Waarom ga je dan toch meer bestellenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
6 mag je er max. per persoon.
Ik ga ook proberen wat meer te bestellen, ook al heb ik er maar één nodig.
Me too!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:03 schreef Felixa het volgende:
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Golden Circle!!!!!!!!!!!
Om aan mensen hier te verkopen die er misschien niet doorkomen!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom ga je dan toch meer bestellen
Voor de normale prijs?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
Om aan mensen hier te verkopen die er misschien niet doorkomen!
Moet ik hier nog iets pro-actiefs gaan doen?quote:Your order will be handled after we receive your payment. In the meantime the tickets remain reserved.
Nee, ze gaan het nu gewoon van je creditcard afschrijven.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moet ik hier nog iets pro-actiefs gaan doen?
Top: no worries there!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, ze gaan het nu gewoon van je creditcard afschrijven.
Het wordt alleen een probleem voor mensen die niet genoeg saldo hebben.
Dan worden de kaarten gecanceld.
Als mijn order daadwerkelijk door is (ik geloof het pas als het in mijn orderstatus staat en ik een mail heb ontvangen!) dan heb ik een Golden Circle over.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef happynjitram het volgende:
Pfff,wat een klotezooi ook. Had me van te voren aangemeld. Dus geef net mijn username en password op. Kies de goldencircle tickets en krijg dan na een paar minuten een foutmelding dat die gegevens niet goed zijn. Dus ik probeer het nogmaals alleen dan met een nieuwe aanmelding. Blijkt mijn e-mailadrs al in gebruik te zijn op hun site.. Weer de inloggegevens ingevuld en toen deed hij het wel.. Alleen de golden circle tickets uitverkocht..-_-
Toevallig iemand die er meer heeft besteld en er 3 of 4 kan missen?
Hmmm ok.. Wil heel graag met een vriend gaan..quote:Op donderdag 22 april 2010 09:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als mijn order daadwerkelijk door is (ik geloof het pas als het in mijn orderstatus staat en ik een mail heb ontvangen!) dan heb ik een Golden Circle over.
Ik had om mijn kansen te spreiden via drie computers elk twee kaarten besteld alleen gaf hij aan alle drie die orders hetzelfde ordernummer dus uiteindelijk had ik maar twee kaarten.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef thedeedster het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik kwam zelf niet door die site heen, maar mijn neef gelukkig wel.
Kwestie van dom doorblijven duwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Site is nu echt een drama: ik snap niet waarom ik er in een keer doorheen kwam. But glad I did.
Bij mij ook: status oranje.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef Felixa het volgende:
Jaa! Ze staan nu in mijn ticketstatus!
Ik zie wel dat ze e-tickets gaan versturen, da's dan wel weer jammer...
Nou, ik heb een keer gehad dat de tickets per post aanvankelijk niet aankwamen. Is ook niet relaxt. Nu wil ik alles via de mail.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:50 schreef Felixa het volgende:
Jaa! Ze staan nu in mijn ticketstatus!
Ik zie wel dat ze e-tickets gaan versturen, da's dan wel weer jammer...
Ik ken dit. Ik heb zelf een prikbord met tickets ergens in een achterafkamertje. Vol met kaartjes van concerten en EK-voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:59 schreef Felixa het volgende:
Ik vind het jammere van e-tickets gewoon dat het geen mooie tickets zijn.
Vooral bij dit soort speciale dingen vind ik het leuk om een "echt" kaartje te hebben.
Door zulke lui gaat dat hele internetverkoop zo langzaam. Gewoon een nekschot geven en die Keje Molenaar erbij.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.ticketforsale.nl/ticketDetail/?concert=Prince&concertId=3634
Zijn dit nu de kaartjes die vanochtend voor 80 euro per stuk weg gingen? Ze durven wel dan.
Alleen de Golden Tickets uitverkocht?quote:
Altijd leuk om een bron erbij te hebben. Aldus....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef Cheater_07 het volgende:
Waarschijnlijk een nieuw album in juni!!
Het is makkelijk te bereiken met de auto (ongeveer 20km van de snelweg Antwerpen-Brussel). Maar na het concert zal het natuurlijk wel heel druk zijn en zal het even duren voor je weg kunt rijden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:14 schreef matthijst het volgende:
Is Werchter nog een beetje goed te bereiken vanuit NL?
Wat is handigst? Hotel in Leuven zoeken en dan met de trein ofzo?
Of gewoon met de auto erheen jakkeren?
Je schrijft in je advertentie dat het om zitplaatsen gaat maar dat klopt niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:15 schreef NeedNoUserName het volgende:
[TK] Drie kaartjes voor Prince 10 juli 2010: Golden Circle
Nee, daar word ik ook niet koud of warm van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef bloodymary het volgende:
De support act wordt Jamie Lidell. Mmmm niet echt bijzonder.
De humor:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef bloodymary het volgende:
Maar ik baal zo van Jamie Lidell,Van de week nog wat livewerk van op de radio gehoord, echt afschuwelijk.
Hier ook nog ff mn complimentenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Mijn column naar aanleiding van Prince zijn verjaardag
http://frontpage.fok.nl/c(...)helden-1-prince.html
Kende je die niet?!? Schandequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier ook nog ff mn complimenten![]()
En wat een gaaf filmpje er bij ook, kende ik nog niet, ik zat me toch een partij te genieten net
Ik ben wat dat betreft echt een waardeloze fan jaquote:
Nice! En dat filmpje ook jaquote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
HULDE!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wat kut zeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:19 schreef Felixa het volgende:
Kan ik een van de posters hier nog blij maken met een Golden Circle ticket voor Werchter met korting? Heb er nog eentje over.
Heb werkelijk iedereen in mijn omgeving gevraagd maar veel mensen gaan net die dag op vakantie, ze vinden het wel leuk maar te ver rijden of ze vinden Prince vergane glorie.![]()
PM me maar bij interesse.
Alleen de Golden Circle tickets zijn uitverkocht op het moment. Ik denk ook niet dat het helemaal uitverkocht raakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat kut zeg.
Tis nog steeds helemaal niet uitverkocht geloof ik he?
Ik wil nog steeds gaan maar ik heb een boel onverwachte kosten en ik wil alleen gaan als ik vervoer naar huis heb , en niemand die ik ken wil ook gaan
Deze is van The Beautiful Experiencequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft echt een waardeloze fan ja![]()
Je krijgt ook leuke reacties he![]()
Ow ja, dankzij je username wil ik nu heel graag dat nr zien ergens, heb jij toevallig een leuk linkje?
Cool. Ik vind hem er altijd wel grappig uitzien met dergelijke petjes en mutsjes.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:Dit had ik ook nog nooit gezien, wat een optreden zeg, en op sneakers
![]()
Ja en zo leuk casual en tussen de mensenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:38 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Cool. Ik vind hem er altijd wel grappig uitzien met dergelijke petjes en mutsjes.
Oh dan moet ik ff zorgen dat Belgische vrienden die voor me kopenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef warpozio het volgende:
In het nieuwsblad (BE) staat vandaag een reklame dat de nieuwe Prince CD op 10 juli bij de krant zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |