Nee, ik kijk mee maar zit tegelijk aan een update te schrijven.quote:
Dat lijkt me rijkelijk veelquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:48 schreef beequeen het volgende:
Huh? Waarom heeft je het over 1 april als deadline qua Pcextreme?
4000 euro per maand aan stroomkosten? Laat me niet lachen.
Dat is niet ok van haar, maar ik vind het persoonlijk ook veels te lang duren, ik kijk meestal tussen half zeven en acht uur, max half negen. Dan ben ik er echt wel klaar mee, langer kan ik er niet naar kijken...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft kennelijk geprobeerd om zonder overleg met Jaap diens show in te korten.
Ja en Marian en Johan waren daar zelf mee gekomen. Toevallig heb ik dat gesprek gehoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft kennelijk geprobeerd om zonder overleg met Jaap diens show in te korten.
Mij dus ook. Nu heeft Johan het weer over Mbits. Wazig verhaal.quote:
Dat is waar maar het is wel handig om zoiets te communiceren met de makers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is niet ok van haar, maar ik vind het persoonlijk ook veels te lang duren, ik kijk meestal tussen half zeven en acht uur, max half negen. Dan ben ik er echt wel klaar mee, langer kan ik er niet naar kijken...
Ik doe altijd tussendoor even wat anders en schakel dan weer in, dan gaat hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is niet ok van haar, maar ik vind het persoonlijk ook veels te lang duren, ik kijk meestal tussen half zeven en acht uur, max half negen. Dan ben ik er echt wel klaar mee, langer kan ik er niet naar kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |