quote:
Ooooh, wat erg he?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:59 schreef Ynske het volgende:
Rijbewijs halen.. zo snel mogelijk, wat is slim?![]()
Zittie in de put?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, ik zit nu in het shogunhentaisushiboek op het punt dat hij de put in geklommen is
quote:Op woensdag 24 februari 2010 @ 14:05 schreef oh-oh het volgende:Tis echt niet te geloven
![]()
Ik moest toch die verjaardagslunch van maandag afzeggen omdat mn baas maandag ineens iets had waar hij met geen mogelijkheid onderuit kon?
Guess what er net afgebeld wordt![]()
![]()
Nee, door een hof, dat wat er maandag dus tussenkwam en wat we onmogelijk konden verzetten, is van inhoudelijk naar regie gegaan ,wat inhoudt dat hij er helemaal niet heen hoeft nuquote:
Je lees ieg nog wel lekker door dus.quote:
Ze zijn vooral klein, hebben 6 pootjes en voelsprieten en een langwerpig lijfje.quote:
Woon jij toevallig in Zuid-Holland? Dan wil ik wel even langskomen met m'n macro-kitquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn vooral klein, hebben 6 pootjes en voelsprieten en een langwerpig lijfje.
Als je ze probeert te pakken springen ze weg![]()
Iiiiieeeee!
Lekker trouwens weer voor je met het verjaardagsgeregel
zeker, en ik heb het gevoel dat er iets ontzettend fout gaat straksquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lees ieg nog wel lekker door dus.
Tis echt een apart boek he?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker, en ik heb het gevoel dat er iets ontzettend fout gaat straks
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Zuid-Holland? Dan wil ik wel even langskomen met m'n macro-kit
Whehehe ja woest aantrekkelijk hequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh noem je dat zo tegenwoordig
Oh nou ik welquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, ik val niet zo op grote kitspuiten
Mooi glanzend!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
oh en het ziet er misschien nat / vet uit maar dat is het niet
het is gewoon droog and shiny
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Cocoboy, heb jij ook een grote kitspuit?
![]()
Kolere zeg, dat is echt een tienjarenplan of zo he????quote:
erg he, er komt steeds wat tussenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere zeg, dat is echt een tienjarenplan of zo he????
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net Sjon zn oren helemaal vastgetaped met bruggetje en al
Ja zo dusquote:
Geen idee.quote:
Nee hoor, ik tape zn oren nu pas zo als wraak voor dat irritante gepisquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ie in huis piest omdat ie vindt dat je hem voor joker laat lopen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tape zn oren nu pas zo als wraak voor dat irritante gepis
Tot noch toe wint hij van me, dus neequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker aan elkaar gewaagd in elk geval
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Rammstein![]()
Kasabian![]()
Green Day![]()
Editors![]()
Mando Diao![]()
John Mayer![]()
Triggerfinger![]()
![]()
Destine![]()
Caro Emerald![]()
The Prodigy![]()
Skunk Anansie![]()
![]()
P!nk![]()
Pixies![]()
Wolfmother![]()
![]()
![]()
DeWolff![]()
![]()
me like![]()
![]()
Oh en:
Mika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen lekker ding, maar hij maakt wel vrolijke hupsmuziek!quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen lekker ding, maar hij maakt wel vrolijke hupsmuziek!
Ik hou van vrolijke hupsmuziek!
wanneer komt je taart?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij maar de Pixies en 2ManyDj's![]()
De rest nog niet tegen betaling.
Ja, ik hoef hem ook niet te daten ofzo, maar de muziek isquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen lekker ding, maar hij maakt wel vrolijke hupsmuziek!
Ik hou van vrolijke hupsmuziek!
Maandag!quote:
Het gaat mij ook puur om de muziek...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag Mika laatst optreden bij So You Think You Can Dance op BBC, dat sloeg echt werkelijk nergens op dat optreden
Zó erg is het liedje toch niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat mij ook puur om de muziek...
(niet de clip ook, maar het liedje...)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben een moordenaar
Ik reed zo naar huis van de winkel (Pagan je pakketje zit op de post!), en op zo'n eenbaansweg met beide kanten lage bosjes in de berm stak er ineens een vogel over![]()
Maar echt op het laatste moment en ik kon niet meer remmen (dacht ook dattie wel zou uitwijken). Dus hij vliegt onder m'n auto en ik zag in m'n zijspiegel al wat veren vliegen![]()
Maar hij haalde toch de bosjes in de andere berm nog zo leek het.
Kijk ik in m'n achteruitkijkspiegel, strompelt en hinkelt dat beest de weg weer op. Met nog maar 1 vleugel![]()
![]()
En er kwamen al weer vet veel auto's aan (drukke weg, maar achter me was ff ruimte omdat ik oranje stoplicht haalde)
Ja wat had ik moeten doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan ga je m niet redden!!!?
Oh... nou ja, en ernaast was geen weg ofzo? Ik weet de situatie dus niet, maar ik ben echt zo iemand die omdraait en terugrijdt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat had ik moeten doen![]()
Tis een drukke doorgaande weg, ik kan daar niet zo ff stoppen en al het verkeer ophouden![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:55 schreef Maes het volgende:
Dankjulliewel voor de lieve woorden en de kaartjes, wat oneindig lief![]()
Het gaat goed hier hoor.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Station+Lombardijen&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.382305,14.27124&ie=UTF8&hq=&hnear=Station+Rotterdam+Lombardijen&ll=51.881331,4.534537&spn=0.001331,0.003484&t=h&z=19&iwloc=A&layer=c&cbll=51.881272,4.534397&panoid=TxLbMgaVcdmXQ9Z06kSfOQ&cbp=12,233.21,,0,10.27quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh... nou ja, en ernaast was geen weg ofzo? Ik weet de situatie dus niet, maar ik ben echt zo iemand die omdraait en terugrijdt...
Nou zo bont wil ik het niet maken om een huis-, tuin- en keukenvogel. Maar het was wel ffquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Maes het volgende:
Ik heb eens een kat dood gereden.Ik heb nachten niet geslapen
Ik een meerkoet...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:58 schreef Maes het volgende:
Ik heb eens een kat dood gereden.Ik heb nachten niet geslapen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
En het was natuurlijk ook wel een beetje die vogel z'n eigen schuld
Of hij vloog door roodquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij keek zeker niet goed links en rechts (en nog een keer) voor ie overstak?
Of jij reed door rood!quote:
quote:
Neeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 februari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ruim oranje = rood![]()
![]()
![]()
vogelmoordenaar...
groen = zeker geen roodquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee
Ik bedoel het was nog ruim oranje als in; zeker geen rood
Ja, maar ik kon niet meer stoppen, het ging pas net oranje toen ik er vlak voor wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
groen = zeker geen rood
oranje = stoppen aub
okee, dan ging die vogel dus door rood...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon niet meer stoppen, het ging pas net oranje toen ik er vlak voor was
Goedzo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, dan ging die vogel dus door rood...zo goed?
Die kaartjes, waren die nou met al jullie namen als aanhef?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:55 schreef Maes het volgende:
Dankjulliewel voor de lieve woorden en de kaartjes, wat oneindig lief![]()
Het gaat goed hier hoor.
Waarom die zielige PI???quote:
Het was helemaal goed gegaan met de kaartjesquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kaartjes, waren die nou met al jullie namen als aanhef?
Want dat ging een beetje fout, zag ik achteraf
Of stond bij die ene namens de hele F&F alleen jouw naam? Klopte dat?
En die andere met allebei jullie namen?
quote:
het is echt maar klein hoor, en ik had de pi er meer per ongeluk ingezetquote:
maar als je het wilt vertellen (de context dan)...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is echt maar klein hoor, en ik had de pi er meer per ongeluk ingezet
maar wilde vanmiddag eens lekker gaan prutsen aan m'n cdspeler / versterker, soort van zen momentje is dat
en toen liep ik vast omdat ik de dremel niet kon vinden![]()
en nou klinkt dat op zich niet eens erg, het was meer de context, maar dat is een veel langer verhaal dan dit waard is
Gelukkig!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was helemaal goed gegaan met de kaartjes
prima, maar bereid je voor op een enorme anticlimaxquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar als je het wilt vertellen (de context dan)...
van mij mag het
* F5-t *quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, maar bereid je voor op een enorme anticlimax
*typen gaat*
OEOEOEOEOEOEOEOEHquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig!
Zullen we volgende week op een van mijn vrije middagen weer een keer theeleuten?
En DAMN, die dode verloofde van Izzy is ook erg leuk!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OEOEOEOEOEOEOEOEH
Ik kijk per ongeluk GA en het muurduw-grom stukje kwam net!!!!!![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, maar bereid je voor op een enorme anticlimax
*typen gaat*
Ik verwacht nu toch wel een heel verhaal, na 20 minuten typen!!!quote:
ik zat even te prutsen in tekenprogamma, klein plattegrondje maakt alles duidelijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht nu toch wel een heel verhaal, na 20 minuten typen!!!
plattegrondje alleen al is geen anticlimax hoor...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zat even te prutsen in tekenprogamma, klein plattegrondje maakt alles duidelijk
en ik zei al mensen, anticlimax
Ah, ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt ja...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
zo, jaar geleden werd de keuken dus verbouwd
erg logisch, zo kwam er plek voor een vaatwasser, omdat mjn vader geen afwas kan doen en ik er ook niet altijd ben.
Om plek te maken voor de vaatwasser moest de wasmachine (het vierkantje met het kruisje er in) + droger de schuur in.
Mijn vader wilde daarvoor een afgescheiden ruimte in de schuur maken, en dat gebeurde dus
leuk idee enzo, maar omdat die wand er kwam, moest er een hoop troep van hem die eerst in rekken stond (skottelbraai, potten verf uit de eighties, etc.) naar de andere kant van de schuur.
Daar stonden altijd zijn bejaardenscooter zeg maar, mijn brommer, en twee fietsen.
nu moesten daar dus die dingen, en twee rekken met troep in die ruimte die een stuk kleiner was geworden
da past nie hedus de fietsen konden de schuur niet in (sowieso konden ze er niet goed in omdat hij die muur op zo'n plek had laten bouwen dat de schuur te kort werd) en omdat steeds meer dingen niet meer in de kast in het "washok" mochten (gereedschap enzo) kwam er nog een kast bij in het fietsengedeelte
het is nu zo ver opgelopen dat alles in en op elkaar gestapeld meot worden om te passen, de fietsen in de voortuin staan, de brommer er niet meer uit kan en alles nog krapper in elkaar gepuzzeld moest worden omdat mijn vader wel op zijn ding naar buiten moest kunnen rijden, en hij loopruimte nodig heeft.
oftewel ik kan nergens meer bij, alles is kwijt, het is een enorme troep die nergens heen kan
en volgens hem is het allemaal mijn schuld, en moet het allemaal prima passen
en ik mag vooral
die verdroogde potten verf niet weggooien, en de ouwe rolstoel die kapot is (hij heeft al twee nieuwe gehad) en de houten balken van mijn zusjes bed van 10 jaar terug, zijn racefiets van 30 jaar oud een dakkoffer van een auto die we al 5 jaar niet meer hebben, kussens van tuinstoelen die we niet gebruiken / kapot zijn, 6 opladers van verschillende rolstoelen die we niet meer hebben (die dingen zijn groot)
niet weggooien...
en dan kan ik dus de dremel niet vinden, en dan krijg ik een preek dat het komt omdat ik zoveel troep maak
dit lijstje is allemaal opgeborgen in een ruimte van 2,5 x 2,5 meter
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Luna heeft de hechtingen eruit en in huis hangt nu een Feliway-stekkert
mwah hij zal het niet doorhebben, maar de troep is gewoon te veel en te grootquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt ja...
En als je nou stiekem het een en ander weg gooit? Of heeft ie dat door???
Heeeeeeeeel goed!!! Hier mag je altijd komen balenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah hij zal het niet doorhebben, maar de troep is gewoon te veel en te groot
de frustratie van vandaag kwam dus omdat mijn cd speler in onderdelen op tafel lag, en ik niet verder kan en niet meer terug kan
ik heb wel eens in een bui de hele schuur leeggeruimd en alles dat weg kon in de tuin gezet
schuur lekker leeg, zwabber blij
vader boos en alles moest weer terug![]()
het zal vast wel goedkomen, maar vandaag baal ik even
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las: "Luna heeft de hechtingen eruit en hangt nu in een Feliway-stekkert...![]()
pakketje=topquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben een moordenaar
Ik reed zo naar huis van de winkel (Pagan je pakketje zit op de post!), en op zo'n eenbaansweg met beide kanten lage bosjes in de berm stak er ineens een vogel over![]()
Maar echt op het laatste moment en ik kon niet meer remmen (dacht ook dattie wel zou uitwijken). Dus hij vliegt onder m'n auto en ik zag in m'n zijspiegel al wat veren vliegen![]()
Maar hij haalde toch de bosjes in de andere berm nog zo leek het.
Kijk ik in m'n achteruitkijkspiegel, strompelt en hinkelt dat beest de weg weer op. Met nog maar 1 vleugel![]()
![]()
En er kwamen al weer vet veel auto's aan (drukke weg, maar achter me was ff ruimte omdat ik oranje stoplicht haalde)
Jahoor, is prima.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
DM ik heb de dvd thnx![]()
![]()
Vind je het goed als ik hem zondag kijk en dan meteen terug stuur?
Ik verheug me er echt al op![]()
Zwabber, tuurlijk mag je balen, ik zou daar ook van balen.
Kusje op je cocoshoofd![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jahoor, is prima.![]()
@Zwabber, gekke paps heb je. Ik denk dat mijn moeder blij is dat mijn ouders een garage en een schuur hebben.
Hebben wij ook gedaan, lekker op zaterdagavond, onder een dekentje en helemaal ontspannen en genieten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind m jammer voor een doordeweekse avond, dan ben ik altijd drukkig en zo, dan heb ik de rust niet om zo een film helemaal relaxed te kijken.
Dus ik wil er zondag een lekker chill moment van maken
wow, dat is nogal wat!quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Damn, echt ernstig, Puk was al een paar dagen niet lekker, maar sinds gisteren leek ie een soort van incontinent.. kleine plasjes overal, moeilijk lopen, elke keer aan zijn reet likken enzo...Dus vandaag ging het nog niet beter, en we zijn maar naar de dierenarts gegaan. Goed ook, z'n blaas zat ontzettend vol
normaal kan er 80ml in, bij Puk zat er meer dan 100ml in
![]()
Hij had gewoon dood kunnen zijn binnen 24-48 uur, z'n nieren kappen er dan gewoon mee
![]()
Maargoed, gelukkig op tijd dus. De DA heeft 'm gecatheteriseerd en 'm een spuitje antibiotica en blaasontspanner gegeven. Nu wel even bijvoeden met natvoer om genoeg vocht binnen te krijgen en ook nog met plastic korrels wat urine proberen af te nemen, want wat de DA deed vandaag was niet zuiver genoeg zeg maar.
We hebben nu ook speciaal voer (zowel nat als brokken) voor eventueel blaasgruis. Uit de urinekweek kan de DA dan zien hoe ernstig het is en wat we nog moeten doen.
Maar Puk was vervelend joh!Damn, niet normaal. DA, assistent, ik en Martin hielden 'm vast, hij werd helemaal wild, assistente hield 'm niet meer en liet los, ik en DA ook, maar toen bleef ie bijten in de duim van Martin
Toen gaf ie 'm een tik op z'n kop en liet ie pas los
Nou heeft ie een paar lelijke bijtwonden in z'n duim, dus die heb ik helemaal verzorgd als volleerd verpleegkundige natuurlijk
DA zei ook al; als het tekenen van infectie gaat vertonen dan moet hij ff antibiotica halen
Magoed, enerverende dag dus. Puk ligt er gelukkig al een heel stuk rustiger bij... En hij loopt een stuk normaler
En Martin ligt schuimbekkend op de grond van de hondsdolheidquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Puk ligt er gelukkig al een heel stuk rustiger bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooralsnog geen verbetering, maar ook geen verslechtering van de situatie. Ze is erg moe van al het gedoe, heeft een buuv die een soort mentale energievampier is en wil vooral heel erg graag naar huis.
Komende woensdag komt er opnieuw een keuringsarts langs voor de aanpassingen en voorzieningen die we bij WMO hebben gevraagd. Als Strega dan nog in het ZKH ligt komt hij daarheen, volgens zijn secretaresse was enige spoed wel op zijn plaats dus uitstel tot ze thuis was leek haar geen goed plan.
Hier putten wij moed uit, met een traplift wordt het leven en de revalidatie een stuk aangenamer (als ik 6K had liggen stond dat ding er al).
Jullie krijgen allemaal de groetjes, morgen komt ze ws. zelf weer even buurten.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, zeker...quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, dat is nogal wat!
Maar wel een beetje logisch dat ie zo boos is, lijkt me best rot, een volle blaas en dan dat geklooi aan je lijf
Jaja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Oei Puk!![]()
Vandaag vroeg iemand aan me of ik mijn vriend ECHT Wim Jaap noem of toch Wim of Jaap of WJ.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En Martin ligt schuimbekkend op de grond van de hondsdolheid
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:26 schreef Pagan het volgende:
ff Strega update. De belangrijkste wond loopt vanaf haar onderbeen over haar wreef. Die is vanochtend goed uitgewassen zodat de boel beter kan genezen.He, nou maar hopen dat het beter gaat joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooralsnog geen verbetering, maar ook geen verslechtering van de situatie. Ze is erg moe van al het gedoe, heeft een buuv die een soort mentale energievampier is en wil vooral heel erg graag naar huis.
Komende woensdag komt er opnieuw een keuringsarts langs voor de aanpassingen en voorzieningen die we bij WMO hebben gevraagd. Als Strega dan nog in het ZKH ligt komt hij daarheen, volgens zijn secretaresse was enige spoed wel op zijn plaats dus uitstel tot ze thuis was leek haar geen goed plan.
Hier putten wij moed uit, met een traplift wordt het leven en de revalidatie een stuk aangenamer (als ik 6K had liggen stond dat ding er al).
Jullie krijgen allemaal de groetjes, morgen komt ze ws. zelf weer even buurten.![]()
![]()
Moet die wond niet dagelijks uitgespoeld worden dan? (ja, verpleegkundige in wording hier met aardig wat ervaring met wondjes..)I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja gezellig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig!
Zullen we volgende week op een van mijn vrije middagen weer een keer theeleuten?
Ik vond die van vorig jaar al geweldig. Ik moet alleen nog even opzoeken wie de puppyvader is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
En hieperdepiep voor Luna![]()
En Maes, leuke hondjes he, bij die vriendin van me
zouden ze ook feliway stekkerts hebben op krachtstroom?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Puk!Dat is ff schrikken
![]()
Goed dat je er op tijd bij was!
Hier drama; volgens mij is er iets voorgevallen tussen Tom en Droopy.
Droop komt dus niet meer vrijwillig van de slaapkamer en zojuist zou meneer I. haar met lichte dwang naar beneden halen en kwam terug met een kop op onweer.
Droop had op bed geplast en niet zo'n beetje ook![]()
Nu zit ze in de kamer, maar net kwam Tom ook binnen en die zoekt haar direct op; Tom een dikke staart en Droop grommen en blazen.
Zucht
Ja idd.. Ben ook erg blij dat ik niet heb gewacht tot morgen ofzo en gewoon op mn gevoel ben afgegaanquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Puk!Dat is ff schrikken
![]()
Droop komt dus niet meer vrijwillig van de slaapkamer en zojuist zou meneer I. haar met lichte dwang naar beneden halen en kwam terug met een kop op onweer.
Nu zit ze in de kamer, maar net kwam Tom ook binnen en die zoekt haar direct op; Tom een dikke staart en Droop grommen en blazen.
Zucht
Ja precies. Vanwege de rangorde in de groep bij je thuis? Kan je daar verder nog wat aan doen of niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het plassen het ergste niet, maar meer dat ze dus zo bang is dat ze niet naar beneden naar de kattenbak durft![]()
Droopy is een heel schoon poesje, dus ze zal het niet uit kwaadheid doen.
quote:
Doe niet zo spastisch.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies. Vanwege de rangorde in de groep bij je thuis? Kan je daar verder nog wat aan doen of niet?
[..]![]()
![]()
Sadist.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Ynske het volgende:
training was top
7 mannen voor me laten rennen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Sadist.
Trouwens, Geer heeft een nieuwe favoriete plek nadat ik alles gister ergens anders neer gezet heb. Op de grond, achter de bank. Stom beest.
en een bak boven zetten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het plassen het ergste niet, maar meer dat ze dus zo bang is dat ze niet naar beneden naar de kattenbak durft![]()
Droopy is een heel schoon poesje, dus ze zal het niet uit kwaadheid doen.
quote:
Ja, moet ie ook vrijdag gaan vragen van mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef Ynske het volgende:
Enfermera, moet hij geen tetanusprik? moest ik wel toen saar me met dwangvoeren de ringvinger open had gebeten
@Pagan, t zit ook niet mee he voor Strega.hoop dat t snel beter gaat
moet dat niet zo snel mogelijk"?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, moet ie ook vrijdag gaan vragen van mijSowieso de wondjes even laten zien aan de huisarts
![]()
Volgens de DA moest ik haar niet teveel tegemoet komen qua eten/drinken/bak e.d.quote:
oh, ja misschien is dat ook wel slim ja...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens de DA moest ik haar niet teveel tegemoet komen qua eten/drinken/bak e.d.
Nu ze eenmaal beneden is zit ze best rustig, maar net knalde Tom weer als een Olympische Bobsleeert over de bank, dus nu zit ze er weer ff onder![]()
Morgen gaat de slaapkamer overdag mooi dicht als we er niet zijn
Heb ff gelezen maar misschien is ie zelfs nog wel beschermd. Het vaccin werkt 15 jaar, en je laatste krijg je op 9 jarige leeftijd. Als je ouder bent dan 24 moet je dus weer ingeënt worden, laat mn man nou 2 maanden geleden 24 zijn gewordenquote:
Preciesssquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neenee, vrijdag doktert, donderdag grote levensverzekering
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Puk![]()
Strega![]()
Droopy![]()
En (indien van toepassing) hun baasjes![]()
Ik ben weer thuis na mijn strak geplande dagje, ik had 4 tassen mee, voor elk programmaonderdeel eentje. Tis evengoed een flinke dag, zo van half 8 's morgens tot 10 uur 's avonds.![]()
Maar nichtje was blij met haar kadootjes en Yoko 1 is helemaal op haar plekkie!![]()
Ze ziet er supergoed uit, mooie vacht en lekker vetjes op haar botjes. Ze durfde zelfs aan mijn hand te snuffelen. Verder kreeg ik vooral wie-ben-jij-en-neem-me-vooral-niet-mee blikken.![]()
Maar volgens de baasjes was ze socialer dan bij menig ander bezoek dus wie weet herinnert ze zich vaag nog iets van haar verblijf bij mij.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Puk![]()
Strega![]()
Droopy![]()
En (indien van toepassing) hun baasjes![]()
Ik ben weer thuis na mijn strak geplande dagje, ik had 4 tassen mee, voor elk programmaonderdeel eentje. Tis evengoed een flinke dag, zo van half 8 's morgens tot 10 uur 's avonds.![]()
Maar nichtje was blij met haar kadootjes en Yoko 1 is helemaal op haar plekkie!![]()
Ze ziet er supergoed uit, mooie vacht en lekker vetjes op haar botjes. Ze durfde zelfs aan mijn hand te snuffelen. Verder kreeg ik vooral wie-ben-jij-en-neem-me-vooral-niet-mee blikken.![]()
Maar volgens de baasjes was ze socialer dan bij menig ander bezoek dus wie weet herinnert ze zich vaag nog iets van haar verblijf bij mij.
Zo is hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Maes het volgende:
Voor iedereen die het nodig heeft nog even een dikkeHet zit niet altijd mee eh?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo is het
Ik ga trouwens lekker slapen. Morgen vrij, maar ben wel moe van 't dagje werken vandaag!Trusten allemaal!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Maes het volgende:
Jij ook!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Maes het volgende:
The mutants are coming. RUN!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, ik zal em hier ook maar posten...
OCTOWAPPERRRRRR!!!!!!!
[ afbeelding ]
Deze smiley is te bruutquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ohja, ik zal em hier ook maar posten...
OCTOWAPPERRRRRR!!!!!!!
[ afbeelding ]
Maes! Welcome back! En een dikkequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef Maes het volgende:
Ja, ze wilden haar hernoemen maar blijkbaar is de naam toch blijven plakken bij poes en reageerde ze daarop. Dus toen hebben ze het zo gelaten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat fijn dat Yoko zo goed gaat (heet ze nog Yoko?)
Mijn dagje:quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]waar ben je allemaal druk mee bezig geweest vandaag??
Jullie zijn te liefquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maes! Welcome back! En een dikkevoor jou.
Je bent zelf altijd lief...quote:
Je besteld alles via de aannemer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
We zijn bezig een kostenplaatje te maken voor onze verbouwing. Badkamers zijn duur
schaatsen er mensen van jouw bank af?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga even de ontknoping bij het schaatsen vanaf de bank bekijken.
Truste Cat!quote:
Ik zou arm worden van de reiskosten als ik zou moeten douchen bij mijn oudersquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
toptip! douchen bij je ouders! is veul goedkoper
Hou op, schei uitquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Maes het volgende:
We zijn bezig een kostenplaatje te maken voor onze verbouwing. Badkamers zijn duur
Dat was wel eerst de bedoeling. Nu kijken we ook even naar de optie zelf bestellen. Maar ik heb een dure smaak op badkamergebied heb ik ontdektquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je besteld alles via de aannemer?
Waarschijnlijk te laat maar lekker slapen Catjequote:
Trustequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Welterusten Cat!
Dag JJH
Ik ga er ook vandoor, morgen weer oppassen...
Jij woont in omg. R'dam hé?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat was wel eerst de bedoeling. Nu kijken we ook even naar de optie zelf bestellen. Maar ik heb een dure smaak op badkamergebied heb ik ontdekt
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat was wel eerst de bedoeling. Nu kijken we ook even naar de optie zelf bestellen. Maar ik heb een dure smaak op badkamergebied heb ik ontdekt
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit![]()
Ik zat van de week ff kranen te bekijken; als ik wil zou ik een compleet maandloon kunnen uitgeven voor 1 kraan. En we moeten er 2 op de wasbak en 1 voor het bad (douchekraan hebben we al).
Belachelijke prijzen! Gelukkig kunnen we ze via het werk van vriendje kopen, dat scheelt soms bijna de helft
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Maar ja...als het goed is ga je de komende 20 jaar de badkamert niet weer verbouwen![]()
Ik had het eerst in maart willen doen, maar qua tijd komt dat slecht uit en ik spaar eiks ook liever nog ff door om alles helemaal naar wens te kunnen doen
Nog niets; het gaat iig Grohe worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
onze badkamerkranen werden geretourneerd door een klant die dingen hadden we echt niet kunnen betalen.
Maar ze mochten niet terug naar de leverancier![]()
Rest was ook prima te betalen dankzij Mr's werk.
Wat heb je uitgezocht??
Zo zijn wij aan de douchebak/scherm en toiletpot van beneden gekomen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
onze badkamerkranen werden geretourneerd door een klant die dingen hadden we echt niet kunnen betalen.
Maar ze mochten niet terug naar de leverancier![]()
Rest was ook prima te betalen dankzij Mr's werk.
Wat heb je uitgezocht??
Oehhh leuk!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niets; het gaat iig Grohe worden.
Zaterdag ff naar pa en ma (paps heeft 30 jaar als sanitairspecialist gewerkt) en dan samen met hem ff die site bekijken![]()
Meneer I. wil voor de wastafel iig kranen met 2 knoppen voor warm en koud ipv zo'n hendel
Mooi tochquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo zijn wij aan de douchebak/scherm en toiletpot van beneden gekomen.
Klant niet tevreden en de baas van pa zou het weggooien, dus paps heeft het achter in de auto gegooid en hier afgeleverd
Wat voor werk doet Mr. Em El dan?
Euhh van alles hoofmoot tekenen, plannen, werk verdelen enz.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor werk doet Mr. Em El dan?
Ja, op zich wel, maar de keuze daarin is vrij beperktquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehhh leuk!!
Ik kreeg er niets anders in de grohe maar heb twee hendeltjesDie dingen die jij bedoeld zijn lastig af te stellen dus ik ben het met je Mr eens
[..]
Mooi toch
Net als mijn papseflapsquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh van alles hoofmoot tekenen, plannen, werk verdelen enz.
Maar hij werkt zo nu en dan ook nog met zijn handenom up to date te blijven.
Gas, water, elek en lucht doettie.
ik ook niet dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:25 schreef Maes het volgende:
Nou nu 3x geprobeerd in de inbox te komen en dat lukt niet.
Ik wil voor de nieuwe badkamer een bad met bubbels, een regendouche, een wastafel (evt met meubel) en toilet. Tegels heb ik al uitgezocht.
Welk type regendouche heb je? Wij willen ook een regendouche namelijk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik ook niet dacht al dat het aan mij lag.
Mocht je exacte merken weten wil ik eventueel wel voor je kijken mocht het allemaal "duur" worden hoor
Enne de raindance van grohe is aan te raden
En bubbelbad gebruik je wel regelmatig (ivm schoonhouden leidingen)?
Klein bedrijfje niet zo bekend, ik zou zeggen pm maar euhh die werkt nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net als mijn papseflaps![]()
Bij welk bedrijf?
Jep met handdouche. Het nr moet ik even opzoeken heb ik niet op de laptop staan volgens mij..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Welk type regendouche heb je? Wij willen ook een regendouche namelijk.
Heb je er een handdouche bij?
Kostakwanta?quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep met handdouche. Het nr moet ik even opzoeken heb ik niet op de laptop staan volgens mij..
Het bad wordt hier elke dag gebruikt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik ook niet dacht al dat het aan mij lag.
Mocht je exacte merken weten wil ik eventueel wel voor je kijken mocht het allemaal "duur" worden hoor
Enne de raindance van grohe is aan te raden
En bubbelbad gebruik je wel regelmatig (ivm schoonhouden leidingen)?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Het bad wordt hier elke dag gebruikt.
Ik ga nu slapen maar ik kom zeker nog met vragen Ml
Ik heb hem hoor, na 16x lezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schaatsen er mensen van jouw bank af?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:42 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn accu is leeg en het is bedtijd, dus truste vast
Neu, ik denk ergens een of andere ESF SC, waar hara uitgehangen heeft, weet ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van woensdag 24 februari 2010
41. 117 tombolafan
57. 100 Greys
99. 076 Harajuku.
En die posts zijn niet van in dit topic ieg
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)d_hond__.html?p=20,2
Neee, de bruut zeg!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_hond__.html?p=20,2
Zoheequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ze wilden haar hernoemen maar blijkbaar is de naam toch blijven plakken bij poes en reageerde ze daarop. Dus toen hebben ze het zo gelaten.![]()
Keileuke mensen en helemaal toegewijd aan Hare Majesteit Yoko de eerste.![]()
Ik heb wat foto's gemaakt. Gooi ik morgenavond wel in het topic.![]()
[..]
Mijn dagje:
7.30 vertrek naar het werk (tas 1)
17.00 vanuit werk naar broer en schoonzus, vandaag is mijn petekind jarig en ze wonen vlakbij Yoko1, dus mooie tussenstop. (tas 2: kadotas)
19.00 naar Yoko1 (tas 3: kadootje voor Yoko)
20.30 Naar repetitie (tas 4: zangklapper)
22.00 naar Huis!
Kijk aan, dat is leuk nieuws.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZoheeDruk zeg!
![]()
![]()
Mogguh trouwens
Puk is alweer zowat de oude, had z'n bak 2 uur later dat we 'm gevuld hadden alweer leeg, liep kopjes te geven en ouderwets te mauwen![]()
En nu ligt ie in de vensterbank te dutten
Ja, inderdaad!quote:
Wat was er met Puk? (sorry geen tijd om terug te lezen gehad).quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!Ben ook echt superblij. En hij volgensmij ook wel. Hij was ook gelijk een stuk rustiger toen we thuiskwamen, leek het te snappen dat we 'm geholpen hebben al was het geen leuke belevenis
Haha.
Ik denk dat we met 'm maar gewoon voor de rest van z'n leven aan het dieetvoer gaan, heb er geen zin in dat ie dit nog een keer mee moet maken! En voor onszelf ook niet
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat was er met Puk? (sorry geen tijd om terug te lezen gehad).
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
Damn, echt ernstig, Puk was al een paar dagen niet lekker, maar sinds gisteren leek ie een soort van incontinent.. kleine plasjes overal, moeilijk lopen, elke keer aan zijn reet likken enzo...Dus vandaag ging het nog niet beter, en we zijn maar naar de dierenarts gegaan. Goed ook, z'n blaas zat ontzettend vol
![]()
Hij had gewoon dood kunnen zijn binnen 24-48 uur, z'n nieren kappen er dan gewoon mee
![]()
Maargoed, gelukkig op tijd dus. De DA heeft 'm gecatheteriseerd en 'm een spuitje antibiotica en blaasontspanner gegeven. Nu wel even bijvoeden met natvoer om genoeg vocht binnen te krijgen en ook nog met plastic korrels wat urine proberen af te nemen, want wat de DA deed vandaag was niet zuiver genoeg zeg maar.
We hebben nu ook speciaal voer (zowel nat als brokken) voor eventueel blaasgruis. Uit de urinekweek kan de DA dan zien hoe ernstig het is en wat we nog moeten doen.
Maar Puk was vervelend joh!Damn, niet normaal. DA, assistent, ik en Martin hielden 'm vast, hij werd helemaal wild, assistente hield 'm niet meer en liet los, ik en DA ook, maar toen bleef ie bijten in de duim van Martin
Nou heeft ie een paar lelijke bijtwonden in z'n duim, dus die heb ik helemaal verzorgd als volleerd verpleegkundige natuurlijk
DA zei ook al; als het tekenen van infectie gaat vertonen dan moet hij ff antibiotica halen
Magoed, enerverende dag dus. Puk ligt er gelukkig al een heel stuk rustiger bij... En hij loopt een stuk normaler
Als kat zijnde gewoon lekker je ding doe, inclusief op de kattenbak gaan, is inderdaad veel lekkerder als al dat gestresseer. Zeker als je je verhaal niet kwijt kan en er dan bijna aan onderdoor gaat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!Ben ook echt superblij. En hij volgensmij ook wel. Hij was ook gelijk een stuk rustiger toen we thuiskwamen, leek het te snappen dat we 'm geholpen hebben al was het geen leuke belevenis
Haha.
Ik denk dat we met 'm maar gewoon voor de rest van z'n leven aan het dieetvoer gaan, heb er geen zin in dat ie dit nog een keer mee moet maken! En voor onszelf ook niet
Ja precies... Die stress was idd ook echt hopeloos, je zag aan 'm dat ie niet meer wist waar ie 't zoeken moest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Als kat zijnde gewoon lekker je ding doe, inclusief op de kattenbak gaan, is inderdaad veel lekkerder als al dat gestresseer. Zeker als je je verhaal niet kwijt kan en er dan bijna aan onderdoor gaat.
Doeg, veel plezier!quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies... Die stress was idd ook echt hopeloos, je zag aan 'm dat ie niet meer wist waar ie 't zoeken moest.
Daarom... Dan maar zo!Zal 'm niet meer kwellen met dat 'normale' voer waar teveel zout in zit. Wat ik sowieso dan al niet snap, waarom is dat dan zo zout als veel katten daar problemen mee krijgen?
Is dat hetzelfde als dat wij McDonalds willen eten maar het ook slecht is? Ik vind het dan raar dat zoveel fabrikanten er teveel zout in gooien.
Magoed. Ik ga! Ga ff naar mn ouders, ben vanmiddag weer terug
MAes, fijn je weer te horen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Maes het volgende:
Halllo allemaal.
Bedankt voor de lieve berichtjes in mijn inbox![]()
Het is moeilijk om er weer tussen te springen ik heb voor mijn gevoel zo lang niet meer gepost. Het waren een paar emotionele weken, de afsluiting van het leven van een zeer geliefd mens. Onze Hab.
Nu weet over tot de orde van de dag, Wat een drama met Sven zeg!
marktplaats?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef Qwea het volgende:
mogguh!
Hey ik zoek een goedkope vrouwelijke opblaaspop voor het vrijgezellen feest.
Iemand die weet waar ik die onder de 15 euro kan scoren?
quote:
dat weet ik niet, maar daar zullen ze vast goedkoper zijn dan in de winkelquote:
Nee, er komt nu een schotelantenne uit Sjons reet.quote:
Wehehehehehehehehe met de zaad resten er nog inquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Arme Puk, arme jullie!![]()
![]()
en waar zitten die winkels?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef Ynske het volgende:
Opblaaspoppen, goedkoper kan niet...
Volgens de krant Express zondag zou het bedrijf Eis.de dat via internet opblaasbare poppen verkoopt een prijzenslag leveren met de traditionele marktleider Beate Uhse. De opblaaspop Banging Bonita (blond, blauwe ogen, enorme borsten) heb je bij Eis.de al voor 4,97 euro. Voor dezelfde pop betaal je bij Beate Uhse maar liefst 99 euro.
Volgens de woordvoerster van Beate Uhse krijg je in al hun 300 winkels persoonlijk advies en zijn de poppen getest aan de hoge verwachtingen.
Daar tegenover zegt het internetbedrijf Eis.de dat ze geen moeite hebben met het goedkope imago. Even goed en toch gunstig geprijsd aldus Eis.de.
Bron: Telegraaf
Via internet staat dr toch skelequote:
Verzend enkel in dld zelf, trut.quote:
quote:
"onder de 15 ":')quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:
20 euro
nog een 20 euro
en nog een voor 20 euro
even googlen en je vind ze
dat snap ik dus nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ynske weet wel waar je goeie opblaaspoppen kan scoren Qwea
die 4 euro kun je vast nog wel erbij leggenquote:
Ja, soms...... vooral dat bed vol pissen is zo naar.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Puk!Dat is ff schrikken
![]()
Zucht
Dr staat ongetwijfeld op hun site waar hun winkels zitten sneuneus, wat Ynske nu allemaal doet had je ook zelf kunnen vindenquote:
Tis NOG makkelijker als jij t doet toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet
wat is t nu voor moeite om te googlen. zelfs ik kan t
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis NOG makkelijker als jij t doet toch?
Ik vraag ook wel es hier hoe laat het schaatsen begint of zo omdat ik te lui ben om dat zelf ff op te zoeken![]()
Daaaaaaaaarom hou ik ook zo van jequote:
ik ook van jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daaaaaaaaarom hou ik ook zo van je
Ja ik zag het, lijkt me sterk dat dat ooit kan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:22 schreef Ynske het volgende:de kosten verhalen op de nieuwe bewoner
Deurwaarder wil kosten verhalen op nieuwe bewoner
k heb hier ook regelmatig brieven van een deurwaarder op de mat liggen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik zag het, lijkt me sterk dat dat ooit kan.
Maar wel sneu als je daarin zit zeg
Jezus Christus, wat vreselijk. Ik word daar zo boos en verdrietig om.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:http://www.telegraaf.nl/b(...)d_hond__.html?p=20,2
En ook niet een beetje kort verwaarloosd he...quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat vreselijk. Ik word daar zo boos en verdrietig om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |