Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
nee jij bent bezet, en ik heb geen tijd zin nog in een relatie. Paar keer te duidelijk geweest daarin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nu al een vriendin hebt
Verschil moet er zijn
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Mdrop het volgende:
Zie 'ONS' is even productief zijn:
[ afbeelding ]
Scheelt dat je iig niet met mij hoeft te levenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee jij bent bezet, en ik heb geen tijd zin nog in een relatie. Paar keer te duidelijk geweest daarin.
Maar iemand die zo narrowminded is als jij kan IK niet mee leven
Je vind je zelf niet lief ... Waar maak je dat uit opquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Fems het volgende:
Maar, te lief. Wanneer ben je te lief.
Ik vind iemand te lief die helemaal geen tegengas geeft. Die op alles wat ik zeg 'Ja en amen' zegt en die alles maar pikt wat ik doe. Ik vind iemand al snel te lief, maar dat komt omdat ik zelf niet zo heel lief ben
ik WIL niet eens met jou levenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Scheelt dat je iig niet met mij hoeft te leven
Weer een last van je schouder
Hmm. Ik heb het wel eens gehoord. En ik kan best lullig doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je vind je zelf niet lief ... Waar maak je dat uit op.
Ik mag iedereen, ik doe lief tegen iedereen die lief tegen mij doetquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
Assiej en Redbaron. Jullie mogen elkaar echt he?
Lullig is leuk op de juiste momenten, nja zolang je zelf natuurlijk niet het doel/onderwerp bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb het wel eens gehoord. En ik kan best lullig doen
Waarom typt u wat ik wou typen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
hmm dan snap ik niet waarom ik te lief zou zijn, kan in bepaalde dingen meegaan, zeker in het begin maar als ik mezelf kan zijn heb je aan mij een taaiequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Fems het volgende:
Maar, te lief. Wanneer ben je te lief.
Ik vind iemand te lief die helemaal geen tegengas geeft. Die op alles wat ik zeg 'Ja en amen' zegt en die alles maar pikt wat ik doe. Ik vind iemand al snel te lief, maar dat komt omdat ik zelf niet zo heel lief ben
donderstraal op met diequote:
Dat zijn de kenmerken van een vrouwquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb het wel eens gehoord. En ik kan best lullig doen
1 2 3 4 5 | Kemkers moet weg als coach van Kramer Eens 642 642 Oneens 6533 6533 Er zijn 7175 stemmen uitgebracht |
Maar, hoe ben je in een relatie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm dan snap ik niet waarom ik te lief zou zijn, kan in bepaalde dingen meegaan, zeker in het begin maar als ik mezelf kan zijn heb je aan mij een taaie
jah tis zo'n schatjequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
Wat kan mij het aan mijn mooie bolle kont roetsen of jij niet op iemand valt die net zo narrowminded denkt als wat ik doe?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
donderstraal op met dieals je t niet meent.
en degene die zoveel miept ben jij
Hahaha. Maar ik ben ook best onromantisch. ik zie die dingen eigenlijk niet. En ik maak een heleboel lullige opmerkingen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zijn de kenmerken van een vrouw![]()
![]()
Iedereen doet wel eens lullig, vrouwen kunnen bitches zijn soms
net zoals mannen
Ik vind je wel lief
weetniet, nog geen seri relatie gehad.quote:
Dat is dus zwaar kutquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar ik kan ook geowon onverwachts op onverwachtse momenten voor de deur staan:D
Haha doet mij denken aan de serie Mercy, ken je die?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha. Maar ik ben ook best onromantisch. ik zie die dingen eigenlijk niet. En ik maak een heleboel lullige opmerkingen..
Maar ik kan ook geowon onverwachts op onverwachtse momenten voor de deur staan:D
BASquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Fems het volgende:
Hahaha, ik zit hier echt te genieten, dankje assiej en bassiej!
Waarom? Toch juist lief?quote:
Volgens mij antwoord Fems niet zal ik dan maar zeggen wat ik ga eten ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Damn, batterij van motoralarmsysteem is leeg, 4 euro voor 'n ielie-ielie batterijtje, dingen waren eerder 1 euro ofzo.
vretzakquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
MARKO PAKT EEN BAK POPCORN ERBIJ![]()
Tot op zekere hoogte jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Waarom? Toch juist lief?
Haha, bij mijn vorige vriend was ik ook wel eens achterbaks trouwens. Hij woonde dichter in de stad. En dan was het koud en had ik geen zin om HE-LE-MAAL (5 minuutjes) naar mijn huis te fietsen. Dus belde ik daar aan om te slapen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Waarom? Toch juist lief?
Haha, bij mijn vorige vriend was ik ook wel eens achterbaks trouwens. Hij woonde dichter in de stad. En dan was het koud en had ik geen zin om HE-LE-MAAL (5 minuutjes) naar mijn huis te fietsen. Dus belde ik daar aan om te slapen
ik denk dat fems mij negeertquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgens mij antwoord Fems niet zal ik dan maar zeggen wat ik ga eten ?
(of ik lees er over heen)
Gehaktballl met aardappelen en sla
En u ?
Hahaha, als ik uit de stad kom ben ik meestal niet zoveel waard!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:09 schreef Assiej het volgende:
[..]kan hij zien als aangewandelde seks
Hij hoeft er niet eens om te smeken en je komt al
ach is toch schattig dat je bij hem aan beld enzo
Hmmm.. Naja voordeel is dan, hij ook niet als je hem net uit zijn slaap hebt gehaaldquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha, als ik uit de stad kom ben ik meestal niet zoveel waard!
Ik negeer je! Volgens mij heb ik geantwoord!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik denk dat fems mij negeert![]()
![]()
![]()
![]()
hehe. Gehaktbal is lekker! met ketchup + mayo, kook je zelf? ik maak aardappels met boontjes en vlees weet ik nog niet
hehe probeer mij maar wakker te bellen op dat tijdstipquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ja, maar 'Ze' hoeft echt niet om half 5 snachts aan te bellen, dan heb je een verkeerde aan me gok ik
.
Mijn vader is 24/7 thuis dus die kooktquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik denk dat fems mij negeert![]()
![]()
![]()
![]()
hehe. Gehaktbal is lekker! met ketchup + mayo, kook je zelf? ik maak aardappels met boontjes en vlees weet ik nog niet
Hahaha, hij had meestal en een paar uur geslapen, dus werd dan wakker:Pquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hmmm.. Naja voordeel is dan, hij ook niet als je hem net uit zijn slaap hebt gehaald
heeft u al een nieuwe man ?
Ooh please, ruil met mequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Mdrop het volgende:
Hier verdomme Macaroni, wordt echt tijd dat ik zelf is ga koken. Volgens mij een eeuw geleden dat ik is gewoon eens wat nederlands eten heb gehad
.
Telefoon heb ik altijd aan om andere redenen dus bellen en ik ben wakkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe probeer mij maar wakker te bellen op dat tijdstip
Nou je komt maar hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooh please, ruil met me
wij eten niet anders
'Niet echt'quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha, hij had meestal en een paar uur geslapen, dus werd dan wakker:P
Ik heb niet echt een nieuwe man nu.
Zow, zie je me aan voor een sletje? En bedankt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
'Niet echt'
Waar sliep jij vanacht?.....
zeg jongedame, waarom ging jij nu precies naar de dokter?![]()
Mag ik je nrquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Telefoon heb ik altijd aan om andere redenen dus bellen en ik ben wakker. Maar gok dat ik zeer humeurig ben en vooral in het weekend want gemiddeld is 4 uur de tijd om naar bed te gaan voor mij (Als ik uit ga.)
Hahaha Nou sletje is niet het juiste woord, kon zijn dat je het verwoorde als ' genieten van de jeugd 'quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Zow, zie je me aan voor een sletje? En bedankt!
Ik heb vanacht lekker thuis geslapen in mijn eigen bedje!
Ik probeer me in te denken hoe ze dat gaat bewijzenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha Nou sletje is niet het juiste woord, kon zijn dat je het verwoorde als ' genieten van de jeugd '
Bewijs het eens dat je thuis sliep
telefoon staat wel aan maar slaap errrgg vast dus hoor m niet als ik er niet op ligquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Telefoon heb ik altijd aan om andere redenen dus bellen en ik ben wakker. Maar gok dat ik zeer humeurig ben en vooral in het weekend want gemiddeld is 4 uur de tijd om naar bed te gaan voor mij (Als ik uit ga.)
[..]
Wil ik weten hoe jij dat bedenkt ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik probeer me in te denken hoe ze dat gaat bewijzen.
Ik voel me hier nu best beledigd. Komt dit doordat ik bier drink?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha Nou sletje is niet het juiste woord, kon zijn dat je het verwoorde als ' genieten van de jeugd '
Bewijs het eens dat je thuis sliep
Weet ik veel wat jij allemaal wil.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe jij dat bedenkt ?
Alsin dat het niet nodig is om mn nummer hier neer te gooien.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Neu alsin dat ik wel op dat moment bij je mag liggen
of alsin je krijgt m'n nr niet
Sinds assiej en robinhooligan hier rondhupsen welquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tukkers op Fok!
het gezelligste onderdeel op FOK!
Oh je bent de andere kant van het leven eens gaan bekijken met je vriendin ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik voel me hier nu best beledigd. Komt dit doordat ik bier drink?![]()
Ehm, een vriendinnetje sliep bij me, dus ik heb bewijs!
PM Mag ook ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij allemaal wil.
[..]
Alsin dat het niet nodig is om mn nummer hier neer te gooien.
Anders ga je even eten / TV kijken en kom je straks VROLIJK weer terugquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sinds assiej en robinhooligan hier rondhupsen wel
Indirect is dat familie ja, achterneef heet dat toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef Redbaron het volgende:
Mdrop, heb jiju familie wonen in albergen? thomas en marco D?
Ah toe schat, geef redbaron ook weer even wat aandacht dan voelt hij zich ook weer blijquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tukkers op Fok!
Singles staat bij mij anders errug hoog hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tukkers op Fok!
Hahaha. Ik heb heel veel uitgespookt met mijn vriendin!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh je bent de andere kant van het leven eens gaan bekijken met je vriendin ?
Wat heb je vanacht uitgespookt?
haha
Nou nee, die kans was er maar nop.
Jij weet toch hoop ik als geen ander dat het een grapje was
Doe jij aan activiteiten zoals slaapwandelen ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb heel veel uitgespookt met mijn vriendin!
Ik lag in bed en ik sliep! dus erg spannend was ik niet denk ik!
Ben je serieus?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
PM, heb ik dat, en dan nog ... hoe werkt dat?
Geen idee, volgens mij iets met het envelopje ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
PM, heb ik dat, en dan nog ... hoe werkt dat?
Geen id, daar ging ik vroeger mee naar zaal dijk, en vrijdags bier drinkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Anders ga je even eten / TV kijken en kom je straks VROLIJK weer terug?
[..]
Indirect is dat familie ja, achterneef heet dat toch?
Singles? is het leuk daaR?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Singles staat bij mij anders errug hoog hoor
Maar de ToF'ers zijn de liefste
Oke, ken ze verder niet, weet (Volgens mij) dat mn vader en haar moeder neef/nicht zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen id, daar ging ik vroeger mee naar zaal dijk, en vrijdags bier drinken
Weer een overeenkomst met TOF!quote:
Whehequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lieverdquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah toe schat, geef redbaron ook weer even wat aandacht dan voelt hij zich ook weer blij
Ik bedoel t sarcastisch hequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Singles staat bij mij anders errug hoog hoor
Maar de ToF'ers zijn de liefste
Als je As wilt PB'en druk je op t envelopje in haar post en dan volgt de rest vanzelf.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Lieverd![]()
[..]
Ik bedoel t sarcastisch he
Yes danku , en wat nou als ik jou wel 'PB'en'quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je As wilt PB'en druk je op t envelopje in haar post en dan volgt de rest vanzelf.
Wat ben jij geinteresseerd in hoe ik in bed ben. Wil je ook nog weten wat ik aan heb als ik slaap?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doe jij aan activiteiten zoals slaapwandelen ?hahaha
Anders zijn er wel andere geïnteresseerden hier binnen deze 'reeks'quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat ben jij geinteresseerd in hoe ik in bed ben. Wil je ook nog weten wat ik aan heb als ik slaap?
Maar ja, ik kan slaapwandelen ja
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je As wilt PB'en druk je op t envelopje in haar post en dan volgt de rest vanzelf.
Dat druk je op de envelop bij mijn naam. Als je Marko wilt PB'en, druk je op de envelop bij zijn naam. It's so simple.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Yes danku , en wat nou als ik jou wel 'PB'en'?
Nou die druk kan ik wellicht niet aan, zo'n hello kitty pyjama is erg pikant hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat ben jij geinteresseerd in hoe ik in bed ben. Wil je ook nog weten wat ik aan heb als ik slaap?
Maar ja, ik kan slaapwandelen ja
Heeft iemand je wel eens verteld dat je zeer behulpzaam bent? Anders bij dezequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat druk je op de envelop bij mijn naam. Als je Marko wilt PB'en, druk je op de envelop bij zijn naam. It's so simple.
Dat hoor ik vaker jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je zeer behulpzaam bent? Anders bij deze.
Hello Kittyquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou die druk kan ik wellicht niet aan, zo'n hello kitty pyjama is erg pikant hoorsoms is dat zo weird maar wel funny
Laat wat over voor mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eetsmakelijk en fijne avond
ik schuif ook aan bij mijn gehaktballen
Wat zul je dan een goed mens zijnquote:
Tot vanavondquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga mn eten ook maar ophalen.
tot vanavond ofzo schatjes
Ik heb een karma van +1000quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laat wat over voor mij!
[..]
Wat zul je dan een goed mens zijn.
Euh ... juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Euh ... juist.
Dat kan je ook gewoon in de fipo zetten, hier kijken we nergens meer van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja maar ik spoiler altijd bijzakenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon in de fipo zetten, hier kijken we nergens meer van op.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En kleine jankende kinderen mogen afgeschoten worden![]()
Klopt helemaal! En ik ga macaroni etenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En kleine jankende kinderen mogen afgeschoten worden![]()
ik heb pucca pyjamaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hello Kitty
Ik heb hello Kitty op m'n BB als theme en als ringtone
Eh oke, welke moet ik dan kiezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey! Alleen ik mag een hello kitty pyama hebben!
Een Slayer pyama \m/quote:
Heb maar halve gehaktbal gehad en waren er nog 2 over van de 4 dus snel snel!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt helemaal! En ik ga macaroni eten. Tot ooit!
Rawr.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:46 schreef Assiej het volgende:
[..]deal!
Mag ik dan wel een foto van jou in de Hello Kitty pyjama?
De kleding van slayer was toch nude ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]ik zie niks en jij wil wel een foto van mij?
Een bandshirtje van Slayer telt niet als pyamaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
De kleding van slayer was toch nude ?![]()
oke oke, ik zal wel een outfit aan doen en foto ervan maken
Oh, oeps.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een bandshirtje van Slayer telt niet als pyama
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh, oeps.
ik dacht dat het een minirokje wasmaar het was een shirt in maat xs
Ha jochie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef Robinhoo het volgende:
Hoi.
Ik hups hier eerder rond dan jou, joh dikke.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen een minirokje mag ook hoor
Ze hebben m'n S&G en KPD foto's eraf gegooid, ik denk niet dat tinypic en die andere dat wel oke vindenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat wilt u uploaden dan
tinypic.com
xs.to
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben m'n S&G en KPD foto's eraf gegooid, ik denk niet dat tinypic en die andere dat wel oke vinden
Uhu, want tepels liegen nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
en mijn bovenlijf zeker kou laten lijden
Hee Robin
Weet ik hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:00 schreef Assiej het volgende:
[..]eh, en nu
hoe uploaden die anderen dan
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, want tepels liegen niet
Bij de bieb?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had net een rooie Schotse aan de balie
"Alright lad, can ye help me?"
- Aye.
Schots accent![]()
Robinquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik hups hier eerder rond dan jou, joh dikke.
naast de elektrische stoel is er nu ook de elektrische dekenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:05 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Wie weet heb ik wel een electrische slaap deken
Is dat een hint ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naast de elektrische stoel is er nu ook de elektrische deken
Is het je nu pas duidelijk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Is dat een hint ?![]()
dat je van me af wilt ?
nee hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Is dat een hint ?![]()
dat je van me af wilt ?
doe je mee stoelendans?quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee hoor
ik vind je af en toe wel vermakelijk
Wat liefquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Mag ik mee doen met de stoelendans?
gaan we vals spelen ? zodat Marko op de elektrische komt
nee, gewoon eerlijk spelen. Jullie mogen anders wel met elkaar stoelendans doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:16 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Mag ik mee doen met de stoelendans?
gaan we vals spelen ? zodat Marko op de elektrische komt
Uhu.quote:
Ik snap die regeling nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon eerlijk spelen. Jullie mogen anders wel met elkaar stoelendans doen
laatst is er nog iemand veroordeeld tot de elektrische stoel.
hij is veroordeeld tot 50.000 volt waarvan 20.000 voorwaardelijk.
quote:
goedzo, grote meidquote:okeoke ik doe lief tegen marko
gaan we gezellig de stoelendans doen
train zequote:maar nu eerst trainen
tot later
Nee, ze was d'r pasje vergeten mee te nemen maar wilde wel even op internet. Heb dus ff haar pasnummer opgezochtquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die pakt dan engelse boeken ofzo?
\m/quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heuj.
IN TOF HE HELDERZIENDE MONGOOL.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef Redbaron het volgende:
Robinhooligan: dinsdag 13 september 2005 @ 16:01
Bas: dinsdag 20 mei 2003 @ 12:33
Dus wie hupst hier langer rond jochie?
Robin, schat, heb je jezelf een hersenbeschadiging gezopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
IN TOF HE HELDERZIENDE MONGOOL.
Nee Bas moet niet stoer doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Robin, schat, heb je jezelf een hersenbeschadiging gezopen?
M deed niet op toetsenbord Robinhomoquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht Robin Hood. Of Robinho (de voetballert).
Liever regen als sneeuw.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
@ TT: inderdaad, nu we geen sneeuw meer hebben komt de regen met bakken uit de lucht
goedenavond
liever zonquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Liever regen als sneeuw.
Eigen website , geen mens die moeilijk doet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben m'n S&G en KPD foto's eraf gegooid, ik denk niet dat tinypic en die andere dat wel oke vinden
Dan moet ze betalen, denk niet dat ze dat wiltquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigen website , geen mens die moeilijk doet.
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigen website , geen mens die moeilijk doet.
quote:
Als ze niet wil betalen kan ze idd wel een subdomein krijgen bij mij hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan moet ze betalen, denk niet dat ze dat wilt
kan ook zeggen doe het op mijn website maar das ook niet zo'n best idee
Heb jij een eigen website? Hoe gaafquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Als ze niet wil betalen kan ze idd wel een subdomein krijgen bij mij hoor.
Samzz.domein.nl ofzo.
Eigenlijk is alles van RTV oost slechts maar zijn is soms wel (heel) grappigquote:
Ik zie geen probleem hoor (A). Als je ze toch publiek op FOK post kunnen ze ook wel op mijn server staanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een eigen website? Hoe gaafMaar om daar nu (zeer) licht erotische plaatjes op te gooien, ookal is het een sub
Mijnsexfoto.nlquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een eigen website? Hoe gaafMaar om daar nu (zeer) licht erotische plaatjes op te gooien, ookal is het een sub
Kijk paar topics terug naar de ttquote:
PB!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles van RTV oost slechts maar zijn is soms wel (heel) grappig.
[..]
Ik zie geen probleem hoor (A). Als je ze toch publiek op FOK post kunnen ze ook wel op mijn server staan. En dan zijn ze nog niet voor ieder zichtbaar alleen waar je ze zelf plaatst
.
heb jij weer wank materiaal ofniequote:Op woensdag 24 februari 2010 19:59 schreef Redbaron het volgende:
oeh meer pornofotos van de toffe ladies
Die randomknop kan hilarisch zijnquote:
Moet jij niet trainen of alvast beginnen met plamuur afbikken ipv je te bemoeien wanneer ik fap, waar ik fap, hoeveel ik fap?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
heb jij weer wank materiaal ofnie
Ik vind m wel goed, eigenlijkquote:
Heb je daar gekekend ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die randomknop kan hilarisch zijn
Vind het wel een beetje vies hoor, dat je op toffers zit te wanken....quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet jij niet trainen of alvast beginnen met plamuur afbikken ipv je te bemoeien wanneer ik fap, waar ik fap, hoeveel ik fap?
Je reageert altijd op DAT ene onderwerp
TERUG!quote:
Jij en geen 'plamuur' kan dat als je dat als 'beroep' hebtquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vies hoor, dat je op toffers zit te wanken....
Net hadden we het over wat anders hoor, niet alleen lezen wat je wilt lezen
En nee, sporten heb ik al gedaan
en plamuur zit er deze dagen niet op
geef toe, het maakt me wel hot he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja net.quote:
Jah ik fap ook op jou, kan niet zonder.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vies hoor, dat je op toffers zit te wanken....
Net hadden we het over wat anders hoor, niet alleen lezen wat je wilt lezen
En nee, sporten heb ik al gedaan
en plamuur zit er deze dagen niet op
geef toe, het maakt me wel hot he
Ik heb daar niet gekeken en ook geen behoefte aan eigenlijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja net.
Ik was benieuwd wat ik aan zou treffen. JUCH.. Heb er 5 gezien en kon om 3 ofzo lachen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
TERUG!.
[..]
Jij en geen 'plamuur' kan dat als je dat als 'beroep' hebt?
Sure, ik ben toch niet verplicht om het te dragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook wel nude de deur uit hoor
En het is mijn beroep dus die aanhalingstekens zijn niet nodig![]()
Verstandig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik heb daar niet gekeken en ook geen behoefte aan eigenlijk
Ik zou erom wedden dat je dat gedaan hebtquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jah ik fap ook op jou, kan niet zonder.
Ik fap niet op de tof dames
jah want je kent me ook zooo goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik zou erom wedden dat je dat gedaan hebt
Nee dat zeg ik toch ook niet, en aanhalingstekens ivm de fantastische omschrijving in je FOBOquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sure, ik ben toch niet verplicht om het te dragen?
Ik ga ook wel nude de deur uit hoor
En het is mijn beroep dus die aanhalingstekens zijn niet nodig
Daar hoef ik Jou niet voor te kennenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jah want je kent me ook zooo goed
Doe maar zwart en witquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Welke kleur nagellak zal ik opdoen? Hmmmm... French met witte, roze, rode, paarse, groene of zwarte tips, of eerder genoemde kleuren gewoon helemaal.
Ja moet ik nog veranderenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch ook niet, en aanhalingstekens ivm de fantastische omschrijving in je FOBO.
Paars met groene stippenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Welke kleur nagellak zal ik opdoen? Hmmmm... French met witte, roze, rode, paarse, groene of zwarte tips, of eerder genoemde kleuren gewoon helemaal.
Laatst nog welquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een lange O maar slik niet alles in
French manicure met dun zwart lijntje eronderquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
Oke, geen ....* voor jou vanavondquote:
Ik heb geen nailart pruttelquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
French manicure met dun zwart lijntje eronder
heb je geen kwastjes voor nailart, gebruik dan tandenstoker
Joh ik wil wel op je los gaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen nailart pruttelIk ga denk ik gewoon weer voor wit
Virusspam.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
Ik wordt gek van mensen die nog steeds niet met msn om kunnen gaan :
*eeej doe ook eens mee op http://www.je-gratis**-**laptop.nl is echt super simpel! ik had er ook prijs :d
Aangenaamquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Mdrop het volgende:
Ik wordt gek van mensen die nog steeds niet met msn om kunnen gaan :
*eeej doe ook eens mee op http://www.je-gratis**-**laptop.nl is echt super simpel! ik had er ook prijs :d
Waarom doe je niet gewoon blank en dan dat glanslaagje eroverquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen nailart pruttelIk ga denk ik gewoon weer voor wit
Ja inderdaad, en het ergste is nog dat ik gewoon ik weet niet hoeveel mensen in mn lijst heb met die shitquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aangenaam
Losers, overal hun email adres invullen en opklikken
of die doorstuurmailtjes, overal waar FW voor staat gaat bij mij linea recta de vuilnisbak inquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Virusspam.
Ik heb op www.blabla.com een iphone gewonnen.
Gmail , wat een uitvinding!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
of die doorstuurmailtjes, overal waar FW voor staat gaat bij mij linea recta de vuilnisbak in
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en het ergste is nog dat ik gewoon ik weet niet hoeveel mensen in mn lijst heb met die shit.
Nooit geen last van, komt natuurlijk door je hoogst aantrekkelijke FOBOquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of weirde mensen die je toe gaan voegen die je niet kent
Nadeel is dat ik dat soort berichten ook via hyves krijg. En in opera kun je iets ook als spam aanvinkenquote:
hmmquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, geen ....* voor jou vanavond
*zelf in te vullen
Hahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nooit geen last van, komt natuurlijk door je hoogst aantrekkelijke FOBO.
Ow die chatbot dingen die direct willen cammen en 100 naakt foto's opsturenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha![]()
thanks
maar denk het niet.. zijn engelsen en ik ben niet de enige die daar last van heeft
Mag je wel een keer doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Joh ik wil wel op je los gaan?
op je nagels
Ze voegen me toe op msnquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow die chatbot dingen die direct willen cammen en 100 naakt foto's opsturen? Die aanvragen kreeg ik ook altijd op mn fake hyves adres
.
Vandaar dat je nooit online bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze voegen me toe op msn
en dan zeggen ze niks,
en dan zitten ze altijd op pda/mobiel
gaan ze on - off
maar eerste paar keer heb ik ze geaccepteerd en daarna verwijderd..
nu voeg ik ze helemaal niet meer toe
Zeg t maarquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je wel een keer doenZeg maar wanneer je wilt oefenen
Hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vandaar dat je nooit online bent, die ene was ik
.
Nee, dan ben ik vrijquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zeg t maarwil wel op vrijdags doen maar denk dat jij dan zelf werkt of school hebt?
Neu (is niet zo) voeg nooit mensen toe op msn die ik niet 'ken'quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha
Als je me pm't dan kan ik even kijken of ik je verwijderd heb of op de blok heb staan![]()
![]()
Laat me ff weten wat je invult, dan weet ik wat je niet krijgtquote:
Johquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu (is niet zo) voeg nooit mensen toe op msn die ik niet 'ken'. Alleen als ik dronken bent geweest en mn mobiel stond aan
.
Dat denk ik ook wel eens... Bursting bubble en zoquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Johdacht al bijna dat ik een stiekeme fan had
Stiekem heb je die ook wel , maar uit dat niet op die manier, als je van de lente een keer wakker wordt en er staat een groot spandoek in je tuin (Heb je diequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Johdacht al bijna dat ik een stiekeme fan had
a.s. vrijdag niet maar volgende week vrijdag kan ik evt wel komenquote:
Ik denk dat ik wel kanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
a.s. vrijdag niet maar volgende week vrijdag kan ik evt wel komen
ik ben rond kwart voor 1 vrij en moet volgens mij om 6 uur weer trainen dus u name it..
Yes wij hebben een tuin, voorkant - 1zijkant - achterkantquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Stiekem heb je die ook wel , maar uit dat niet op die manier, als je van de lente een keer wakker wordt en er staat een groot spandoek in je tuin (Heb je die?) dan weet ik er meer van.
Alleen moet ik zeker zijn dat ik rond die tijd weer bij de training kan zijn..quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kanWould be cool!
Dat ga ik natuurlijk niet verklappen en heb ook even nodig om op een geniaal idee + uitwerking te komen. Halve ideeën hebben we allebei niets aan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yes wij hebben een tuin, voorkant - 1zijkant - achterkant
een en al tuin
Wat staat er dan op het spanddoek
is het wel iets liefs naar mij toe ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet verklappen en heb ook even nodig om op een geniaal idee + uitwerking te komen. Halve ideeën hebben we allebei niets aan.
Is dat eigenlijk allemaal echt? Die lui zijn echt sterren in Amerika dus neem niet aan dat ze nog op die boten dobberen en toch komen er nieuwe uitzendingenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Oeh bah.
Nu het over nagels gaat schiet me opeens een beeld te binnen van "deadliest catch" dat er 1 een blauwe nagel heeft en dat ze die doorprikken met een hete naald.
Gaddamme daar heb ik 2 weken lang kippenvel van gehad elke x dat ik eraan dacht.
Dat bleef me een hele poos bij.
Tuurlijk, maar als je liever iets voor je buurmeisje hebt zou het ook kunnen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
is het wel iets liefs naar mij toe ?
Ik weet het niet. Maar met die nagel was wel echt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk allemaal echt? Die lui zijn echt sterren in Amerika dus neem niet aan dat ze nog op die boten dobberen en toch komen er nieuwe uitzendingen.
Ow, fuck, 5 maart kan ik niet! Ik ga die dag naar de slachterij...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Alleen moet ik zeker zijn dat ik rond die tijd weer bij de training kan zijn..
maar op donderdag 4mrt kan evt ook.. ik neem denk ik die dag vrij van school want dan is sochtends mijn examen..
Zo niet, melden. Dan zoek ik m opquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
is het wel iets liefs naar mij toe ?
mijn buurmeisjes zijn onder de 16quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:44 schreef Mdrop het volgende:
Tuurlijk, maar als je liever iets voor je buurmeisje hebt zou het ook kunnen hoor [ afbeelding ].
Als groots dierenfan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, fuck, 5 maart kan ik niet! Ik ga die dag naar de slachterij...
Laat mij even in de waan dat ik je wat kan maken, jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kom maar dan, je gaat me toch niet vinden, alles is fake hier op FOK
.
Oke ik word ben bang!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij even in de waan dat ik je wat kan maken, ja
Ok dan zal hij zeker wel voor jou zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
mijn buurmeisjes zijn onder de 16
eentje is 16 dacht ik
en die andere 14 dacht ik
Dus je zult het met mij moeten doen
Misschien dat het 4 mrt lukt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, fuck, 5 maart kan ik niet! Ik ga die dag naar de slachterij...
Ja. Ik ga met een groep op excursie naar een paardenslachterij. Gewoon om te kijken hoe het gaat. De dieren die daar komen zijn allemaal afgekeurde of oude dieren, die vaak een goed leven hebben gehad.quote:
4 maart kanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Misschien dat het 4 mrt lukt?
hahathnx
Wat gebeurd er dan mee?, cremeren of zo? Begraven lijkt me wat moeilijk en veel werk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ga met een groep op excursie naar een paardenslachterij. Gewoon om te kijken hoe het gaat. De dieren die daar komen zijn allemaal afgekeurde of oude dieren, die vaak een goed leven hebben gehad.
Daarbij, als mijn paard heen zou moeten, zou ik hem laten slachtenNiet voor consumptie verder.
Wanneer is een paard "afgekeurd" ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik ga met een groep op excursie naar een paardenslachterij. Gewoon om te kijken hoe het gaat. De dieren die daar komen zijn allemaal afgekeurde of oude dieren, die vaak een goed leven hebben gehad.
Daarbij, als mijn paard heen zou moeten, zou ik hem laten slachtenNiet voor consumptie verder.
Hadden ze ook bij de dino'squote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan mee?, cremeren of zo? Begraven lijkt me wat moeilijk en veel werk.
Das iets met een ijstijd en heel veel jaren toch? Ik zie al twee van die polen een gat graven voor zon knol paard(je).quote:
is je IP adres ook zo fake dan ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kom maar dan, je gaat me toch niet vinden, alles is fake hier op FOK
.
Neejoh. Dat waren de huisdieren van de holbewoners en die hebben ze allemaal begravenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Das iets met een ijstijd en heel veel jaren toch? Ik zie al twee van die polen een gat graven voor zon knol paard(je).
* Mdrop doet even genieten : http://www39.zippyshare.com/v/57686428/file.html
Ach die polen zijn al blij met 2 euroquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Das iets met een ijstijd en heel veel jaren toch? Ik zie al twee van die polen een gat graven voor zon knol paard(je).
* Mdrop doet even genieten : http://www39.zippyshare.com/v/57686428/file.html
Als hij uitkomt in Albergen wel jaquote:
Ik zou nu zoals robin kunnen reageren maar laat ik maar niet doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ach die polen zijn al blij met 2 euro
vandaar de euroknallers bij mc donalds zeker.ik wil ook genieten
zet jij de douche alvast even aan of mijn bad?
![]()
Cremeren vaak. Je kan kiezen, crematie of voor consumptie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan mee?, cremeren of zo? Begraven lijkt me wat moeilijk en veel werk.
Oke, komt ie. Een paard heeft voór zo'n groot dier eigenlijk hele zwakke benen. De onderbenen van een paard bestaan uit pezen en botten, that's it. Ze lopen gemakkelijk een peesblessure of een breuk op. En paarden die het been hebben gebroken, afhankelijk van de plaats, worden bijna altijd afgemaakt. Omdat een paard een vluchtdier is, kan het niet 6 maanden lang perfect stil staan. Het kan ook niet liggen, want dan gaat het dood. Er zijn overigens beenbreuken die wel te genezen zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wanneer is een paard "afgekeurd" ?
Ik las een poos geleden dat een paard afgemaakt wordt als het een slecht been heeft omdat een paard 1 been kan laten rusten en op 3 benen kan slapen. En dat als ze dan een slecht been hebben het paard dus eigenlijk haast of niet meer kan rusten.
Ok. Dat komt overheen met wat ik heb gelezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cremeren vaak. Je kan kiezen, crematie of voor consumptie.
[..]
Oke, komt ie. Een paard heeft voór zo'n groot dier eigenlijk hele zwakke benen. De onderbenen van een paard bestaan uit pezen en botten, that's it. Ze lopen gemakkelijk een peesblessure of een breuk op. En paarden die het been hebben gebroken, afhankelijk van de plaats, worden bijna altijd afgemaakt. Omdat een paard een vluchtdier is, kan het niet 6 maanden lang perfect stil staan. Het kan ook niet liggen, want dan gaat het dood. Er zijn overigens beenbreuken die wel te genezen zijn.
Peesblessures zijn ook afhankelijk van de blessure. Deze kunnen helen, maar als de pees door is, heb je weinig keus. Ook kan het paard afgekeurd worden op een tumor, OCD, artrose, rugproblemen, ademhalingsproblemen, you name it.
Wordt paardenvlees in Nederland ook zo veel gegeten danquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cremeren vaak. Je kan kiezen, crematie of voor consumptie.
Een paard kan wel liggen, heel goed zelfs. En het slaapt ook liggend, maar niet langer dan vier uurtjes. Dat staan op drie benen is hoogstens de achterbenen op rust zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Dat komt overheen met wat ik heb gelezen.
Een paard kan niet liggen nee dus slaapt het staand waarbij het paard steeds 1 been in ruststand zet.
Nog even een vraagje nu het er toch over gaat. Dit vertelde een maat me eens maar ik weet het niet meer.
Moet je een paard bij benadering wel of niet in de ogen aankijken? Of maakt dat niks uit.
Pas op GCquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wordt paardenvlees in Nederland ook zo veel gegeten dan. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit heb of ga eten.
Okeej. weer wat wijzer. Dankuquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een paard kan wel liggen, heel goed zelfs. En het slaapt ook liggend, maar niet langer dan vier uurtjes. Dat staan op drie benen is hoogstens de achterbenen op rust zetten.
En het maakt niet uit of je het dier in de ogen kijkt. Als het maar met zijn hoofd naar je toe gekeerd is, als het om vreemde paarden gaat.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als hij uitkomt in Albergen wel ja. Stiekem woon ik heul ergens anders.
FireFox woordenboek: Ik typ albergen > bedoeld u 'Afvalbergen' , daar wil je niet wonen.
[..]
Ik zou nu zoals robin kunnen reageren maar laat ik maar niet doen. Tuurlijk zet ik dat bad aan voor je!
Het word wel gegeten ja. Maar veel mensen hebben er meer een afkeer van omdat een paard word gezien als huisdier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wordt paardenvlees in Nederland ook zo veel gegeten dan. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit heb of ga eten.
Ehm .... zou niet weten waarom ik dat zou willen maar ik dacht dat robin tegen iedereen altijd aan lag te schoppenquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:05 schreef Assiej het volgende:
[..]wil je mij verdriet doen dan?
en robin vind mij wel liefftenminste dat denk ik
Afvalbergen?
Als je een bad nodig hebt just tell me
Robin vind iedereen lieff toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:05 schreef Assiej het volgende:
[..]wil je mij verdriet doen dan?
en robin vind mij wel liefftenminste dat denk ik
Afvalbergen?
Als je een bad nodig hebt just tell me
Dit was een edit die perongeluk toch een quote werd en dus kun je dit twee keer lezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm .... zou niet weten waarom ik dat zou willen maar ik dacht dat robin tegen iedereen altijd aan lag te schoppen. Vandaar die opmerking.
En ik heb een bubbelbad en zo'n regendouche ofzo.
* Mdrop geniet verder ,, http://www39.zippyshare.com/v/57686428/file.html
Ik heb er geen problemen mee, ken hem toch nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Robin vind iedereen lieff toch?
Nee. Bepaalde rassen zijn wel gevoeliger voor aandoeningen, maar in principe niet een wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
is t per ras nog verschillend hoe sterk ze zijn? Bijvoorbeeld een fries minder blessuregevoelig
Mij nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben je helemaal van je apropo dat je quote ipv editquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm .... zou niet weten waarom ik dat zou willen maar ik dacht dat robin tegen iedereen altijd aan lag te schoppen. Vandaar die opmerking.
* Mdrop geniet verder ,, http://www39.zippyshare.com/v/57686428/file.html
Je hebt het wel heel snel door, ben ik zo makkelijk te doorgronden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ben je helemaal van je apropo dat je quote ipv edit
Wil jij mij graag plagen?
meisjes plagen kusjes vragen, ik heb je door
Hoe komt 't?quote:
Mij welquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Denk omdat ik er niet van hou als mensen zich anders voordoen dan ze zijn.quote:
Da's toch ook logisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |