abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78421104
Mijn vriend doucht elke dag, en verschoont ook zijn boxer en sokken elke dag.

Ikzelf douche niet elke dag, als ik dat zou doen, zou ik eruit zien als een opengebarstendrogehuid-monster
Om de dag douchen is ook schoon hoor maar dat is al vaak genoeg gezegd nu..
It's so FLUFFY I'm gonna DIE!!
pi_78422233
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef Nailpolish het volgende:

[..]
en een pik die waarschijnlijk ook niet wordt geveegd na het plassen.
Mannen die hun piemel 'vegen' na het plassen, meld je even.
pi_78422372
Sommige mensen in dit topic weten echt niet wat ze een ander aandoen.
pi_78422424
Ik was mn spijkerbroek soms maar eens per 2 weken. Is dat raar? Draag hem alleen tijdens mn werk, daarbuiten loop ik in een trainingsbroek
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_78422513
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat er mensen 's ochtends uit hun bed komen en de deur uit gaan zonder te douchen. Of dat je dan geen schoon ondergoed aantrekt. Wat goor man, je sokken uittrekken na ze een tijd aangehad te hebben en ze dan gewoon neerleggen mo ze nog een keer aan te doen. Gadverdamme!

Sowieso, ondergoed en sokken scheelt amper qua wasgoed. Waarom zou je dan in vredesnaam niet gewoon wat schoons aantrekken?
Sommige mensen (ik ben een van hen) haten 's ochtends douchen. Sowieso snap ik niet waar men zich druk om maakt, wat maakt het nou uit als je in de winter - in de zomer met 35 graden is het een ander verhaal - een dagje niet doucht!

Van bovenstaande persoon wil ik dan weer weten of hij/zij in de avond ook een douche neemt, anders ga je vies je bed in. Of misschien was je je bed ook iedere dag?
pi_78422532
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:29 schreef SjoerdZwoerd het volgende:

[..]

Puur theoretisch gezien is dat ook niet nodig aangezien het urine na het verlaten van de urinebuis niet in contact (hoeft te komen/) komt met het lichaam. Waarom moet het lichaam dan afgeveegd worden?
pi_78422545
Ow, zolang men maar wel hun handen wassen!
Je weet namelijk niet of iemand op de toiletbril heeft geplast voordat jij hem (heel netjes) omhoog deed.
pi_78422553
quote:

[..]

gewoon ff schudden, niet meer dan 2x anders is het spelen
pi_78422564
quote:

[..]

Deppen, niet vegen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 25 februari 2010 @ 03:03:28 #85
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_78422566
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:21 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Mijn man trekt wel iedere dag een schone onderbroek aan. Alleen sokken niet altijd. Verder heeft ie soms geen zin om te douchen. Wat doet meneer dan? Hij spuit dan gewoon een halve fles deodorant leeg. Echt hoor.

Meningen?
Sokken niet altijd? bah
En douchen, iedere dag, boxer ook natuurlijk.
------------------
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:27:58 #86
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_78424699
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:54 schreef Hangzhou-ren het volgende:

[..]

Sommige mensen (ik ben een van hen) haten 's ochtends douchen. Sowieso snap ik niet waar men zich druk om maakt, wat maakt het nou uit als je in de winter - in de zomer met 35 graden is het een ander verhaal - een dagje niet doucht!
Omdat een mens 's nachts zweet, en dat is ranzig. En normale mensen douchen zich daarom 's ochtends, zodat ze niet degene zijn waarvan iedereen op kantoor vindt dat hij/zij stinkt. Daarom maakt het uit als je een dagje niet doucht.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:42:38 #87
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_78425074
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:54 schreef Hangzhou-ren het volgende:

[..]

Sommige mensen (ik ben een van hen) haten 's ochtends douchen.
Jep, ik ook. Ik gebruik dat kwartier liever voor m'n nachtrust. In het weekend douche ik wel 's ochtends en dan sta ik er ook meteen een half uur onder.
quote:
Van bovenstaande persoon wil ik dan weer weten of hij/zij in de avond ook een douche neemt, anders ga je vies je bed in. Of misschien was je je bed ook iedere dag?
[smetvrees-mode]
Mensen die 's avonds niet douchen en de hele nacht in die viezigheid rollebollen.
[/smetvrees-mode]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_78426131
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Ladidadida het volgende:
Omdat een mens 's nachts zweet, en dat is ranzig.
Nee, dat is niet ranzig. Elke dag douchen is niet goed voor de huid. Mensen die 2 keer per dag hun sokken wisselen of elke dag douchen zijn gewoon triest. Heb ze gelukkig nooit meegemaakt, ook niet onder de dvierse dames in studentenhuizen / vriendinnen van mij.

Overdreven gedoe zeg.
pi_78426530
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:27 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Omdat een mens 's nachts zweet, en dat is ranzig. En normale mensen douchen zich daarom 's ochtends, zodat ze niet degene zijn waarvan iedereen op kantoor vindt dat hij/zij stinkt. Daarom maakt het uit als je een dagje niet doucht.
Ik weet niet of er iets biologisch niet helemaal klopt met mijn lichaam maar ik zweet 's nachts niet zo erg hoor, als ik 's avonds een douche neem ruik ik nog heerlijk naar 'bloemetjes in de lente' in de morgen

'Normale mensen' douchen 's avonds niet waardoor ze 's nachts in hun eigen viezigheid liggen te rollen (nog niet gesproken over de 'verschoningstijd' van het bedlinnen). Die mensen stinken inderdaad zo erg de volgende dag dat hun collega's nare opmerkingen maken als zij geen douche hebben genomen die ochtend.

FTW
pi_78427541
Mijn partner staat langer als mij onder de douche. Hij heeft ook een gezichtscreme. Hij doucht elke dag.
Elke dag schone onderbroek en sokken.
Haters gonna hate.
pi_78428281
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:45 schreef heiden6 het volgende:
Sowieso, ondergoed en sokken scheelt amper qua wasgoed. Waarom zou je dan in vredesnaam niet gewoon wat schoons aantrekken?
Omdat ik ze in de was altijd kwijt raak Ik heb hier iets van 30 sokken zonder partner en 4 paren Overigens draag ik thuis altijd Uggs, daar hoef je geen sokken in aan, dat scheelt. En als ik de deur uitga en sokken aandoe draag ik die hooguit een uurtje (en meestal direct na het douchen), dan is het niet zo vies om ze ene dag later nog eens aan te trekken toch?

(ik ben wel vrouw overigens )
I had a signature once. It was awful.
pi_78429210
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:22 schreef Markster het volgende:
ik douche elke dag, doe elke dag schonen sokken / onderbroek en shirt aan. Enkel de broek gaat max 3 dagen mee.
Verder altijd netjes 2x per dag tanden poetsen enzo.

hmm lijk wel een wijf
Elke dag een schoon shirt aan lijkt me wat overdreven, of heb je last van overmatig transpireren ofzo?
pi_78429289
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:22 schreef Markster het volgende:
ik douche elke dag, doe elke dag schonen sokken / onderbroek en shirt aan. Enkel de broek gaat max 3 dagen mee.
Verder altijd netjes 2x per dag tanden poetsen enzo.

hmm lijk wel een wijf
pi_78429347
Elke dag een schone onderbroek, schone sokken en een schoon t-shirt. Een trui (waar dus een shirt onderzit) en spijkerbroek gaan wel wat langer mee. Heb toch een kantoorbaan dus vies wordt het niet en 's avonds heb ik meestal wat makkelijkers aan. Na het sporten (2x pw) uiteraard wel ff weer een schoon shirt en schone onderbroek aan.

Daarnaast 's ochtends douchen (als het heel warm is nog een keer 's avonds) en 2 x tandenpoetsen op een dag.

Genoeg zo? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:51:25 #95
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_78429606
Hoevaak verschoont de gemiddelde man zijn handdoek? Na iedere douchebeurt..? Ik niet in ieder geval.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_78429629
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef fathank het volgende:
Hoevaak verschoont de gemiddelde man zijn handdoek? Na iedere douchebeurt..? Ik niet in ieder geval.
2 Douchebeurten.
pi_78429646
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:51 schreef fathank het volgende:
Neuh. Ik gebruik een grote handdoek en die gaat 2 a 3 dagen mee. Meestal tot de eerstvolgende witte was ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78430341
Bah. Wat een smeerlappen zeg.
pi_78431026
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Neuh. Ik gebruik een grote handdoek en die gaat 2 a 3 dagen mee. Meestal tot de eerstvolgende witte was ofzo.
Ow, hier ben ik dan weer wel heel consequent in. Iedere douchebeurt gewoon een ander, dit komt misschien ook omdat ik met mijn vriendin samenwoon en daardoor regelmatig een witte was heb.

Als een handdoek nat geweest is gaat hij soms muf ruiken de volgende dag, liever gewoon een nieuwe.
(kan ook komen door het klimaat hier, is veel vochtiger dan in Nederland. Tel daarbij slechte isolering op en de handdoek droogt niet zo snel waardoor het muf gaat ruiken)
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:24:56 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78431087
handdoeken 5 dagen tot een week. ik heb me toch net gewassen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')