Mijn Lada en ik melden ons ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
Ik zag communisme dus ik meld me even.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef jakkop het volgende:
Is het mogelijk om een oude Mac standaard in target mode te hebben staan? Dus te gebruiken als hdd-rack zeg maar.
Niet zo oud als jouw Powerbookquote:
Is dat niet een béétje zonde van het stroomverbruik en de processorkracht van die dingen, om hem alleen als externe HD te gaan gebruiken?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef jakkop het volgende:
[..]
[..]
Niet zo oud als jouw PowerbookGaat om een Powermac G5.
Processorkracht, dat valt wel mee: 1.8 Ghz. Het is er 1 uit 2004, heb er niet heel veel meer aan. Verkopen gaat ook niet veel opleveren, aangezien 1 van de poten gedeeltelijk kapot is. Stroomverbruik had ik nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat niet een béétje zonde van het stroomverbruik en de processorkracht van die dingen, om hem alleen als externe HD te gaan gebruiken?
Tot mijn mac mini binnenkomt volgens de track en tracequote:
Een Mac Mini met alle benodigdheden is 100 euro goedkoper dan een iMac, valt best mee.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:54 schreef KaMo het volgende:
Ow, ik check de tracking net nog eens:
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 25 Feb 2010 (Voor wijzigingen vatbaar)
@ Twylight; Sja, arme middelbare scholier
Laptop hoef ik niet en een iMac is me te duur
Scherm heb ik nog, ik zie geen baat bij een duur apple schermquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef jakkop het volgende:
[..]
Een Mac Mini met alle benodigdheden is 100 euro goedkoper dan een iMac, valt best mee.
niks mis met een mac mini hoor. Stijlvol dingetje, maar persoonlijk zou ik hem alleen in een woonkamer gebruiken. Als ik überhaupt een woonkamer zou hebbenquote:
Hoezo krijg ik nu het gevoel dat ik een miskoop heb gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:06 schreef TN-FR het volgende:
[..]
niks mis met een mac mini hoor. Stijlvol dingetje, maar persoonlijk zou ik hem alleen in een woonkamer gebruiken. Als ik überhaupt een woonkamer zou hebben
Binnenbaan? Da's wel sneller...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:40 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben met een beetje pech straks werkeloos.
Maar als een incentive heb ik besloten dat er een iMac komt als ik een nieuwe baan heb.
Kemkers overweegt een carrière als tandarts. Hij helpt je gegarandeerd van je plak af...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Binnenbaan? Da's wel sneller...
Hoezo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |