abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:38:54 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_78749217
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar heb je dan weer een model voor...
En ik hoop echt dat je je eens in gaat lezen in wat basis statica/dynamica... want wat je hier schrijft is onzin.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:39:59 #242
52357 Lambiekje
pi_78749286
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Niemand weet wat er zich precies in die torens heeft afgespeeld, ook jij niet.
Wat dat betreft geloof ik liever iemand die zijn mening wetenschappelijk kan onderbouwen in plaats van iemand die zijn voornamelijk op Youtube gebaseerde onkunde tentoon spreidt.
Maar wat nu als wetenschap berust op belangenverstrengeling en wij van WC-eend...?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:46:58 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78749662
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:55:04 #244
52357 Lambiekje
pi_78750100
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat?
volgens mij zit er nog steeds een staalbalk in je oog.
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:13:43 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78750927
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

volgens mij zit er nog steeds een staalbalk in je oog.
Nee hoor. Dat valt reuze mee. Of heb je soms ook argumenten?
Onikaan ni ov dovah
pi_78762809
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Lambiekje het volgende:

Maar wat nu als wetenschap berust op belangenverstrengeling en wij van WC-eend...?!
Dan maakt het dus niet uit, want dan liegt iedereen.
Ook de mensen die zogenaamd vraagtekens zetten bij 911, die maken soms deel uit van de wetenschap (zoals die architects en engineers for truth), maar die zijn dan ook bevlekt.
Dan zou je dus niemand kunnen vertrouwen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78762909
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:12 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ Jamaar ATuin-hek. Als je niet precies weet wat er zich binnenin de torens afspeelde, kan je ook geen exacte berekeningen maken. Hij geeft het gebruik van explosieven in ieder geval geen enkele kans. Van top tot teen moest de stalen constructie in de gebouwen verzwakt zijn. Zodat het in tien seconden in mekaar kon zakken. Maar door wat? De vliegtuigen crashten bovenin. De verzwakking begin bovenin. Toch stortten die gebouwen zonder probleem zo goed als recht naar beneden in. En dan nog het mysterie van de ineenstortende WTC7..
Omdat jij iets niet logisch vindt, betekent het niet dat het niet waar is. Ik bedoel, uit niets blijkt dat jij een studie bouwkunde hebt gedaan dus kan ik me voorstellen dat je dit allemaal maar wat onwerkelijk vindt klinken, maar een gebouw met die massa zal wel op die manier instorten, omdat dat allemaal na te rekenen en dus in een model na te bootsen is.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:54:41 #248
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_78765539
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Bij gebrek aan verbeeldingskracht om me voor te kunnen stellen wat je met zwaktebod bedoeld zal ik je reactie maar als NEE als antwoord op mijn vraag opvatten.
Flink zo. Nu de rest van het stukje nog.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:58:44 #249
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78765692
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij hebt gestudeerd, dus je bent daarom superieur aan de meningen van anderen. Er zijn zoveel aanwijzingen dat de gebeurtenissen op 9/11 de Amerikanen/Bush beter uitkwam, dan Sadam/OBL/Al Qaeda samen. Er zijn meer aanwijzingen die 'inside job' schreeuwen dan jij met een uit je duiim gezogen berekening (jouw idee, jouw mening, één mening) probeert aantetonen dat 'controlled demolition' absoluut uitgesloten zou zijn voor torens 1, 2 en 7. Ook jij kan helemaal niks maar dan ook niks concreet bewijzen. Ook jij weet absoluut niet wat er precies binnenin de torens is gebeurd wat leidde tot de rechte ineenstortingen. Je onderzoekt enkelt het fabeltje+berekeningen gefabriceerd door de Amerikaanse regering dat zichzelf onderzocht. Dan maakt het me niet uit hoeveel materiaal/natuurlundige kennis je hebt. Ook jij hebt jouw mening al klaar en hangt een kant van het verhaal aan.

Oja en check mn tweede quote onderaan in mijn signature. Buiten wetenschap en cijfertjes mierenneuken bestaat ook zoiets als gezond verstand. Na zoveel gelieg en gedraai en 'toevalligheden' blijf je de lul van je meerderen zuigen. En met je zg wetenschappelijke ahctergrond vasthouden aan het officiele 9/11 verhaal. Alsof dat de enige absolute onbetwistbare waarheid kon zijn. Dat getuigd van domheid en verraad. Tenzij ze je betalen om op grote publieklijke fora de meningen te buigen in het voordeel van de 9/11 Commission Report. Meer kan ik van jouw persoon niet maken.

Met je "wie ben jij om een mening te geven over technische zaken". Je gaat hard op je arrogante bek nu steeds duidelijker wordt dat 9/11 een opzet van binnenuit was. kwam je met al je berekeningen had je het nog fout en waren er gewoon explosieven in het spel. Jij zou je dan levenslang buiten de wetenschap moeten houden. Want mensen als jij zijn waardeloos. Of enkelt goed genoeg voor de wetenschappelijke "superieure" schijn.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:10:33 #250
52357 Lambiekje
pi_78766139
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan maakt het dus niet uit, want dan liegt iedereen.
Ook de mensen die zogenaamd vraagtekens zetten bij 911, die maken soms deel uit van de wetenschap (zoals die architects en engineers for truth), maar die zijn dan ook bevlekt.
Dan zou je dus niemand kunnen vertrouwen.
Inmiddels is de wereld zo verziekt. alleen een ding is wel overduidelijk de overheids is de grootste bedrieger.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:11:10 #251
52357 Lambiekje
pi_78766165
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:38 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Omdat jij iets niet logisch vindt, betekent het niet dat het niet waar is. Ik bedoel, uit niets blijkt dat jij een studie bouwkunde hebt gedaan dus kan ik me voorstellen dat je dit allemaal maar wat onwerkelijk vindt klinken, maar een gebouw met die massa zal wel op die manier instorten, omdat dat allemaal na te rekenen en dus in een model na te bootsen is.
tja dat konden de nepwetenschappers van NIST dus niet.
pi_78766180
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

tja dat konden de nepwetenschappers van NIST dus niet.
En jij, zonder enige gedegen bouwkundige kennis, kan dat wel even bepalen natuurlijk!
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78766941
Tssss die hele discussie is precies zover als een jaar geleden. Het gros van de 'believers' had in die tijd een didactische cursus constructieleer kunnen doen i.p.v constant terug te koppelen op 'gezond verstand', wazige youtubefilmpjes en 'dat is mijn mening'.

En nog iets: constructies (en staal in het bijzonder) zijn erop berekend een bepaalde tijd te staan tijdens brand. Dat betekend dus niet dat het onmogelijk is dat ze instorten.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 11:51:01 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_78767820
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En jij, zonder enige gedegen bouwkundige kennis, kan dat wel even bepalen natuurlijk!
Waarom zou je je ook af laten remmen door kennis en scholing
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 6 maart 2010 @ 03:26:00 #255
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_78805040
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou je je ook af laten remmen door kennis en scholing
dat hebben deze mensen niet gedaan...
http://www.ae911truth.org/
wat vind je van hun professionele kijk op de zaak?

heb jij gegronde redenen om controlled demolision uit te sluiten?
Huig
  zaterdag 6 maart 2010 @ 03:41:51 #256
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_78805128
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:29 schreef krapula het volgende:

En nog iets: constructies (en staal in het bijzonder) zijn erop berekend een bepaalde tijd te staan tijdens brand. Dat betekend dus niet dat het onmogelijk is dat ze instorten.
even waar als:

constructies (en staal in het bijzonder) zijn erop berekend een bepaalde tijd te staan tijdens brand. Dat betekend dus niet dat het onmogelijk is dat Alexander Pechtold eigenlijk een chinese android is.
Huig
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:00:01 #257
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_78807157
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 03:41 schreef Orwell het volgende:

[..]

even waar als:

constructies (en staal in het bijzonder) zijn erop berekend een bepaalde tijd te staan tijdens brand. Dat betekend dus niet dat het onmogelijk is dat Alexander Pechtold eigenlijk een chinese android is.
Staal is helemaal niet zo goed bestand tegen hitte. De sterkte van staal neemt rap af na mate de temperatuur van het staal stijgt. Je dient het daarom te beschermen met hitte-afwerend materiaal. Laat die bescherming er nu voor een groot deel zijn afgeslagen door de vliegtuiginslagen... Daarnaast is zo'n beschermende laag ook niet heilig. De brandvertragende spray die gebruikt is bij de twin towers zou de structuur zo'n 2 a 3 uur intact kunnen houden voordat het instabiel zou kunnen geraken. Als er voldoende brandbare materie aanwezig zou zijn zou een brand dus ook fataal kunnen zijn. Dat is ook het oordeel van een studie van de universiteit van Edinburgh, die vonden dat zelfs als de schade van de vliegtuiginslagen minimaal zou zijn geweest de torens het alsnog zouden begeven door de branden:
http://www.era.lib.ed.ac.uk/bitstream/1842/1216/1/WTCpaper.pdf

Je analogie met Pechtold is dus onzinnig.
pi_78807833
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 03:41 schreef Orwell het volgende:

[..]

even waar als:

wat ik ermee bedoel is al in de post boven me door terecht uitgelegd. Een staalconstructie mag niet bezwijken binnen een vastgestelde tijd. Daarna vervormen de meeste constructies, waarna ze in sommige gevallen in elkaar storten.
pi_79182455
De verdedigers van het officiele 9/11 verhaal maken zich gaandeweg steeds belachelijker. Laten we de feiten weer eens op een rijtje zetten voor deze doorgedraaide fanaten.

John Kerry geeft in deze video toe dat WTC7 naar beneden is gebracht (ieder persoon die daar iets anders in ziet is duidelijk gestoord):

Wat dacht u van de nep-Bin Laden video die is vrijgegeven?

[ afbeelding ]

In die video gaf "Bin Laden" zogenaamd toe dat hij de aanslagen van 9/11 gepland had

We zijn echter nog niet klaar.

Dick Cheney gaf stand down bij aanval Pentagon:

(cnn link die bericht over Cheney die het bevel nam:

http://edition.cnn.com/2002/ALLPOLITICS/09/11/ar911.king.cheney/
)

Bush heeft gelogen over het moment waarop hij de inslag van het vliegtuig zag:

BBC reportage waarin te vroeg bericht wordt over het ineenstorten van WTC 7. BBC ontkende aanvankelijk het bestaan van deze video en claimde dat ze de beelden kwijtgeraakt waren. Toen de video's overal op internet opdoken hadden ze het op miraculeuze wijze toch gevonden. Dit is misschien geen direct bewijs, het is echter wel zeer verdacht.

Nederlandse explosieven expert geeft aan dat hij geen twijfel heeft dat WTC 7 controled demolition is:

En dan is er nog het verhaal van de put-opties voor 9/11 en dat deze aan personen binnen de CIA gelinkt werden. Het werd op Zembla uitgezonden maar ik kan even de video niet vinden.
pi_79184077
En ja hoor. Ik heb de video gevonden:

Zembla over voorkennis 9/11. Zeer ZEER interessant.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')