abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78382373

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
e97073: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
SolidasRock: De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet.
Cue_: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg.

De schandpaal: (Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)
  • Flodder450
  • Nick-Gizmo

In memoriam:
    SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
    AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
    larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
    Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

DE OP IS HIER TE VINDEN
    De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.

• pi_78382378
    Bam
    pi_78382424
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 09:25 schreef Reintji het volgende:
    Bam
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_78382456
    SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_78382480
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 09:28 schreef Kn0x het volgende:
    stel je niet aan man
    pi_78382501
    Top TT
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_78382523
    TT
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78382540
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 09:28 schreef Kn0x het volgende:
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_78382745
    Hoi
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      woensdag 24 februari 2010 @ 09:54:43 #10
    270524 Flodder450
    99% slechtheid, 1% plankton
    pi_78383003
    hij is door het ijs gezakt
      woensdag 24 februari 2010 @ 10:03:26 #11
    187674 Sigmund666
    Do not feed the Residents
    pi_78383224
    Hij trekt dit baantje niet meer
    U heeft de issues, ik heb de tissues.
    Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
    pi_78383331
    Hoe het ook zij, Kemkers bevindt zich op glad ijs
    pi_78383366
    agh, we vergeten misschien nu eindelijk de wissel van Dick Advocaat van een paar jaartjes terug
    pi_78383401
    Jongens jongens (ja ik ga hem echt weer maken), deze grappen zijn veel te kort door de bocht.,
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      woensdag 24 februari 2010 @ 10:13:31 #15
    187674 Sigmund666
    pi_78383497
    En binnenkort wordt het woord 'kenker' vervangen door 'kemker man! Die gast scheurt echt hard!"\

pi_78383648
    Ach, het ook nog erger gekund, Kemker had ook kunnen roepen dat Sven om moest draaien...
    pi_78383952
    Zouden Kemkers en Sven gisteren voor de race nog een filmpje gepakt hebben?

http://www.imdb.com/title/tt0264472/
    pi_78383963
    pi_78384037
    Zucht, we zijn nu alleen maar aan het kopiëren uit het ONZ threadje
    pi_78384338
    ONZ? Nee hoor. Twitter

Verwachte reacties;
    pi_78384636
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78384728
    TT der bazen!
    Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
    Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
    pi_78384765

Ian McShane als Blackbeard in Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

woensdag 24 februari 2010 @ 11:04:51 #24
    187674 Sigmund666
    pi_78384895
    Pirates of the Carribean IV
    Of: Hoe je een formule tot het been moet uitmelken.
    pi_78384942
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:04 schreef Sigmund666 het volgende:
    Pirates of the Carribean IV
    Of: Hoe je een formule tot het been moet uitmelken.
    Zegt iemand die een harde piemel krijgt van james bond horloges.
    pi_78384974
    pi_78385077
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef Poit het volgende:

[..]

I lol'd
      woensdag 24 februari 2010 @ 11:11:37 #28
    187674 Sigmund666
    pi_78385124
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:06 schreef Poit het volgende:

[..]

Slechte grap.
    Maar kom op: De Pirate-trilogie werd met het deel slechter. De eerste was leuk, de 2 was minder, de 3e viel zwaar tegen,
    pi_78385295
    Juh, maar voor deel 4 zijn die kut-elf en dat gratenpakhuis gedropkicked, Barbossa heeft een grotere rol, Penelope Cruz doet een potje mee en IAN MCFUCKINGSHANE ALS BLACKBEARD!!!!

This thing has epic written all over it.
    pi_78385350

pi_78385844
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 09:31 schreef Rossdale het volgende:
    Top TT
    IDD, helemaal mee eens
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
    pi_78387003
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:11 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Slechte grap.
    Maar kom op: De Pirate-trilogie werd met het deel slechter. De eerste was leuk, de 2 was minder, de 3e viel zwaar tegen,
    Pirates 2 was al episch kut. Het laatste half uur was ik zo gruwelijk klaar met de absurde waanzin dat ik gewoon me niet meer kon concentreren. Wat een gedrocht
      woensdag 24 februari 2010 @ 12:00:49 #33
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78387056
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Pirates 2 was al episch kut. Het laatste half uur was ik zo gruwelijk klaar met de absurde waanzin dat ik gewoon me niet meer kon concentreren. Wat een gedrocht
    Dat dus
      woensdag 24 februari 2010 @ 12:16:09 #34
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_78387652
    Ik werkte te snel vandaag :p ik ben dus nu al thuis ipv van half 4
    It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
    [i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
    Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
    Just broke my personal record for most consecutive days lived.
    pi_78387786
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Misschien een betere versie van Pirates 2?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78387808
    leuk op de radio Wennemars horen

"nee toch, nee toch, nee toch, nee toch, nee toch"

bijna het zo erg als

"Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, Dennis Bergkamp, DENNIS BERGKAMP"
    pi_78388312
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien een betere versie van Pirates 2?
    Ben nooit verder dan het eerste kwartier gekomen
    pi_78388516
    kan dat schaatsgelul nu weer ophouden en kunnen we het weer gewoon hebben over bier en tieten?

-> combi
    pi_78389254
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 12:40 schreef Misan het volgende:
    kan dat schaatsgelul nu weer ophouden en kunnen we het weer gewoon hebben over bier en tieten?

-> combi

duurt lang
    pi_78389546
    pauze weer voorbij
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      woensdag 24 februari 2010 @ 13:16:41 #41
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78389696
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
    pauze weer voorbij
    Inderdaad

Vanavond wel pokeren op het werk. Kijken of ik weer al mijn collega's kan inmaken, net zoals de vorige keer
    pi_78389768
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Inderdaad

Vanavond wel pokeren op het werk. Kijken of ik weer al mijn collega's kan inmaken, net zoals de vorige keer
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78390482
    raah, moet een opdracht inleveren en de analyse beperken tot 1 lullige pagina. Kan verdomme zo 3-4 pagina's volschrijven
      woensdag 24 februari 2010 @ 13:47:37 #44
    187674 Sigmund666
    pi_78390958
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
    raah, moet een opdracht inleveren en de analyse beperken tot 1 lullige pagina. Kan verdomme zo 3-4 pagina's volschrijven
    Doe dat dan
    (docenten nemen namelijk vaak niet eens de moeite, waardoor ze je voldoende of een goed cijfer geven)
    pi_78391303
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Doe dat dan
    (docenten nemen namelijk vaak niet eens de moeite, waardoor ze je voldoende of een goed cijfer geven)
    Jahoor
    Morthill! Neem van mij aan, gebruik Arial, lettergrootte 6
      woensdag 24 februari 2010 @ 14:00:21 #46
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78391504
    Comic Sans MS 12, dan heb je zeker 6 kantjes en een gefrustreerde leraar
    pi_78391733
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
    Comic Sans MS 12, dan heb je zeker 6 kantjes en een gefrustreerde leraar
    Pssst, het moest er maar 1 zijn!!
      woensdag 24 februari 2010 @ 14:44:33 #48
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78393254
    Topic deaud?
    pi_78393420
    drukke dag, vandaar
    pi_78393443
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Rossdale het volgende:
    Topic deaud?
    wil je wat leuks kwijt
      woensdag 24 februari 2010 @ 14:51:07 #51
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78393488
    Ik verveel me Ik heb wel wat werk te doen, maar dat is echt een kutklus. Ben hem behoorlijk aan het uitstellen

Dusja, dan maar spam-mailtjes sturen
    pi_78393568
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 14:51 schreef Rossdale het volgende:
    Ik verveel me Ik heb wel wat werk te doen, maar dat is echt een kutklus. Ben hem behoorlijk aan het uitstellen

Dusja, dan maar spam-mailtjes sturen

ik heb het smoordurk, de afgelopen weken al. Heb al 2 weken bijna onafgebroken hoofdpijn

Bij mijn weten heb ik het ergens in een topic in een spoiler gezet maar kan het niet terugvinden , maar wanneer krijg je je sleutel van je nieuwe huisje?
      woensdag 24 februari 2010 @ 14:56:15 #53
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78393687
    Als alles goed gaat: 2 juni

Eerst komende zondag maar eens eens weekje naar Engeland. Cursusje raketmotoren op kosten van de baas En Dan vliegt volgende week vrijdag mijn vriendin naar Heathrow en plakken we er nog een weekendje Londen aan vast
    pi_78393763
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef Rossdale het volgende:
    Als alles goed gaat: 2 juni

Eerst komende zondag maar eens eens weekje naar Engeland. Cursusje raketmotoren op kosten van de baas En Dan vliegt volgende week vrijdag mijn vriendin naar Heathrow en plakken we er nog een weekendje Londen aan vast
    Lekker man

Ben er ook wel aan toe
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:00:16 #55
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78393867
    Thanks Heb er wel zin in.

Al ben ik ook wel wat zenuwachtig voor de heenreis. Ik ga alleen en ik moet op een defensieacademie komen wat in the middle of nowhere ligt. Flink treinen, bussen en taxi's pakken
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:05:56 #56
    187674 Sigmund666
    pi_78394102
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 13:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Jahoor
    Morthill! Neem van mij aan, gebruik Arial, lettergrootte 6
    Vaak genoeg gehad dat als de docent om 2 pagina's vroeg, en ik kwam uitgebreid met 10 pagina's dat de docent zoiets had van: "Pfff, care, voldoende"
    pi_78394121
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef Rossdale het volgende:
    Thanks Heb er wel zin in.

Al ben ik ook wel wat zenuwachtig voor de heenreis. Ik ga alleen en ik moet op een defensieacademie komen wat in the middle of nowhere ligt. Flink treinen, bussen en taxi's pakken
    Wel een leuke specialistische baan heb je volgens mij.

Ik zou daar serieus ook wel even wat gespannen voor zijn. Wat als j dit mist of of of en waar is alles te vinden .

Gelukkig ga ik altijd met de auto, vakanties regelt mijn vriendin en voor werk weg gaat altijd met vliegtuig en dan word ik opgehaald van vliegveld
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:12:29 #58
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78394381
    Ik mocht ook een huurauto van mijn werk, maar ik heb nog nooit links gereden dus dat leek me niet zo'n goed plan

Ja mijn werk is echt tof, heel specialistisch en daardoor mag ik af en toe best aparte dingen doen Ik hopp nog een keer naar een lancering in Frans Guiana te kunnen van een raket Maar die kans is wel wat klein.
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:19:51 #59
    187674 Sigmund666
    pi_78394642
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:12 schreef Rossdale het volgende:
    Ik mocht ook een huurauto van mijn werk, maar ik heb nog nooit links gereden dus dat leek me niet zo'n goed plan

Ja mijn werk is echt tof, heel specialistisch en daardoor mag ik af en toe best aparte dingen doen Ik hopp nog een keer naar een lancering in Frans Guiana te kunnen van een raket Maar die kans is wel wat klein.
    Frans Guyana? Zit je in het Vreemdelingenlegioen of wat?
    (die zijn daar gestationeerd)
    pi_78394678
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Vaak genoeg gehad dat als de docent om 2 pagina's vroeg, en ik kwam uitgebreid met 10 pagina's dat de docent zoiets had van: "Pfff, care, voldoende"
    wij kregen dan een onvoldoende, omdat we dan niet beknopt genoeg konden schrijven. terecht ook
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:21:50 #61
    187674 Sigmund666
    pi_78394719
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:20 schreef Misan het volgende:

[..]

wij kregen dan een onvoldoende, omdat we dan niet beknopt genoeg konden schrijven. terecht ook
    WTF. Bij ons was het dan zo dat je dan juist genoeg over een onderwerp kon vertellen. Maar idd, er waren ook wel docenten die je een punt of 3 minder gaven.
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:22:07 #62
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78394728
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

quote:
    Kourou is een Franse gemeente in het departement Frans-Guyana, ongeveer 40 km ten noordwesten van de hoofdstad Cayenne.

Kourou is vooral bekend doordat de lanceerbasis Centre Spatial Guyanais (CSG) zich hier bevindt, en de Europese Ruimtevaartorganisatie ESA al haar ruimtevluchten lanceert vanaf deze lanceerbasis.
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:22:30 #63
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78394744
    quote:

[..]

Bij mij ook ja, volledig terecht.
    pi_78394818
    quote:

[..]

QFT
    pi_78394942
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:21 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

WTF. Bij ons was het dan zo dat je dan juist genoeg over een onderwerp kon vertellen. Maar idd, er waren ook wel docenten die je een punt of 3 minder gaven.
    wat studeerde je? politicoligie?
    pi_78394966
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

hij heeft een baan waarbij hij prima carrierekansen heeft in Iran
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:30:53 #67
    187674 Sigmund666
    pi_78395084
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef Misan het volgende:

[..]

wat studeerde je? politicoligie?
    Cursus media en journalistiek. Ik vond er geen zak aan trouwens.
    (maar goed, that's a league of my own )
    Nu maar op naar de arts om mijn B-12 wespensteek te laten zetten
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:30:55 #68
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78395087
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Misan het volgende:

[..]

So true
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:31:36 #69
    187674 Sigmund666
    pi_78395117
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[..]

Thx voor de uitleg.
    pi_78395125
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:28 schreef Misan het volgende:

[..]

1 van de korea's kan hem ook wel goed gebruiken
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 24 februari 2010 @ 15:34:04 #71
    187674 Sigmund666
    pi_78395206
    Of Pakistan. Die zijn ook wel verzot op atoomwapens om India mee plat te gooien
    pi_78395936
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

So true
    Ik krijg gelijk beelden van het intro van Iron Man Rossjeflosje is onze eigen Tony Stark, althans, een beetje dan
    pi_78396033
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:50 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik krijg gelijk beelden van het intro van Iron Man Rossjeflosje is onze eigen Tony Stark, althans, een beetje dan
    Hij is deze Iron Man?

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78396132
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Hij is deze Iron Man?

[ afbeelding ]
    pi_78396403
    Hoe heet die amerikaanse veilingsite ook alweer Beetje tegenhanger van Marktplaats, kom er even niet op

ebay
    pi_78396492
    ebay?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78396539
    SDM
    pi_78397180
    Craigslist?
    pi_78397211
    That was quite a marathon of Peggle that lennartb played.

*

Peggle
    Raptr Activity
    last week · Time Played: 14 hours and 4 minutes · · Like
    pi_78397420
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef lkb9000 het volgende:

*

Peggle
    Raptr Activity
    Peggle is verslavend he... Heb hem bewust niet gekocht
    pi_78397426

Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_78397461
    pi_78397480
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:25 schreef Tain het volgende:

[ afbeelding ]
    Echt goed deze, hoe voor lul sta je dan.

Eerst leuk aanzoek en 10 sec later lig je je verloofde af te zuigen

Edit, zie die glimlach op zijn gezicht eens
      woensdag 24 februari 2010 @ 16:27:44 #84
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78397518
    pi_78397579
    Whehehe, priceless
    pi_78397721
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:20 schreef lkb9000 het volgende:

*

Peggle
    Raptr Activity
    Peggle a must have?
      woensdag 24 februari 2010 @ 16:36:24 #87
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_78397888
    Peggle is wel echt supertof ja
    pi_78398017
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef Reintji het volgende:

[..]

Peggle a must have?
    sowiesowieso!
    pi_78398073
    Sinds ik een raptr account heb, wat nog niet zo lang is:

31 hrs
    Peggle (XBLA)
    98 mins
    Rock Band 2 (360)
    pi_78399159
    Een soort van 360voice met IM?
    pi_78399278
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Echt goed deze, hoe voor lul sta je dan.

Eerst leuk aanzoek en 10 sec later lig je je verloofde af te zuigen

Edit, zie die glimlach op zijn gezicht eens
    Je staat voor lul omdat er foto's van zijn gemaakt, maar verder zie ik het probleem niet eigenlijk. Ik denk dat een verloving een hele goede reden is om vlak daarna seks te hebben en voorspel hoort daarbij natuurlijk! En die laatste twee foto's kunnen sowieso net zo goed uren na die eerste foto's zijn gemaakt...
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_78399426
    Inderdaad! Wat moet je anders doen als je net verloofd bent? GTST kijken op de bank?
    Even aan de ervaringsdeskundige vragen
    SD!! SB!!! Wat deden jullie na "de" vraag??
    pi_78399958
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef Reintji het volgende:
    Een soort van 360voice met IM?
    Weet niet wat 360voice is, maar gewoon iets wat je uren bijhoudt ja
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:30:07 #94
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_78400456
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Weet niet wat 360voice is, maar gewoon iets wat je uren bijhoudt ja
    voice houdt geen uren bij, alleen speeldagen. Verder werkt het met badges die laatste tijd op de voor de PAL versies niet meer schijnt te werken. Ook houden ze van die wedstrijdjes wie de meeste achievement points haalt in 5 dagen. Tegen random figuren.

Geinige site, maar niet meer dan dat
      woensdag 24 februari 2010 @ 17:32:58 #95
    270524 Flodder450
    99% slechtheid, 1% plankton
    pi_78400555
    Mi kamer overgenomen dor mn zusje en haar vriendinnen

ik zit in een hoekje op mn PC
    pi_78400754
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:08 schreef Poit het volgende:
    Inderdaad! Wat moet je anders doen als je net verloofd bent? GTST kijken op de bank?
    Even aan de ervaringsdeskundige vragen
    SD!! SB!!! Wat deden jullie na "de" vraag??
    Zo gedetailleerd als die Duff-foto's zul je het nooit krijgen
    pi_78400771
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Flodder450 het volgende:
    Mi kamer overgenomen dor mn zusje en haar vriendinnen

ik zit in een hoekje op mn PC
    Neuk je één van die wijven?
    pi_78400989
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Neuk je één van die wijven?
    SD, let een beetje op je taal joh! Flodder is pas 15... Hij is nog bang voor meisjes enzo!
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_78401126
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef koei het volgende:

[..]

SD, let een beetje op je taal joh! Flodder is pas 15... Hij is nog bang voor meisjes enzo!
    Je hebt gelijk... sorry Floddertje.

Laat ik het anders stellen dan:
    mag je naar hun blote tietjes kijken?
      woensdag 24 februari 2010 @ 18:09:27 #100
    248025 Pettigrew81
    do re mi solativeren
    pi_78401724
    quote:
    Op woensdag 24 februari 2010 17:45 schreef koei het volgende:

[..]

En hij zegt zusje :p misschien moet de borst vorming nog komen dan is er weinig te zien
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')