abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_81484109
Ik bied hierbij drie kaarten voor het concert van Prince op 10 juli 2010 op Werchter Boutique te koop aan. Ik heb er zes besteld, maar drie mensen haken af ivm tussengekomen vakantieplannen: ik kan de kaartjes helaas niet meer cancellen.

Details van het concert vind je hier en hier
quote:
Hij zingt als een engel. Hij danst als een duivel. En hij verandert een groene wei in een hippe danstent. De beste live-performer van de moderne tijden komt - opnieuw - naar Werchter. Amper 3 concerten plant Prince deze zomer. Op 4 juli geeft hij present in Roskilde (DK), op 9 juli in Arras (FR). Op zaterdag 10 juli sluit hij zijn korte verblijf in Europa af met een concert in het Werchterse Festivalpark!

De monarchie worstelt met problemen. Zo niet Prince Roger Nelson (°1958). Zijn rijk is groot en hij houdt dat met de juiste meesterzetten ook zo. Prince is schaars. Het is bijvoorbeeld alweer bijna 10 jaar geleden dat hij nog in ons land is geweest. En het weinige wat hij doet, valt bovendien op. De jongste tijd speelde hij vooral verrassingsconcerten. In het prachtige Grand Palais in Parijs maar ook gewoon bij hem thuis of in zijn favoriete supermarkt in Minneapolis. Er is natuurlijk die grote uitzondering uit 2007: de indrukwekkende concertreeks in de O2 Arena in Londen. Drie weken lang speelt hij avond na avond voor 20.000 toeschouwers. Het totaal: 440.000 of alle inwoners van Antwerpen. Zelfs die grote operatie was een voorbeeld van schaarste. Het startte met 7 avonden die op amper 20 minuten waren uitverkocht. Het megaproject toonde de nieuwe Prince: de hoogbegaafde, relaxte bandleider die dolt met zijn groep en zijn publiek. Tijdens de jaren 80 zat His Royal Badness een groot deel van de tijd in zijn eentje visionaire dansmuziek te maken in de studio. Prince bracht funk, jazz, pop en soul samen tot grooves die rocken. Tijdens de jaren 90 was het grootste muzikale genie van zijn generatie vooral boos op zijn platenfirma. Vandaag wil Prince (zich) amuseren. Hij geeft vrije baan aan de briljante entertainer in hem. Hij praat als een pooier. Hij zingt als een engel. Hij danst als een duivel. En hij beschikt na 3 decennia over genoeg wapens om een hele wei in extase te brengen. Prince speelt elk instrument beter dan zijn straffe begeleiders (zegt Pharell Williams) en krijgt zijn bekendste nummers niet op 5 handen geteld.

Doe zelf de test. Iedereen die Prince live heeft gezien, zal dat concert bij zijn/haar Top 3 Aller Tijden rekenen. Het gevolg: ook het publiek zal fantastisch zijn.
Het betreft hier Golden Circle kaartjes; je staat dus dicht bij het podium. Kaartjes waren 127,50 per stuk (incl. reserveringskosten): zie de hierbovenstaande links. Beetje duur, maar eenieder die Prince live heeft gezien zal beamen dat het het geld waard is

Het zijn etickets, dus eea is ook via mail af te handelen. Anders zijn de kaartjes af te halen in Breda.

[ Bericht 0% gewijzigd door NeedNoUserName op 17-05-2010 11:39:29 ]
pi_81526642
pi_81626222
Ook per stuk? Heb er waarschijnlijk 1 nodig.
pi_81636859
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef devl1nsect het volgende:
Ook per stuk? Heb er waarschijnlijk 1 nodig.
Ja hoor; no problem!
pi_81705613
pi_81754792
Niemand zin om naar het concert van het muzikale genie van de laatste vijftig jaar te gaan?
pi_81886313
Hoi hoi

Waar in de Golden Circle? Weet je dat ook? Ik hoor verhalen dat je ook goed alleen tegen zijn rug aan zit te kijken.

Ik heb wel interesse in ieder geval, voor twee, mits goede zitplaatsen
You need more then a parfume to smell nice
pi_81893322
Ben nog niet achter de Golden Circle. Lijkt mij dichtbij en zou balen zijn als je tegen zijn rug aankijkt.

Zitplaatsen zijn er niet. Tenzij je invalide bent.
pi_81915397
Ik koop twee kaarten en kom ze ophalen in Breda!

Laat maar weten of het serieus is.

Gr
yes i can
pi_81922113
Ok, even in volgorde van binnenkomst

@ Shamsin: het zijn staanplaatsen in het voorste vak, waar je alleen in kunt met de GC-tickets. In eerste instantie dacht ik ook dat het zitplaatsen waren, maar dat is (helaas) niet het geval

@ Purplefreak: het is uiteraard serieus. Ik wacht even op de reactie van Shamsin, als je het niet erg vindt. Die was nl. net wat eerder. Als ik binnen 24u geen reactie heb van Shamsin, kun jij ze overnemen
pi_81969948
Hi hoi!

Voor mij is van belang ongeveer waar. Ik ben zelf nml 1.60 dus als ik achter een aantal grote mensen sta dan heeft het geen zin voor mij. Maar ik weet dus niet of deze tickets je ook recht geven op een bepaalde plek in de GC of is een kaartje voor de GC breed en mag je dan overal in de GC gaan staan?
pi_81976662
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Shamsin het volgende:
Hi hoi!

Voor mij is van belang ongeveer waar. Ik ben zelf nml 1.60 dus als ik achter een aantal grote mensen sta dan heeft het geen zin voor mij. Maar ik weet dus niet of deze tickets je ook recht geven op een bepaalde plek in de GC of is een kaartje voor de GC breed en mag je dan overal in de GC gaan staan?
Je mag overal in de GC gaan staan, dus als je er als eerste bent mag je je staplek uitkiezen (dat wordt althans onze tactiek). Of natuurlijk laat binnenkomen en mensen lief aankijken....maar die tactiek is bij mij nooit gelukt
pi_82138320
Ik kan nergens online terug vinden dat het daar staan plaatsen zijn. Maar op zich geeft dat niet, ik zie juist alleen dat het buiten de Gouden Circle vrije plaatsen zijn en daarbinnen zouden het vaste plaatsen zijn. Dat moet op je kaartje staan.

Wat klopt nu? Waar haal jij de info vandaan dan dat het binnen de Golden Circle zelf kiezen is??
pi_82138351
Ik ben wel een zeur he, sorry, maar ben wel benauwd dat ik niets zie en het is niet zo dat mijn man de hele avond met mij op zijn schouders wil zitten Vandaar
pi_82144278
Ik vond het terug op de wedsite van livenation en het Prince topic: Prince #3: The greatest musician and the greatest showman

Ik zal vandaag of morgen even goed kijken wat nu exact de deal is, want ik had nl. zelf ook eerst het idee dat het vaste plaatsen waren. Maar op mijn reservering staat bij Rij/Plaats 'niet van toepassing' en ook op de etickets staan geen rij- en zitplaatsnummers...
pi_82258584
Ik hoor het graag!!
pi_82271265
Heb je ze nog??
Ik heb nog steeds interesse nml, erg veel
Ik zag ergens online dat er nog geen duidelijkheid is over stoelen en rijen etc
pi_82320085
Hoi, heb je ze nog? Ik heb je gemaild gisteren, ik wil ze graag kopen
pi_82846860
Omhoog: geen reactie meer ontvangen van Shamsin.
pi_83289513
Nog maar een keertje omhoog: ik heb inmiddels nog maar twee kaartjes over
pi_83293022
Ik bied 120 voor 2.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_83394123
Kan dicht: verkocht via MP voor vraagprijs
pi_83396131
Slotje!