Idd, dit is wel zo ongeveer het standaard plaatje voor een starter @ een big4 kantoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
vind het anders prima klinken voor een 21 jarige met de opleiding vergoed etc.
Is nog mooi omhjoog gegaanquote:Op zondag 16 mei 2010 13:16 schreef mark_dabomb het volgende:
01: Bedrijfstak: Evenementen
02: Functie: Projectmedewerker
03: Opleiding: HBO CE
04: Leeftijd: 25
05: Aantal uren per week: 36
06: Aantal vakantiedagen: 22
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 2850 euro
09: Netto maand salaris: ca. 2000
10: Overuren betaald:tijd voor tijd
11: Werkervaring: 0.0, eerste baan na afstuderen op HBO
12: Goodies: 50 euro vergoeding telefoonkosten
Je begon dacht ik nog wel wat lager... Staat me iets van bij. Anders ben ik per abuisquote:
Nee joh, VEEEEEL te weinig. Je weet toch dat iedereen hier op Fok! 5000 netto verdiend?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
vind het anders prima klinken voor een 21 jarige met de opleiding vergoed etc.
Vandaar dat veel gasten van 'n Big4 vrij snel elders geld gaan scheppen en de domste jongetjes overblijven.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Idd, dit is wel zo ongeveer het standaard plaatje voor een starter @ een big4 kantoor.
En waarom zou het niet kunnen?quote:
Tuurlijk.quote:
Kansen te over. Ze gaan helaas nergens over.quote:Zeer mooie deal voor een eerste baan.
En 46 vrije dagen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Renesite het volgende:
Ik zou met mijn 19 jaar ook prima ene ploegLEIDER(!!!?!?!???? FFS) willen zijn met een auto vd zaak! WIE NIET?
Vooral wanneer het mijn eerste baan is met 2100 netto
Nah, moet ik wel zeggen dat ik dit zag, bij het UWV: http://www.uwv.nl/overuwv(...)eidsdeskundigen.aspxquote:
Ze vragen om een afgeronde HBO-opleiding toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, moet ik wel zeggen dat ik dit zag, bij het UWV: http://www.uwv.nl/overuwv(...)eidsdeskundigen.aspx
Dat zou ik kunnen doen - vooral het minimum salaris tov. 'HBO studie gedaan hebben'....
Klopt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze vragen om een afgeronde HBO-opleiding toch?
Het lijkt me ook niet echt een hele uitdagende baan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Al zie ik nu het addertje: geregistreerd arbeidsdeskundige zijn. Jammer nou weer.
Mwaaaah, smaken verschillenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet echt een hele uitdagende baan eerlijk gezegd.
Precies. Een overstap heeft mij 40% opslag opgeleverd. Heb weliswaar wat geluk gehad, maar bij de Big4 word je letterlijk uitgeknepen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat veel gasten van 'n Big4 vrij snel elders geld gaan scheppen en de domste jongetjes overblijven.
het zou natuurlijk kunnen als papa een groot bouwbedrijf heeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:15 schreef Dromer het volgende:
Ik heb er ook moeite mee het serieus te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |