Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
nee jij bent bezet, en ik heb geen tijd zin nog in een relatie. Paar keer te duidelijk geweest daarin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vandaar dat jij nu al een vriendin hebt
Verschil moet er zijn
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Mdrop het volgende:
Zie 'ONS' is even productief zijn:
[ afbeelding ]
Scheelt dat je iig niet met mij hoeft te levenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee jij bent bezet, en ik heb geen tijd zin nog in een relatie. Paar keer te duidelijk geweest daarin.
Maar iemand die zo narrowminded is als jij kan IK niet mee leven
Je vind je zelf niet lief ... Waar maak je dat uit opquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Fems het volgende:
Maar, te lief. Wanneer ben je te lief.
Ik vind iemand te lief die helemaal geen tegengas geeft. Die op alles wat ik zeg 'Ja en amen' zegt en die alles maar pikt wat ik doe. Ik vind iemand al snel te lief, maar dat komt omdat ik zelf niet zo heel lief ben
ik WIL niet eens met jou levenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Scheelt dat je iig niet met mij hoeft te leven
Weer een last van je schouder
Hmm. Ik heb het wel eens gehoord. En ik kan best lullig doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je vind je zelf niet lief ... Waar maak je dat uit op.
Ik mag iedereen, ik doe lief tegen iedereen die lief tegen mij doetquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
Assiej en Redbaron. Jullie mogen elkaar echt he?
Lullig is leuk op de juiste momenten, nja zolang je zelf natuurlijk niet het doel/onderwerp bentquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb het wel eens gehoord. En ik kan best lullig doen
Waarom typt u wat ik wou typen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
hmm dan snap ik niet waarom ik te lief zou zijn, kan in bepaalde dingen meegaan, zeker in het begin maar als ik mezelf kan zijn heb je aan mij een taaiequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Fems het volgende:
Maar, te lief. Wanneer ben je te lief.
Ik vind iemand te lief die helemaal geen tegengas geeft. Die op alles wat ik zeg 'Ja en amen' zegt en die alles maar pikt wat ik doe. Ik vind iemand al snel te lief, maar dat komt omdat ik zelf niet zo heel lief ben
donderstraal op met diequote:
Dat zijn de kenmerken van een vrouwquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb het wel eens gehoord. En ik kan best lullig doen
1 2 3 4 5 | Kemkers moet weg als coach van Kramer Eens 642 642 Oneens 6533 6533 Er zijn 7175 stemmen uitgebracht |
Maar, hoe ben je in een relatie?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm dan snap ik niet waarom ik te lief zou zijn, kan in bepaalde dingen meegaan, zeker in het begin maar als ik mezelf kan zijn heb je aan mij een taaie
jah tis zo'n schatjequote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Fems het volgende:
Wat kan mij het aan mijn mooie bolle kont roetsen of jij niet op iemand valt die net zo narrowminded denkt als wat ik doe?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
donderstraal op met dieals je t niet meent.
en degene die zoveel miept ben jij
Hahaha. Maar ik ben ook best onromantisch. ik zie die dingen eigenlijk niet. En ik maak een heleboel lullige opmerkingen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zijn de kenmerken van een vrouw![]()
![]()
Iedereen doet wel eens lullig, vrouwen kunnen bitches zijn soms
net zoals mannen
Ik vind je wel lief
weetniet, nog geen seri relatie gehad.quote:
Dat is dus zwaar kutquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar ik kan ook geowon onverwachts op onverwachtse momenten voor de deur staan:D
Haha doet mij denken aan de serie Mercy, ken je die?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha. Maar ik ben ook best onromantisch. ik zie die dingen eigenlijk niet. En ik maak een heleboel lullige opmerkingen..
Maar ik kan ook geowon onverwachts op onverwachtse momenten voor de deur staan:D
BASquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Fems het volgende:
Hahaha, ik zit hier echt te genieten, dankje assiej en bassiej!
Waarom? Toch juist lief?quote:
Volgens mij antwoord Fems niet zal ik dan maar zeggen wat ik ga eten ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Damn, batterij van motoralarmsysteem is leeg, 4 euro voor 'n ielie-ielie batterijtje, dingen waren eerder 1 euro ofzo.
vretzakquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
MARKO PAKT EEN BAK POPCORN ERBIJ![]()
Tot op zekere hoogte jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Waarom? Toch juist lief?
Haha, bij mijn vorige vriend was ik ook wel eens achterbaks trouwens. Hij woonde dichter in de stad. En dan was het koud en had ik geen zin om HE-LE-MAAL (5 minuutjes) naar mijn huis te fietsen. Dus belde ik daar aan om te slapen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Waarom? Toch juist lief?
Haha, bij mijn vorige vriend was ik ook wel eens achterbaks trouwens. Hij woonde dichter in de stad. En dan was het koud en had ik geen zin om HE-LE-MAAL (5 minuutjes) naar mijn huis te fietsen. Dus belde ik daar aan om te slapen
ik denk dat fems mij negeertquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgens mij antwoord Fems niet zal ik dan maar zeggen wat ik ga eten ?
(of ik lees er over heen)
Gehaktballl met aardappelen en sla
En u ?
Hahaha, als ik uit de stad kom ben ik meestal niet zoveel waard!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:09 schreef Assiej het volgende:
[..]kan hij zien als aangewandelde seks
Hij hoeft er niet eens om te smeken en je komt al
ach is toch schattig dat je bij hem aan beld enzo
Hmmm.. Naja voordeel is dan, hij ook niet als je hem net uit zijn slaap hebt gehaaldquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha, als ik uit de stad kom ben ik meestal niet zoveel waard!
Ik negeer je! Volgens mij heb ik geantwoord!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik denk dat fems mij negeert![]()
![]()
![]()
![]()
hehe. Gehaktbal is lekker! met ketchup + mayo, kook je zelf? ik maak aardappels met boontjes en vlees weet ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |