quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kut SWJ! had ik net in de ander een tvp geplaatst..
mag wel in de OP erbijquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Post hier Sven Kramer grappen
Daar kan ik dan echt niet om lachenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]Deze is echt gruwelijk!
Ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
Daar kan ik dan echt niet om lachen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stamp het complete vorige deel in de OP.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef Radioheader het volgende:
[ afbeelding ]Deze is echt gruwelijk!
quote:
Over 40 jaar ofzo. Als-ie in "I love the 00's" zit, vast wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop dat Sven dit topic vindt en nog een klein beetje kan lachen weer...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
alsof Vader Abraham nog niet genoeg in het nieuws isquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het filmpje waar ze naar linken
Bekijk deze YouTube-video
10's he.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over 40 jaar ofzo. Als-ie in "I love the 00's" zit, vast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:32 schreef De_Vink het volgende:
ik las ook al ergens een twitter van iemand met de tekst: "Sven zit vanavond met z'n zak in As"Kolere. Heeft dat linker wijf anorexia? Wat een gratenpakhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Kolere. Dat rechter wijf lijkt wel een kerel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere. Heeft dat linker wijf anorexia? Wat een gratenpakhuis.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kolere. Dat rechter wijf lijkt wel een kerel!
Sure, jij mocht willen dat je zo'n lekker wijf mocht batsen. Misschien past dit dan beter bij je behoefte;quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Sure, jij mocht willen dat je zo'n lekker wijf mocht batsen. Misschien past dit dan beter bij je behoefte;LOL EPIC ROOD KRUISJE FAIL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 11:48:05 ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Sure, jij mocht willen dat je zo'n lekker wijf mocht batsen. Misschien past dit dan beter bij je behoefte;Ja? Welk plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Epic noob fail. Hoe moeilijk kan het copy/pasten zijn als je ziet dat hotlinking blijkbaar niet kan.quote:
Wees blij.quote:
Je faalt zelf met het posten van een plaatje en dan is een ander een n00b? Pot -> ketel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Epic noob fail. Hoe moeilijk kan het copy/pasten zijn als je ziet dat hotlinking blijkbaar niet kan.
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/uuh40yxbsbemp32ogn.jpg
quote:
Dat zie je ook al van tevoren of nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je faalt zelf met het posten van een plaatje en dan is een ander een n00b? Pot -> ketel.
STFU nerd learn 2 post monkeyboy, je bent gewoon geroflpwned in je kontjequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Epic noob fail. Hoe moeilijk kan het copy/pasten zijn als je ziet dat hotlinking blijkbaar niet kan.
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/uuh40yxbsbemp32ogn.jpg
Ja joh, het ligt aan anderen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dat zie je ook al van tevoren of nietExcuse me dat ik de gemiddelde fokker iets hoger had ingeschat.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef ajf het volgende:
Kemkers wordt nu tandarts; hij helpt je gegarandeerd van je plak af.
Welke nog meer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net in een ander topic dat mijn DomDom fuck bij RTLZ was. Even checken in de herhaling of dat klopt
http://www.rtl.nl/(/actue(...)der_kemkers_10km.xmlquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)nieuws.avi_plain.xml
Hier zitten er 3 in maar de mijne niet (helemaal aan het einde). Dus ik weet niet of die er later nog ingestopt is maar ik vermoed van niet
Jammer dat tomtom in het spiegelbeeld niet veranderd isquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
Even deze reposten want ze staan blijkbaar niet in de OP?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeikerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jammer dat tomtom in het spiegelbeeld niet veranderd is
WOW. Best vetquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:22 schreef koffiekoekje het volgende:
Sven door Jelmer
3fm, link staat bij fragmenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |