jij ziet ook overal de positieve punten hequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
nou... volgens mij zou het weer gaan sneeuwen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi! eh, ik wil alleen wel graag wat lenteweer er ook bij. Kan dat?![]()
Ik heb een mafkees gebaard![]()
Gister zoon geknipt en dat is best moeilijk, die hoogblonde steile haren. Dus ik keek net even of het wel recht was. maakt ie een beweging met twee handen op z'n hoofd of ie een pruik rechtzet en zegt daarbij: zo beter?
![]()
![]()
Nog geen 6 jaar, en nu al bedorven.
Ik werd vanochtend wakker van de deurbelquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Ik werd vanochtend wakker door met zingende vogeltjes buiten...
Ik van een smekkende zoon (honger!) en een zingende dochter (5.30uur: te vroeg!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker van de deurbel
ik alleen te vroegquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef Estrys het volgende:
Ik werd vanochtend wakkermet een wijsje in mijn hoofd
Ach, zolang je kunt FOK!kenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef Chell het volgende:
Ik zit me te vervelen op m'n werk. Mijn VPN is er uit geknald en nu kan ik niks meer doen
Zie je het voor jequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor soms vogeltjes al in de bomen! Zo heerlijk!
Heb je geen haakwerkje bij je Chell?
En ik ga zo even buiten een frisse neus halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef moussy het volgende:
Ik werd om 6:45 wakker van de wekker, wat een kut geluid is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |