar kijken...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft kennelijk geprobeerd om zonder overleg met Jaap diens show in te korten.
Ja en Marian en Johan waren daar zelf mee gekomen. Toevallig heb ik dat gesprek gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft kennelijk geprobeerd om zonder overleg met Jaap diens show in te korten.
Mij dus ook. Nu heeft Johan het weer over Mbits. Wazig verhaal.quote:
Dat is waar maar het is wel handig om zoiets te communiceren met de makers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is niet ok van haar, maar ik vind het persoonlijk ook veels te lang duren, ik kijk meestal tussen half zeven en acht uur, max half negen. Dan ben ik er echt wel klaar mee, langer kan ik er niet naar kijken...
Ik doe altijd tussendoor even wat anders en schakel dan weer in, dan gaat hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is niet ok van haar, maar ik vind het persoonlijk ook veels te lang duren, ik kijk meestal tussen half zeven en acht uur, max half negen. Dan ben ik er echt wel klaar mee, langer kan ik er niet naar kijken...
Nou... dan... euh...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef Marrije het volgende:
Johan doet het niet voor zichzelf, anders zou hij vandaag nog stoppen.
Als hij niet werkt hoeft hij ook niet al die panden stand by te hebben en kost het hem veel minder. Nu werkt hij zich het schompes en hij moet ook nog bijbetalen.
Johan heeft een goed hart....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef beequeen het volgende:
Johan denkt, omdat een mevrouw van 72 jaar 's nachts kijkt, hij een hoger doel dient met de stream.
Die is van 1972, niet 72!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef beequeen het volgende:
Johan denkt, omdat een mevrouw van 72 jaar 's nachts kijkt, hij een hoger doel dient met de stream.
Hij beunt gewoon om daar de boel te betalen, beetje gekkie is t wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef Marrije het volgende:
Als hij niet werkt hoeft hij ook niet al die panden stand by te hebben en kost het hem veel minder. Nu werkt hij zich het schompes en hij moet ook nog bijbetalen.
Een binnenbaan!>?!?!?1/1 ROFLLOLKEMKERSSVENKRAMERGRAP!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesbeth heeft als doel er een baan aan over te houden.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Een binnenbaan!>?!?!?1/1 ROFLLOLKEMKERSSVENKRAMERGRAP!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesbeth & Alsido hebben als doel er een baan aan over te houden.
Johan moet meteen z'n zender wisselen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een binnenbaan!>?!?!?1/1 ROFLLOLKEMKERSSVENKRAMERGRAP!
Dus dit keer werd er terecht ergens op gewezen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Johan moet meteen z'n zender wisselen.
En vergeet Huissen niet. Daar gaat zij wonen, hè? Voor niks waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesbeth heeft als doel er een baan aan over te houden.
Weet je, ik gelóóf het ook nog. Komt bij dat hij natuurlijk verzot is op publiciteit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef Marrije het volgende:
Daar heeft Jaap natuurlijk gewoon een heel goed punt. Slaat nergens op deze extra kosten. Zorg nou eerst maar dat je die eerste studio normaal krijgt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:00 schreef Marrije het volgende:
Jaap oppert om dan wat panden weer te verhuren ipv als studio stand by te hebben. Eerst 1 studio vol.
Johan kan het moeilijk los laten, hij geloofde echt in het concept.
Oh dat verhaal is ook wel waar. Gewoon die panden weer verhuren en dan kan ie daar weer van leven. Alleen dat pandje waar ze nu zitten operationeel houden en het scheelt een hoop geld en mankracht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je, ik gelóóf het ook nog. Komt bij dat hij natuurlijk verzot is op publiciteit.
Dit interview / gesprek met Johan is wel de moeite waard. Verder hebben Lui en Lui wat in het rond gecommandeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:01 schreef Toverheks het volgende:
Avond all, is het raadzaam en zinvol alles terug te lezen of is er weinig gebeurd vandaag en heb ik eigenlijk niks gemist.
Johan zegt steeds dat Alsido niets anders moet doen dan techniek.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef beequeen het volgende:
Alsido weet geen ruk van tv maken. Waar haalt Jaap dat vandaan?
Ze voelt de bui al hangen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt geopperd dat Johan een manager moet aanstellen. Liesbeth sputtert hevig tegen.
Grappig he, je ziet de schrik in de ogen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Er wordt geopperd dat Johan een manager moet aanstellen. Liesbeth sputtert hevig tegen.
Waarschijnlijk bedoelt Johan 'klusjesman' . Alsido voor al uw kabelgootjes.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Johan zegt steeds dat Alsido niets anders moet doen dan techniek.
Wie zijn dat? Liesbeth en Alsido?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:06 schreef Marrije het volgende:
Lui en Lui houden de boel alleen maar op. Die kun je beter kwijt dan rijk zijn.
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Liesbeth en Alsido?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit interview / gesprek met Johan is wel de moeite waard. Verder hebben Lui en Lui wat in het rond gecommandeerd.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:06 schreef beequeen het volgende:
Iemand van BRON aan de foon. Angela moet zich maar bemoeien met SV.
Ik ken haar van de chat........ahum.
Mjah je kan 'm wel wegzwaaien achter je pc'tje maar hij is wel eerlijk, dat valt te waarderen.quote:
Tja, als je ze niet betaalt. . .dan hebben de meeste capabele mensen wel wat beters te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram sms-t of Johan het erg vindt dat heel veel professionelen, die wel wat kunnen, weglopen.
Dat waardeer ik ook Piet, maar het is steeds hetzelfde verhaal.. Ik stream teveel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mjah je kan 'm wel wegzwaaien achter je pc'tje maar hij is wel eerlijk, dat valt te waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |