abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 19:30:32 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78404696
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef PowerAdmin het volgende:

[..]

Net zoals een groot deel van de europese landen.
noem er is 1?

either way, voorlopig zijn we nog niet weg uit Afghanistan, ik zou die beer nog niet verkopen als ik meneer Ahmadi was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:36:43 #27
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78407719
Die Richard Holbrooke plengt krokodillentranen
De NAVO (Amerika dus) had het ver van tevoren zien aankomen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 20:45:12 #28
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_78408079
Voorpagina NRC, bah. Zulk soort terroristen moet je geen podium geven en al helemaal niet omdat ze bij het NRC zo trots zijn dat ze rechtstreeks contact hebben met zo'n achterlijk idioot.
pi_78408663
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 17:03 schreef waht het volgende:
Een stem op de PvdA is een stem voor de Taliban.
Ergo een stem op een safe-haven voor terroristen.
Ergo een stem op Al-Qa'ida, de basis.
De PvdA steunt Osama Bin Laden, net als alle andere partijen die willen vertrekken uit Uruzgan.
Onzin, alsof de wereld veiliger wordt door oorlogje te spelen in een of andere zandbak.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_78409737
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, alsof de wereld veiliger wordt door oorlogje te spelen in een of andere zandbak.
Zo is het, laat de Taliban in Nederland hun strijd voortzetten, dat scheelt weer een verhuizing van militairen naar de woestijn..

[ Bericht 8% gewijzigd door kawotski op 24-02-2010 21:30:16 ]
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_78410047
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:18 schreef kawotski het volgende:

[..]

Zo is het, laat de Taliban in Nederland hun strijd voortzetten, dat scheelt weer een verhuizing van militairen naar de woestijn..
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_78410107
Ik ben benieuwd wat ze gaan schreeuwen als Geert aan de macht mocht komen.
pi_78410317
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:25 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

ik heb ook maar ff zo'n gezichtje in mn post gezet.. meer op jouw niveau dan..
pi_78410409
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:31 schreef kawotski het volgende:

[..]

ik heb ook maar ff zo'n gezichtje in mn post gezet.. meer op jouw niveau dan..
Leg eerst maar eens uit hoe de wereld veiliger wordt door Afghanen te bombarderen?
pi_78410809
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Leg eerst maar eens uit hoe de wereld veiliger wordt door Afghanen te bombarderen?
waar zeg ik dat Afghanen bombarderen bijdraagt aan een betere of veiliger wereld? Wat ik wel zie is dat de Taliban zich concentreert in die regio, en hun vriendjes reizen vanuit de hele wereld daar naar toe. Als ze daar met z'n allen zitten dan is het een stuk makkelijker bestrijden dan dat ze over de hele wereld verspreid hun aanslagen gaan uitvoeren. Voorlopig is het m.i. daarom redelijk rustig in de rest van de wereld behalve Afghanistan.

Het zou wel ideaal zijn als we geen oorlogje hoeven te voeren daar maar ik denk dat die ideale wereld nog wel ver van ons is.
pi_78412384
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf ook dat jouw uitspraak aan alle kanten rammelt.

Er zijn oneindig veel scenario's waarin "oorlogje voeren" (onzinnige benaming) in "een of andere zandbak" (weinig respectvol) de wereld veiliger kan maken. In Uruzgan hebben wij sowieso geholpen om de internationale rechtsorde te bevorderen.

Maar het is mij inmiddels volstrekt duidelijk dat de minder bedeelde mens op deze wereld de ****** kan krijgen. Eigen volk eerst, aldus het volk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78419115
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef waht het volgende:

[..]

Je begrijpt zelf ook dat jouw uitspraak aan alle kanten rammelt.

Er zijn oneindig veel scenario's waarin "oorlogje voeren" (onzinnige benaming) in "een of andere zandbak" (weinig respectvol) de wereld veiliger kan maken. In Uruzgan hebben wij sowieso geholpen om de internationale rechtsorde te bevorderen.

Maar het is mij inmiddels volstrekt duidelijk dat de minder bedeelde mens op deze wereld de ****** kan krijgen. Eigen volk eerst, aldus het volk.
Ik ben helemaal niet dat de minderbedeelde mens de tering kan krijgen. Ik geloof heilig dat een betere verdeling van de welvaart een eerste stap is naar een veiligere wereld. Ik denk dat de meeste terroristen mensen zijn die in een uitzichtloze situatie zitten en zich daardoor ontzettend vastklampen aan hun geloof. Geef de mensen een betere toekomst en een groot deel zal helemaal geen behoefte hebben om zich in het westen te komen opblazen. Verder telt mee dat onze constante hypocriete bemoeienis met de Islamitische wereld in mijn belevenis het terrorisme eerder aanwakkert dan het tegengaat. Voor elke terrorist die wij doden staan er 10 nieuwe klaar. Dat zal natuurlijk mede het gevolg zijn van onze selectieve bemoeienis met de Islamitische wereld, in landen als Saudi Arabië, Egypte, Pakistan, etc grijpen we niet in. Stuk voor stuk dictaturen, maar het zijn wel dictators die we in onze zak hebben en dus schijnt het minder erg te zijn als een stel haatbaarden in Afghanistan.

De terroristen die 09/11 de twin towers in vlogen kwamen grotendeels uit Saudi Arabië, Volgens mij hebben ze hun zieke ideeën daar op gedaan en niet in Afghanistan. Daar hebben ze wat training gekregen, maar als je echt de bron aan wil pakken moet je volgens mij iets doen aan Saudi Arabië en niet aan een stel arme mensen die al 30 jaar lang bommen op hun hoofd krijgen zonder dat ze daar om gevraagd hebben. Net zoals die mensen niet gevraagd om al die gasten die nou grotendeels de Taliban vormen. Een deel daarvan zal een overblijfsel zijn van de tijd van de moedjahedien, toen die nog lekker gesponsord werden door de Amerikanen en er veel mensen met radicale ideeën werden gerekruteerd uit de rest van het Midden Oosten om te vechten tegen de Russen. Wat, misschien zijn die terroristen die de Twin Towers in vlogen wel getraind in oude CIA kampen uit de jaren 80 die leegstonden.

Ook vind ik het raar dat 80% of 90% van de wereldwijde wapenproductie in het westen plaatsvindt. Dat we die wapens aan iedereen verkopen zolang ze maar betalen en dat we vervolgens vreemd gaan kijken zodra die wapens tegen ons gebruikt worden

Ik geloof dus niet in de oorlog in Afghanistan. Ik denk dat er in Afghanistan sprake is van een burgeroorlog waarbij de verliezende partij de hulp van het westen heeft gekregen en nu dus als winnaar eruit gekomen is. Maar om een burgeroorlog te winnen heb je de steun van het volk nodig. Als de burgerbevolking dus de krijgsheren had gesteund die nu deels het bestuur vormen van Afghanistan vormen dan hadden die wel gewonnen zonder het westen.
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2010 @ 00:51:02 #38
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78420934
Hmmm waar heb ik dit eerder gezien?

pi_78421121
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef NorthernStar het volgende:

Je doelt nu op de uitspraken van de Taliban?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2010 @ 01:53:07 #40
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78421837
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 01:01 schreef paddy het volgende:

[..]

Je doelt nu op de uitspraken van de Taliban?
"Taliban blij met PvdA"

Het is van hezelfde wat Bush gebruikte om zijn war on terror te verkopen. Als je niet meedoet ben je voor de terroristen.

En zie je wel, de terroristen zeggen het nu zelf ook. Ze zijn blij met de PvdA. De PvdA is with the terrorists.

Waarom schrijft de Telegraaf niet "Taliban blij met Nederlanders"?

Een meerderheid van de bevolking wil al lang uit Afghanistan. Dat zouden ze nooit schrijven want ze willen alles behalve erkennen dat de bevolking deze oorlog niet wil.

Het is zo vreselijk Orweliaans allemaal.

Gates in antwoord op de Nederlandse terugtrekking en dergelijke

Gates Calls European Mood a Danger to Peace

Hij noemt de weigering om aan oorlogen en militaire acties mee te doen een bedreiging voor de vrede!

Echt, we leven in zeer interessante tijden.
pi_78422130
Nederland is een regeltjes land. Kan zich niet aanpassen aan omstandigheden (heb het nu absoluut niet over de militairen daar, maar de regerende mensen) en willen door iedereen lief gevonden worden.

Maar het was de wil van de meerderheid van de Nederlanders. Kijken wat dit voor gevolgen gaat krijgen.

Van mij hadden de Nederlanders voor de afwisseling wel eens mogen gaan nadenken voor ze zich weer ergens in gaan storten. Hoop alleen dat niet ieder land van de NAVO zich uit het land gaat terug trekken voordat de rust daar weergekeerd is. Laat een ander het dus maar weer opknappen waar wij mede aan begonnen zijn.(en de NAVO is niet Amerika, maar geloof zelfs dat Turkije een leidende functie heeft)

Hoe denkt het volk (dus niet die enkeling die voor of tegen is) eigenlijk over alles. (Dus de Afghanen over de nieuwe regering) Is daar wel eens naar gevraagd?

En nogmaals doel niet op de enkeling, want dan kende ik er ook één.

En dat de tekst "wie niet voor ons is, is tegen ons" net zo goed op de Taliban slaat had ik al wel verwacht.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 25-02-2010 02:59:37 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2010 @ 05:48:19 #42
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78423001
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:17 schreef paddy het volgende:

En dat de tekst "wie niet voor ons is, is tegen ons" net zo goed op de Taliban slaat had ik al wel verwacht.

Nou nee, ik maak de vergelijking tussen de Telegraaf en Bush. De Taliban kan me weinig schelen in deze.

Zelfs al zie je dat niet, je zult op zijn minst aanvoelen wat hiermee gezegd wordt; "Taliban blij met PvdA"

Misschien had ik een andere moeten nemen.

... then the terrorists have won

Zelfde soort chantage, propaganda, techniek, hoe je het wilt noemen.

Je kunt er ook van alles voorzetten, wat je maar wilt. Als we dit niet doen, dan hebben de terroristen gewonnen. Als we zus niet doen, als we zo niet doen.. dan hebben de terroristen gewonnen.

"Taliban blij met PvdA"

"Als we uit Afghanistan terugtrekken, dan hebben de terroristen gewonnen"

Het is van hetzelfde soort.

Ik zou de Telegraaf willen vragen, van wie laten we afhangen wat we doen? Van wat de Taliban zegt of van wat we zelf willen?

Meerderheid Nederlanders wil einde missie Uruzgan

Peiling: verleng militaire missie in Afghanistan niet

Steun voor Uruzgan-missie tanende

[ Bericht 2% gewijzigd door NorthernStar op 25-02-2010 05:54:15 ]
pi_78423010
Kut. Wat als Bush denkt dat wij terroristen steunen enzo?
  † In Memoriam † donderdag 25 februari 2010 @ 05:57:56 #44
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_78423014
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 05:53 schreef DrDentz het volgende:
Bush is zijn Haiti donaties aan het tellen maar Gates zegt het met zoveel woorden al.

We tonen ons zwak en geven "de vijand" daarmee morele steun.
pi_78423022
Wat heeft Bill Gates ermee te maken?
pi_78423403
Weg uit Afghanistan is sowieso goed. Wat die klotetaliban er ook van vindt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78425495
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 00:51 schreef NorthernStar het volgende:

En wij moeten warm of koud worden van Bush jr. De man die het presteerde om tijdens een verkiezingsdebat voor zijn eerste regeerperiode een vraag over wie hij het meest bewonderde te beantwoorden met Jezus. Om vervolgens bij de eerste tik die hij kreeg wild in het rond te gaan meppen ipv zoals jezus deed het andere wang toekeren
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 09:59:00 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78425537
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 05:53 schreef DrDentz het volgende:
Bush is niet meer zo de baas daar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78425783
Wat een TT weer
pi_78430403
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

lap tekst
Amen to that
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: